Prie vairo – su šliurėmis: perspėja, kad gali nutikti visa aibė bėdų | Diena.lt

PRIE VAIRO – SU ŠLIURĖMIS: PERSPĖJA, KAD GALI NUTIKTI VISA AIBĖ BĖDŲ

Tie vairuotojai, kurie mokėsi automobilius vairuoti dar sovietmečiu ar bent jau prieš kelis dešimtmečius, buvo mokomi jokiu būdu nevairuoti be drabužių arba mūvint šlepetes. Ar tiesa, kad šis apavas vis tik kelia grėsmę saugiam vairavimui?

Dabar tiek moterys, tiek vyrai šliures nešioja viešose vietose, ne tik jomis slampinėja po namus.

Klaipėdos kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika paaiškino, kuo šlepetės ir aukštakulniai yra netinkamiausias apavas vairuoti transporto priemonę.

Vis dėlto paklaustas, ar buvo nubaustas nors vienas vairuotojas, prie vairo sėdęs su šlepetėmis, M. Džermeika tik nusijuokė.

„Be abejo, nenubaudėme nė vieno. Niekur neparašyta, kad jas draudžiama dėvėti. Brandūs vairuotojai supratimą, kad nedera prie vairo sėsti su šliurėmis, atsinešė iš tų laikų, kai buvo mokomi vairuoti. Aš viliuosi, kad to moko ir dabartinės vairavimo mokyklos“, – kalbėjo M. Džermeika.

Uostamiesčio Kelių policijos tarnybos viršininkas pripažino, kad nuslydusi šlepetė nuo kojos gali pridaryti bėdų ne tik automobilio vairuotojui, kuris dar galbūt sugebėtų išvengti incidento.

Tačiau kyla klausimas, ar tikrai motociklą spėtų suvaldyti jaunuolis, kuriam bevažiuojant nuskrietų šlepetė?

Lygis: pernai nuskambėjo istorija apie degalų vagį, kuris BMW svetimais numeriais važinėjo po degalines ir pylė dyzeliną nesusimokėjęs. Veikėjas įsiminė tuo, kad ėjo vogti dėvėdamas oranžines kojines ir avėdamas baltas mamos šlepetes. Vaizdo įrašo stop kadras

„Tai ne pats saugiausias vairavimo prasme apavas. Pirmiausia žmogus turėtų galvoti apie saugumą. Koja gali išslysti iš šlepetės, ji gali užkliūti už pedalo. O tuomet galima nespėti sustabdyti transporto priemonės. Motociklo vairuotojui tai gali baigtis griuvimu ir traumomis. Visa aibė bėdų gali nutikti“, – grėsmes vardijo M. Džermeika.

Pirmiausia žmogus turėtų galvoti apie saugumą.

Uostamiesčio policijos pareigūnai galėtų prisiminti ne vieną eismo įvykį, kuris nutiko supainiojus pedalus.

„Tai gali reikšti, kad ne tik gali būti supainiota pedalų paskirtis. Bet gali nutikti ir taip, kad dėl netinkamos avalynės vairuotojas ar vairuotoja nesugeba tinkamai išminti pedalo. Tada ir nutinka vairavimo klaida“, – patikslino M. Džermeika.

Vairuotojo kojos turi tvirtai remtis į pagrindą ir neturi slidinėti netinkamame apave.

„Pačioje pradžioje, dar tik pradėjus mokytis vairuoti, instruktorius turi paaiškinti jaunam žmogui, kuo gali baigtis vairavimas dėvint netinkamą avalynę. Manyčiau, kad nuo žmogaus išprusimo ir bendro suvokimo priklauso jo pasirinkimai. Vairuotojas turėtų suvokti, kas yra deramas elgesys, o kas ne“, – teigė M. Džermeika.

Rašyti komentarą
Komentarai (8)

DDD

Pamėgintų jis su tokiomis tapkėmis normaliame užsienyje pavažinėt!

Anonimas

GULAI !!! vienas zodis !!!

Anukas

Visus tokius dalykus,turi sakyt vairavymo mokykluose!!! Ne Per ta… geltona spauda
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS