Dėl kelio remonto – klaustukai | Diena.lt

DĖL KELIO REMONTO – KLAUSTUKAI

Uostamiesčio vairuotojus nustebino, kaip Baltijos prospekto žiedinėse sankryžose organizuojamas remontas. Klaipėdiečiai nesupranta, kodėl vienoje borteliai keičiami, o kitoje, nors šių būklė ir prastesnė, – ne.

Vairuotojas pasigedo logikos

Baltijos prospekto ir Šilutės plento bei Baltijos ir Taikos prospektų žiedinėse sankryžose remontas vyksta jau kelias savaites. Išasfaltuota dalis jų eismo juostų.

Keičiami ir borteliai. Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje – visi, o Baltijos ir Taikos prospektų – tik dalis, tai yra kai kuriose arčiau Taikos prospekto esančiose zonose.

„Kodėl vienoje vietoje susidėvėję borteliai atnaujinami, o kitoje – ne? Negi sutvarkys dangą, o po kelerių metų vėl viską ardys ir dės naujus bortus? Nėra logikos. Tai panašu į pinigų švaistymą“, – dėstė vienas klaipėdietis.

Vyras atkreipė dėmesį, kad vadinamosios gaudyklės – Baltijos ir Taikos prospektų žiedinės sankryžos bortai visiškai nusidėvėję. Vienas buvo net įsikišęs į važiuojamąją dalį.

„Vos automobilio nesuniokojau. Gerai, kad spėjau apvažiuoti didžiausią luitą“, – guodėsi vyras.

Reikėtų specialiai gaminti

Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda aiškino, kad sprendimas nekeisti vadinamosios gaudyklės bortelių priimtas dėl objektyvių priežasčių.

Direktorius atkreipė dėmesį, kad čia sudėtos nestandartinės konstrukcijos. Šios žiedinės sankryžos bortai, o tiksliau – atraminės sienelės, gamintos pagal specialų užsakymą.

„Tai didelė konstrukcija. Baltijos ir Taikos prospektų žiedinės sankryžos bortai yra aukštesni nei įprasti, pagaminti iš tvirtesnės medžiagos, kad į sankryžos vidų neišvirstų, neįlėktų automobiliai, tačiau kai kuriems tai padaryti vis dėlto pasiseka“, – komentavo vadovas.

L.Dūda atkreipė dėmesį, kad užtruktų daug laiko, kol būtų pagaminta nauja sienelė. Tad sankryžos dangos atnaujinimo darbai užsitęstų. Be to, sienelės gamyba daug kainuotų.

„O po kelerių metų vis tiek ši sankryža bus rekonstruojama. Po ja kasamas tunelis. Įvertinę visas aplinkybes, šį kartą apsisprendėme nekeisti atraminių sienelių. To daryti neapsimoka, nes po kelerių metų vyks sankryžos rekonstrukcija. Investicijos – didelės, darbo – daug, o viskas nueis perniek. Čia ne asfaltą pakloti“, – dėstė direktorius.

Atsiradusias skyles užbetonuos

Anot L.Dūdos, jei koks nors betono gabalas ant važiuojamosios dalies ir buvo nukritęs, jis jau patrauktas ar tai greitai bus padaryta: „Dėl to nebus jokių problemų.“

Direktorius pažymėjo, kad rudenį ar pavasarį numatyta suremontuoti atraminės sienelės išmuštas vietas. Pastarosios bus užbetonuotos.

Baltijos prospekto ir Šilutės plento bei Baltijos ir Taikos prospektų žiedinių sankryžų danga bus atnaujinta iki spalio vidurio.

„Pagražinimo darbai, tokie kaip bortelių kraštelių sulyginimas, gali užtrukti ir ilgiau“, – teigė vadovas.

Rašyti komentarą
Komentarai (18)

peržiūrėjus komentarus

minusų tik po 1-ą. Matyt ponuliui teisybė ne prie širdies. Ponulis ir dėlioja.

dvi juostas

šilutės-baltijos ir taikos -baltijos išasfaltavo,trečiai smalos neišvirė

Raila

Itariu, greit savivaldybe gaus ieskinius is Kasko.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS