Keičiasi keltų į Smiltynę bilietų kainos | Diena.lt

KEIČIASI KELTŲ Į SMILTYNĘ BILIETŲ KAINOS

Nuo šio penktadienio keičiasi Smiltynės perkėlos keltų bilietų kainos. Vienos jų mažėja, kitos – didėja. Teigiama, kad keltų kainos nesikeitė beveik dešimtmetį.

Pagal naująją tvarką nebus imamas papildomas mokestis už transporto priemonėse besikeliančius keleivius, mat ši kaina jau įtraukta į transporto priemonės perkėlimo kainą. Taip tiek klientai, tiek darbuotojai išvengs nepatogumo, kurį sukelia transporto priemonėje esančių keleivių skaičiavimas, dėl to paspartės aptarnavimo greitis ir atsiras galimybė artimiausioje ateityje visiškai automatizuoti ir transporto priemonių bilietų pardavimą.

Nuo birželio 1-osios keleivio bilieto kaina už perkėlimą į abi puses bus 1 euras. Persikėlimas lengvuoju automobiliu kainuos 12,30 euro, mopedu, motociklu - 4,90 euro, autobusu iki 5 tonų - 24,60 euro, daugiau kaip 5 tonų - 39,40 euro, krovininiu automobiliu nuo 3,5 iki 12 tonų - 28,30 euro, daugiau kaip 12 tonų - 39,40 euro.

Smiltynės perkėlos perkėlimo keltais paslaugų kainos nesikeitė kone dešimtmetį.

Keltų bilietų kainas pakoregavo bendrovės atliktas ir su Valstybine kainų ir energetikos kontrolės komisija suderintas didžiausio tarifo (pajamų) perskaičiavimas. Didžiausias keleivių ir transporto priemonių perkėlimo per Klaipėdos valstybinį jūrų uostą tarifas apskaičiuojamas kas treji metai (anksčiau - kas penkeri), atsižvelgiant į infliacijos, energetikos išteklių kainų bei mokesčių pokyčius, keltų reisų skaičių, teisės aktų reikalavimus, įgyvendintas investicijas.

Keisis ir didžiausio tarifo diferencijavimo tarp atskirų perkėlimo kategorijų tvarka - ženkliai sumažintas kainoraštyje esančių kategorijų skaičius, jas sustambinant nuo 24 iki 8 kategorijų.

Naujosios kainos, lyginant su ankstesnėmis, bus sumažintos 13-oje iki šiol buvusių kainų kategorijų, ūgtels 10-yje ankstesnių kategorijų, viena kategorija išimta iš kainoraščio.

„Nuo to laiko, kai paskutinį kartą buvo perskaičiuotas didžiausias tarifas, daugelio paslaugų ir prekių kainos ženkliai pasikeitė, natūralu, kad tai daro įtaką ir mūsų veiklos kaštams. Reikia prisiminti, kad mūsų kainos nekito jau beveik dešimt metų. Tikimės, jog pasikeitusi kainodara bus kur kas patogesnė mūsų klientams, o svarbiausia - leis automatizuoti transporto bilietų pirkimą ateityje. Su senąja kainų skaičiavimo metodika to padaryti negalėjome, nes buvo neįmanoma automatiškai suskaičiuoti automobiliuose esančių keleivių“, - sakė AB „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.

Rašyti komentarą
Komentarai (8)

to Romas

Kokie konkurentai? Ką tu kliedi? Nebus jokių konkurentų, nes nėra dėl ko konkuruoti - dėl kelių dešimčių besikeliančių ne vasaros sezono metu?. Blogiausia, kas gali atsitikti, tai prichvatizacija. Va tada tai privatus monopolininkas kainas užsuks. Verksite dėl to, kokios buvo

Vaciui

reikia jau rimtai kažką daryti-niekas nieko nepigina o tik brangina.Lenkai va jau produktais Lietuvą aprūpina, bet mūsų PC nebankrutuoja ir neužsidaro..:D).Kažkokiu tai stebuklu išlikus nepavogta Smiltynės perkėla, nešanti Valstybei milijona pelno į metus, sugalvojo irgi neatsilikti nuo mados.Šiaip sau.Minimalkes gaunantiems ir pensionėėėrams nėra ko į Smiltynę ar Akvariumą keltis.Varykit į naftos aromatu alsuojančią sumy..ta Melnragę

Gerhard

uz tai Smiltynes perkelos atlyginimu viduris 1,5 tukst. EUR. Megaukis Klaipeda, o ne Smiltyne!
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS