Koreguos Pilies tilto kėlimo grafiką | Diena.lt

KOREGUOS PILIES TILTO KĖLIMO GRAFIKĄ

Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisija atsižvelgė į uostų kompanijų prašymą koreguoti Pilies tilto kilnojimo grafiką darbo dienomis. Statinio pakėlimo laiką siūloma sutrumpinti 20 minučių.

Trukdo pasiekti darbą

Po du kartus per dieną Pilies tiltas pradėtas kilnoti nuo gegužės 1 d.

Darbo dienomis – pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais – jis pakeliamas nuo 6 iki 6.40 val. ir nuo 21 iki 21.40 val.

Savaitgaliais – šeštadieniais ir sekmadieniais – nuo 8 iki 8.40 val. bei nuo 22.30 iki 23.10 val.

Uostamiesčio savivaldybė bei Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisija sulaukė "Vakarų laivų gamyklos" įmonių grupės ir pastarajai priklausančios įmonės "Vakarų Baltijos laivų statykla" prašymo pakoreguoti Pilies tilto pakėlimo grafiką.

Atkreiptas dėmesys, kad kompanijos darbą pradeda 7 val. Dalis darbuotojų, važiuodami į darbą, susiduria su nepatogumais dėl pakelto tilto.

Įmonių grupės atstovai prašė, kad nuo 6.40 val. Pilies gatvė būtų išvažiuojama.

Pageidavimą patenkino

Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisija atsižvelgė į prašymą ir pakoregavo Pilies tilto pakėlimo grafiką.

"Siūlysime savivaldybės administracijos direktoriui, kad tiltas darbo dienomis rytais būtų laikomas pakeltas nuo 6.15 iki 6.35 val. Po to visi galėtų be vargo važiuoti Pilies gatve. Pakeitėme ir vakarinį grafiką. Tiltas taip pat būtų laikomas pakeltas 20 min. trumpiau", – tvirtino Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisijos pirmininkas Algirdas Grublys.

Pilies tilto kėlimo grafiko savaitgaliais keisti nesiūloma.

Būtent Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisija ir inicijavo statinio pakėlimą kasdien navigaciniu sezonu – nuo gegužės 1 iki spalio 31 d. Tikimasi, kad tai į Dangės ruožą tarp Pilies ir Biržos tiltų padės pritraukti jachtų. A.Grublio nuomone, ši priemonė pasiteisino.

Poreikis didelis, bet problema yra ta, kad tai pirmi, eksperimentiniai metai.

"Laivai atplaukia į šią upės dalį. Poreikis didelis, bet problema yra ta, kad tai pirmi, eksperimentiniai metai. Buriuotojams dar trūksta informacijos apie tokią galimybę. Į Klaipėdą buvo jachtomis atplaukę vokiečiai. Jie su malonumu būtų įplaukę į šį Dangės ruožą, bet iš anksto nežinojo ir nesusiplanavo", – komentavo pirmininkas.

Reikia dušo ir tualeto

Pasak A.Grublio, buriuotojai savo grafikus planuoja prieš metus ar net dvejus.

"Kalbėjome. Sakėme, jei bus normalūs tilto pakėlimo grafikai, kitąmet įplauks į šią upės dalį. Vaizdas bus visai kitoks. Nuo rudens skelbsime šį grafiką įvairiuose kataloguose. Ir dabar laivai įplaukia. Šiandien stovi dvi jachtos ir kateris", – antradienį komentavo pirmininkas.

A.Grublys atkreipė dėmesį, kad, praėjus dviem mėnesiams, jau matyti tam tikrų problemų, kurias reikia spręsti.

"Aišku, kad reikia daugiau informacinių stendų, siekiant užtikrinti didesnį saugumą. Įrengėme trejus nusileidimo laiptelius, bet dar reikia pastatyti konteinerį, kur būtų dušas ir tualetas, kuriais galėtų naudotis buriuotojai. Sieksime, kad toks atsirastų", – tvirtino vadovas.

A.Grublys pastebėjo, kad ir gyventojai jau pripranta prie Pilies tilto kilnojimo.

"Kai kurie net iš kitų miestų atvykusius svečius vedasi parodyti, kaip vakare pakyla tiltas. Tai tarsi atrakcija", – teigė pirmininkas.

Rašyti komentarą
Komentarai (8)

Romas

Koks tikslas kilnoti tiltą, jei niekas neplaukia ????? Kažkokia nesamonė! Kalbėjo, kad jei nėra plaukiančių niekas nekels. Kodėl be reikalo kilnojama? Gal kas nors gali atsakyti???

Jis

Tai atsakykite, kai pradėjote tiltą kilnoti- kiek jachtų pritraukėte? Nematau nė vienos tarp Pilies ir Biržos tiltų.

Laima

Na aš šiame reikale įžvelgiu tik miestelėnų ir svečių atrakciją.Bet tai gal tokia atrakcija galėtų būti išeiginėmis dienomis o ne darbo.Jau teko apsisukus lėkti ,kaip be galvos ir ieškoti kito išvažiavimo.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS