Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus | Diena.lt

GELEŽINKELIEČIAI IŠGIRDO PRIEKAIŠTUS

Traukinių eismas kenkia arčiausiai geležinkelio gyvenančių klaipėdiečių sveikatai. Tai įrodo Visuomenės sveikatos centro specialistų atlikti tyrimai. Penktadienį bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" atstovai bendravo su Klaipėdos savivaldybės bei visuomenės sveikatos specialistais. Atvykę į susitikimą su Vitės kvartalo gyventojais, geležinkeliečiai išgirdo daug karčių priekaištų.

Uostamiesčio savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas jau seniai laukė susitikimo su "Lietuvos geležinkelių" atstovais. Tikėtasi, kad dar kartą išgirdę, kiek traukinių keliamas triukšmas ir vibracija viršija leidžiamas normas, jie pateiks pasiūlymus, kaip gerinti klaipėdiečių gyvenimo kokybę.

"Aptarėme visus klausimus, svarbius Klaipėdai. Išgirdome, kokių priemonių geležinkeliečiai yra nusprendę imtis. Susitarėme pasirašyti susitarimą, kada ir kokios priemonės bus įgyvendintos. Tada bus aiškesni kiekvienos pusės įsipareigojimai, ir tai bus pirmas tikras žingsnis darbų link", – teigė S.Budinas.

Kol kas nežinoma, kiek galėtų kainuoti triukšmo ir vibracijos mažinimo priemonės. Tikimasi dalį lėšų gauti iš ES fondų. Pasak S.Budino, iki gegužės pabaigos geležinkeliečiai turėtų pristatyti priemonių planą, kurį Visuomenės sveikatos centro specialistai turėtų įvertinti ir pasakyti, ar tokios priemonės yra pakankamos užtikrinti klaipėdiečių gerovę.

Vitės kvartalo gyventojai bandė tramdyti emocijas. Žmonės kalbėjo apie miestu pernelyg greitai važiuojančius sunkiasvorius sąstatus, ratų džeržgesį ir cypimą, vibraciją, griaunančią namus, priešais gyvenamuosius namus bei Klaipėdos paslaugų ir verslo mokyklą triukšmingai formuojamus sąstatus, naftos produktais apvarvėjusių cisternų skleidžiamą tvaiką ir kitas problemas.

"Lietuvos geležinkelių" Infrastruktūros direkcijos direktorius Karolis Sankovski vardijo priemones, kurių ketinama imtis nedelsiant, tačiau akivaizdu, kad tuojau pat didelių permainų tikėtis neverta.

Įmonės atstovas patikino, kad sąstatų sumažės, kai bus baigti geležinkelio remontai, dėl kurių dalis traukinių važiuoja per Klaipėdą.

K.Sankovski vylėsi, kad, peržiūrėjus prioritetus ir perskirsčius pinigus, garsą slopinančios sienutės statyba Klaipėdoje ties Geležinkelio ir Stadiono gatvėmis gali atsirasti po kelerių metų. "Lietuvos geležinkelių" atstovas pripažino, kad jau dabar galima sugriežtinti reikalavimus įmonės darbuotojams, akyliau stebėti sąstatų judėjimo greitį, sutepti aširačius bei imtis kitų priemonių.

Tai buvo pirmas, bet ne paskutinis geležinkeliečių ir gyventojų susitikimas.

GALERIJA

  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
  • Geležinkeliečiai išgirdo priekaištus
Vytauto Petriko nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS