„Mikriukai“ gali sugrįžti anksčiau? | Diena.lt

„MIKRIUKAI“ GALI SUGRĮŽTI ANKSČIAU?

Ketinama dar kartą įvertinti, ar į miesto gatves tikrai negali grįžti nuo antradienio nebevažiuojantys maršrutiniai taksi. Teigiama, kad situacija, kai „mikriukus“ prireikė pakeisti miesto autobusais, turės ir finansinių pasekmių.

Jau dvi dienas uostamiesčiui likus be maršrutinių taksi, situacija išlieka karšta ir yra akylai stebima.

Antradienį miesto vadovybės atstovai bei transportininkai net kelis kartus rinkosi aptarti situacijos, pasitarimas vyko ir vakar.

Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas pastebėjo, kad, nors mieste susiklostė netradicinė padėtis, gyvenimas nepakriko, judėjimas neišsibalansavo.

„Kai kas sako, kad gatvės – švaresnės, lengviau važiuoti. Kiti tikina, kad blogai. Natūralu, visokių nuomonių yra“, – pripažino A.Šulcas.

Anot jo, vakar miesto valdžios atstovus pasiekė vežėjų peticija, kurioje prašoma grįžti į buvusią situaciją. Manoma, kad vis dėlto yra teisinė galimybė pratęsti sutartis su maršrutinių taksi vežėjais.

„Savivaldybės vadovai perdavė administracijos direktoriui pasiūlymą išanalizuoti visas aplinkybes“, – teigė pašnekovas.

A.Šulcas neabejojo, kad būtinybė iki šiol važiavusius „mikriukus“ pakeisti autobusais turėjo pasekmių.

„Važiuoti dideliu autobusu yra brangesnis malonumas. Nesvarbu, kad jų užpildymas dabar yra kur kas didesnis. Maža to, juos ir papildomų autobusų važiavimą reikia finansuoti iš bendro viešojo transporto krepšelio, kai maršrutiniai taksi pinigus sau susirinkdavo patys“, – komentavo mero pavaduotojas.

Pasak vicemero, tikėtina, kad dėl šių permainų našta didės ir miesto biudžetui.

„Jeigu būtų bandoma skirti baudas, grasinti, reikėtų pasverti, kada visuomenei padaroma didesnė žala – ar formaliai pažeidžiant teisės aktus, pratęsiant sutartis ir leidžiant dar kurį laiką važiuoti, kol baigsis naujas konkursas, ar elgtis taip, kaip dabar – didinant nuostolį“, – pabrėžė A.Šulcas.

„Klaipėda“ jau rašė, kad vadinamųjų mikriukų mieste laikinai nelieka, kol konkurso būdu bus išrinkti nauji vežėjai. Su senaisiais vežėjais miestas buvo priverstas nutraukti sutartis, atsižvelgiant į Konkurencijos tarybos nutarimą ir teismų nutartis.

Rašyti komentarą
Komentarai (23)

ivanov

nu nors vienas valdzios geras darbas,kad panaikino tos bradiagas mikriukus.

tai va

Na kad būtų Klaipėdoje tvarka ir švara,kaip rašo komentatoriai,kai panaikino mikriukus tai reiktų ir privačias mašinas uždrausti pagrindinėm gatvėm,laksto kaip be galvos,o ir uždūmija kai kurie tokiais juodais dūmais.Yra autobusai,visokie su E ir su B raide,taip kad nėra ko važinėtis su nuosavom mašinom.

Neaisku kaip geriau

kaune konservatoriu meras pasirinko viena vezeja ,kuris ir taip turi labai daug respublikoje tarpmiestiniu marsrutu. Vazineja po miesta klaikiai.Paskutini karta tai uzleke is sono Zemaiciu plente prie Baltijos gatves /rodykle rodo tik sukimui i sia gatve/,taciau mikriui tai negaliojo,Mes su autobusu likome toli nuo jo.Ir tai yra nuolatiniai siu vairuotoju ivairiausi pazeidimai.Man atrodo ,kad yra nepalyginamai geriau kai dirba atskiri zmones,susikuria sau darbo vieta,ir nebuna valstybes islaikomas bedarbis.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS