Permainos mieste sumaišties nepasėjo | Diena.lt

PERMAINOS MIESTE SUMAIŠTIES NEPASĖJO

Pirmoji diena, kai miesto gatvėmis neriedėjo maršrutiniai taksi, praėjo be didelio triukšmo. Nors staigios permainos gyventojus ir šokiravo, sumaišties pavyko išvengti.

Žinia sukėlė diskusijų audrą

Antradienio rytą šimtams uostamiesčio gyventojų, kurie paprastai po miestą keliaudavo 6, 8 arba 9 numeriu pažymėtais mikroautobusais, teko persėsti į autobusus arba rinktis kitokį kelionės būdą.

Žinia apie laukiančias permainas pokyčių išvakarėse netruko patraukti dėmesį ir sukėlė diskusijų audrą.

Gyventojai internete aktyviai reiškė savo nuomonę, nemažai žmonių baiminosi dėl to, kaip iš miesto gatvių pasitraukus vadinamiesiems mikriukams teks vykti į darbą.

Maršrutiniai taksi nenaikinami

Nors ir pripažįstama, kad pirmoji diena be maršrutinių taksi buvo įtempta, tačiau antradienio rytą miesto mero Vytauto Grubliausko sušaukto pasitarimo metu konstatuota, jog išskirtinės sumaišties išvengti pavyko.

"Reikia konstatuoti, kad chaoso ar sumaišties keliuose, stotelėse nebuvo, ir situacija, kuri yra gana sudėtinga, buvo profesionaliai suvaldyta", – po pasitarimo apibendrino miesto vadovas.

Jis akcentavo, kad maršrutiniai taksi Klaipėdoje nėra naikinami ir ši paslauga nebus teikiama tik laikinai, kol įvyks konkurso procedūros ir atrinkti vežėjai pradės teikti paslaugas.

V.Grubliauskas patikino, kad situacija transporto specialistų, miesto administracijos bei politinės vadovybės atstovų bus stebima ir aptariama kasdien.

Spręs dėl susisiekimo vakarais

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas pastebėjo, kad suvaldant situaciją pastebimai prisidėjo dažniau važiavę "ekspresiniai" autobusai.

Anot direktoriaus, buvo įvesta 16 papildomų reisų piko valandomis.

Artimiausiu metu ketinama dar kiek patobulinti susisiekimą viešuoju transportu, išnykus maršrutiniams taksi.

"Yra vienas klausimas, kurį dar reikėtų išspręsti, ir šią savaitę jis bus išspręstas: kad būtų galimybė iš šiaurinės miesto dalies vakaro valandomis važiuoti į pietinę. Tai būtų maždaug po 23 val., nes toks buvo 9-ojo mikroautobuso maršrutas. Dabar noras ir tikslas yra toks, kad atsirastų galimybė susisiekti viešuoju transportu", – aiškino S.Budinas.

Vakar rytą informaciją apie pokyčius gyventojams teikė ir rinktis kelionę autobusais ragino įvairiose miesto vietose dirbę kontrolieriai.

"Mes šią situaciją mėginame suvaldyti ir, mano galva, bent jau kol kas viskas vyksta sklandžiai", – teigė S.Budinas.

Skaičiuojama, kad, mieste nustojus kursuoti maršrutiniams autobusams, kitokį kelionės būdą teko pasirinkti 500–800 keleivių.

Susisiekimo problemų nekils

Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktoriaus Gintaro Neniškio teigimu, nuo pat vakar ryto iki pietų į gatves neišriedėjo nė vienas maršrutinis taksi, situaciją taip pat pavyko suvaldyti ir priemiesčiuose.

"Žinoma, kai kurios transporto priemonės tikrai yra labiau užpildytos", – pripažino G.Neniškis.

Pasak jo, dar bus dirbama su autobusų tvarkaraščiais ir artimiausiomis dienomis situacija turėtų būti visiškai suvaldyta.

"Techniškai viskas daugmaž yra sutvarkyta. Žinoma, galima padaryti ir geriau, nes laiko pasiruošti tikrai buvo labai mažai. Vertiname situaciją, manome, kad tolesnis patikslinimas bus toks, kad bent jau susisiekimo problemų neturėtų kilti", – patikino G.Neniškis.

Vis dėlto įstaigos direktorius pastebėjo, kad komforto ar paties ekonomiškiausio sprendinio pasirinkimą užtikrinti bus kiek sunkiau, mat mažų transporto priemonių, kurias būtų palankiausia įvesti vėlesniu paros metu, nesama, todėl kursuos dideli autobusai.

"Klaipėda" jau rašė, kad uostamiestyje be maršrutinių taksi teks verstis bent kelis mėnesius. Tikimasi, kad nuo kitų metų miesto gatvėmis pradės riedėti nauji, modernūs "mikriukai".

Pereinamuoju laikotarpiu sutarčių su senaisiais vežėjais, kurios baigėsi pirmadienį, nebuvo galima pratęsti vykdant Konkurencijos tarybos nutarimą bei teismų nutartis.

Rašyti komentarą
Komentarai (30)

Anonimas

Situacija nevaldoma, keliuosi pusvalandžiu anskciau kad nusitarabaninciau iki vaiko mokyklos, o po to iki savo darbo. Ponams kurie autobusais nesinaudoja, aišku situacija "Valdoma". O kiek žmonių neteko darbo??? Eilinė betvarkė toj Lietuvoj, kai keli lobsta o minia vargsta.

Ekstrasensė

Darbo biržos darbuotojai, praverkite plačiau duris. O viešojo transporto keleiviai, pasiruoškite plačiau praverti pinigines. Patikėkite, panaikinus maršrutinius, važiavimo kaina tikrai kils, nes visas keleivius vežantis transportas bus vienose „rankose“. Sveika monopolija...

Klaipiediete

Nieko gero. Žmonės nepatenkinti. Tik valdžia abu "direktoriai"-VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis ir savivaldybes aministracijos direktorius Saulius Budinas sotūs laimingi. O kaip gi kitaip? vienas dave- kitas ima. Patys didziausi kysiai "maziausiai matomi". Monopolis plečiasi, žmonės vargsta. Ar jiem rūpi? atsakymas akivaizdus. Jiem neteko važinėti viešuoju transportu, kai kazkas prasmires ilipa ir visas autobusas kencia ar sena tarielka stumdosi alkūnėmis, vairuotojas rėkia, o žmonės grūdasi pro priekines duris (tik Vilniuje padaryta normelesne tvarka- įlipama per visas dureles ir problemų nėra). Man asmeniškai maršrutinių vairuotojai ŽYMIAI PASLAUGESNI, KŪLTŪRINGESNI, autobusų vairuotojai dauguma - "prie ruso", vatnikai. Šitie ponai, direktriai, tik naujom tackem gali i darbelius vaziuot ir problemos nemato, kad tie "varguoliai" dar pavargs. Straipsnis deja, bet akivaizdziai užsakytas.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS