„Smiltynės perkėla“ žengia dar vieną žingsnį link keleivių stoties rekonstrukcijos | Diena.lt

„SMILTYNĖS PERKĖLA“ ŽENGIA DAR VIENĄ ŽINGSNĮ LINK KELEIVIŲ STOTIES REKONSTRUKCIJOS

  • 12

„Smiltynės perkėla“ žengia dar vieną didelį žingsnį link naujosios perkėlos keleivių stoties rekonstrukcijos – paskelbtas atviras tarptautinis viešasis konkursas ir pradėta ieškoti rangovo, kuriam bus patikėta parengti darbo projektą bei statybos darbus.

Dabartinis Naujosios perkėlos pastatas statytas dar 1982-iais. Jis baigia skaičiuoti jau ketvirtą dešimtmetį. Todėl, natūralu, kad statinys ne tik pasenęs morališkai, bet jau ir nebeatitinka šiandienos poreikių.

Transporto paskirties pastatą – keleivių stotį suprojektavo „Studijos Altitudės“ architektai Gerda Antanaitytė, Andrius Laurinaitis ir Aurimas Baužys.

Pasak „Smiltynės perkėlos“ vadovo Mindaugo Čiako, techninis projektas su leidimu statybai – gautas, rangovo parinkimo konkursas startavo. Tad naujas pastatas, ko gero, gali būti atidarytas po dvejų metų.

Suplanuoto pastato paskirtis – administracija, keleivių stotis, keltų aptarnavimas. Tai – trijų aukštų ir dviejų korpusų 2.441 m² ploto statinys.

Vizualizacijos: Naujosios perkėlos terminalas Klaipėdoje (arch. G.Antanaitytė, A.Laurinaitis, A.Baužys).

Pastate įsikurtų ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.

Rašyti komentarą
Komentarai (12)

Laukimo sale.

Bent jau man tokios reiketu kitoje puseje. Kai valandele tenka pralaukti:) O šiaip bi bis žino. Na kavine kažkas nuomos bet tai ne centras čia šiap sau niekas neatvažioja:) Na tegul stato, piniga prasuks:)

Ovidijus

Gal kas nors kažkur yra matęs perkėlos pastatą su konferencijų sale??

Klps

Seniai reikėjo tą tarybinį griozdą griauti..
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS