Pasiteisino papildomas reisas iš Klaipėdos į Kylį | Diena.lt

PASITEISINO PAPILDOMAS REISAS IŠ KLAIPĖDOS Į KYLĮ

Metų pradžioje, Rusijai ir Lenkijai laiku nepasirašius sutarčių dėl krovinių gabenimo ir vežėjams plūstelėjus į tarptautinę jūrų perkėlą Klaipėdoje, kompanijai „DFDS Seaways“ kilo nemažai rūpesčių. Kompanija atidarė papildomą reisą, kuris, teigiama, pasiteisino – maršrute Klaipėda-Kylis gerokai išaugo krovinių ir keleivių skaičius.

Žiemą eilėse į keltą Tarptautinėje jūrų perkėloje iš Rusijos į Vakarų Europą prekes gabenantiems vairuotojams teko laukti net iki savaitės. Vilkikų eilės buvo susidariusios Rusijai ir Lenkijai nesusitariant dėl dvišalių leidimų. Po šio incidento „DFDS Seaways“ įvedė papildomą, septintą reisą. Nuo pavasario keltas iš Klaipėdos į Kylį ir atgal plaukia kasdien.

„Kada išėjo Rusijos vežėjai arba, sakysim, kada rusiški automobiliai iškeliavo panaikinus tuos draudimus, tai pasirodo, kad tas septintasis reisas yra visiškai paklausus ir tarp Lietuvos vežėjų“, – sako „DFDS Seaways“ komunikacijos ir viešųjų ryšių vadovas Baltijos regionui Vaidas Klumbys.

Reisu iš Klaipėdos į Kylį iki rugpjūčio keleivių pervežta trimis procentais daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Stabilius ir šiek tiek didėjančius keleivių srautus padeda išlaikyti užsieniečiai, atvykstantys į mūsų šalį – vokiečių padaugėjo 9 proc., olandų ir švedų – 12–13 proc. Krovinių srautai, įvedus septintąjį reisą ir reguliarų grafiką, išaugo dešimtadaliu. Krovinių augimą Kylio linijoje lėmė ir NATO kroviniai.       

Ateityje Kylio linijos keltai švartuosis nebe Tarptautinėje jūrų perkėloje, o tik centriniame Klaipėdos terminale, kaip ir kitų linijų keltai.

„Svarbu dabar, kaip sustyguoti procesus mums ir infrastruktūrą patobulinti, kad kai visos linijos sueis į terminalą, nebūtų jokių užlaikymų prie vartų. Nes tie užlaikymai prie vartų reikštų, kad mašinų eilė gali nusidriekti mieste“, – aiškina V. Klumbys.

Planuojama, kad visi keltai centriniame terminale švartuosis jau kitų metų vasarą.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

dfds

nehuj ten vazinetis rytais =P

Siūlau

pasižiūrėti ir pasisakaičiuoti kiek mūsų šalis būtų turėjusi pajamų, jeigu nebūtų pardavusi šiems vertelkoms visų Tarpt.perkėlos keltų su linijomis už vieno kelto kainą.Visiems Lietuvos pensininkams "su skambučiais"būt užtekę pinigų pensijoms.

Vargas

Kai pradės visi keltai švartuotis naujame terminale, per Minijos -Baltijos sankryžą geriau nevažiuoti. Jau dabar vargstam - kemšasi kas rytą, kai Švedijos linijos fūros išvažinėja.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS