Aktualu Kauno rajono gyventojams: keisis kai kurie viešojo transporto maršrutai | Diena.lt

AKTUALU KAUNO RAJONO GYVENTOJAMS: KEISIS KAI KURIE VIEŠOJO TRANSPORTO MARŠRUTAI

Balandžio 30 d. baigiasi Kauno rajono savivaldybės sutartys su daugeliu vežėjų. Artėjant šiai datai, dviejų savivaldybių – rajono ir miesto – atstovai turės susitarti dėl to, kaip vėliau per Kauną drieksis rajono vežėjų maršrutai. Jau dabar aišku, kad keletas maršrutų pasikeis.

Skelbs naujus konkursus

Kauno rajono savivaldybė organizuoja transportą 27 autobusų ir 11 mikroautobusų maršrutais.

Jais veža keturi vežėjai autobusais ir aštuoni – maršrutiniais taksi. "Kadangi sutartys su vežėjais baigiasi balandžio 30 d., t. y. viduryje mokslo metų, o tiek autobusai, tiek mikroautobusai atlieka vaikų pavėžėjimo į mokyklas funkciją, laikinai šias sutartis pratęsėme iki birželio 30 d. – kol baigsis mokslo metai", – sakė Kauno rajono savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus vedėjas Tautvydas Tamošiūnas.

Besibaigiant sutartims su vežėjais, savivaldybė ruošiasi skelbti naujus konkursus ir sėsti prie derybų stalo su Kauno miesto savivaldybės atstovais. "Tą autobusų ir mikroautobusų maršruto dalį, kuri driekiasi per Kauną, turime suderinti su miesto atstovais. Gali būti, kad miestas nebepatvirtins kai kurių dabar galiojančių maršrutų", – užsiminė T.Tamošiūnas.

Į Karmėlavą – per LEZ

Valdininko žodžiais, iš esmės turėtų pasikeisti 150-asis autobusų maršrutas (Mastaičiai–Kaunas–Karmėlava). Tai vienintelis išlikęs rajono autobusų maršrutas, kuris prasideda ir baigiasi Kauno rajone, pakeliui kirsdamas miestą. "Miesto savivaldybė nenori pravažiuojamųjų maršrutų – tokių, kuriais važiuojant kertamas miestas – planuojama palikti tik privažiuojamuosius mūsų maršrutus", – pašnekovo teigimu, dėl to šiemet gali būti trumpinami ir kai kurių pakaunės vežėjų mikroautobusų maršrutai.

Toks maršrutas tenkintų Kauno LEZ darbuotojų, Sergeičikų ir Neveronių gyventojų poreikius.

Vasarą 150-ojo maršruto autobusai važiuoja keliu Mastaičiai–Kaunas–Salupiai. Savivaldybės duomenimis, jais į sodų bendriją Jonavos rajone dažniausiai keliauja Kaune gyvenantys sodininkai. Galima sakyti, kad 150-ojo autobuso maršrutas, jį pakoregavus, skils į dvi dalis. "Mastaičių gyventojams vežti svarstysime apie atskirą maršrutą, nes iš Karmėlavos bus važiuojama tik iki Kauno pilies arba stoties, kaip reikalauja miestas. Ateityje šio maršruto autobusai turėtų važiuoti per Karmėlavą, Kauno LEZ teritoriją, Ramučių Davalgonių gatvę, per Sergeičikus ir išvažiuos link Neveronių", – anot Kelių ir transporto skyriaus vedėjo, toks maršrutas tenkintų Kauno LEZ darbuotojų, Sergeičikų ir Neveronių gyventojų poreikius.

Veža į miesto kapines

Į Karmėlavą iš Kauno veža ir miesto 29-ojo maršruto autobusai (Kauno oro uostas–Geležinkelio stotis) bei rajono 120-ojo maršruto mikroautobusai (Kauno pilis–Karmėlava). Šis mikroautobusų maršrutas nuo liepos 1 d. taip pat gali pasikeisti. "Miesto atstovai nesutinka, kad šis mikroautobusas važiuotų per miestą iki Kauno pilies. Jie sutinka, kad jis važiuotų iki miesto ribos, net, sakykime, apsisuktų Kalniečiuose, bet giliau į miestą jo įsileisti nenorima. Tačiau reikia atsižvelgti į tai, kad Karmėlavoje yra miesto kapinės, ten važiuoja daug miesto gyventojų. Juo labiau kad žiemą tik mikroautobusas važiuoja iki kapinių", – pasak T.Tamošiūno, toks mikroautobuso maršrutas reikalingas tiek miesto, tiek rajono gyventojams.

Nauji maršrutai ir grafikai greičiausiai įsigalios nuo liepos 1 d.

Rašyti komentarą
Komentarai (40)

tinginiu darbas

Nebekaltinkit Kero,jis uz gera darba paaukstintas .Naujas vadovauja visai tai bukai kompanijai sudaranciai marsrutus.Jie taip smarkiai dirba kad nuo menesio l d,pakeicia grafikus o nuo 3 ar 4 jie atsiranda prie stoteliu.Juk tai merijos darbuotojai- jiems viskas galima.O TOKIOS BETVARKES KAIP kAUNE IR TOKIU KVAILU MARSRUTU TAI NEI VIENAM MIESTE NERASI. vaziuoja 27 is gelezinkelio stoties o paskui ji dar 39 taip ir keliauja du i viena taska vienas po kito.Kam tie kaunieciai rupi juk meras tai su leksusu ir vairuotoju laksto,o miestelenai tegul piesciomis begioja.

Keleivė

Gal reikėtų, kad abu merai nors vieną mėnesį į darbą važiuotų valstybiniu transportu ? Kai patys įvertins sugaištą laiką kelyje, prastovėjimą stotelėse laukiant persėsti į kitą transporto priemonę, jau nekalbant apie kito bilieto pirkimą, gal tik tada kas nors keisis gyventojų patogumui.

Keleleivė

Būtinai reikia , kad padarytų ILGESNĮ persėdimo laiką iš vieno transporto į kitą. Kad atžymėtas bilietas galiotų ne 30 min.bet 1 val. ir per tą laiką būtų galima persėsti ne į 2 bet į 3 autobusus. Dabar važiuoji visada su įtampa "SPĖSI - NESPĖSI"...
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS