Tilžės gatvę atidarys iki lapkričio? | Diena.lt

TILŽĖS GATVĘ ATIDARYS IKI LAPKRIČIO?

Eismą rekonstruojama Tilžės gatvės dalimi, kuri yra vienas kelių, vedančių į miestą ir iš jo, rangovas, jei nekils daugiau trukdžių, tikisi atnaujinti po pusantro mėnesio – spalio 31 d.

„Dirbame, stengiamės ir tikimės. Tikrai nenorime trukti ilgiau nei reikia ir apsunkinti eismą“, – tvirtino įmonės „Lemminkainen Lietuva“ projektų vadovas Romas Borisenka.

Iš pradžių eismą birželio pradžioje remontui uždarytoje Tilžės gatvės dalyje nuo Jakų žiedinės sankryžos iki geležinkelio pervažos planuota atnaujinti iki rugsėjo 15-osios.

Dienraštis „Klaipėda“ jau rašė, kad atnaujinti eismą iki šios dienos nepavyko dėl kelių priežasčių. Viena pagrindinių – atsiradę papildomi darbai. Užtruko juos suderinti su užsakovu, pakeisti projektą. Įtakos turėjo ir dažnai šią vasarą pasitaikę nepalankūs, lietingi orai.

Praėjusią savaitę rangovo atstovai teigė, kad darbams atlikti reikėtų dviejų mėnesių, jei pavyktų viską suderinti su užsakovu.

Rekonstruojama Tilžės gatvės dalis yra valstybinės reikšmės rajoninis kelias. Už šį ruožą atsakinga Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Pastarosios atstovai tvirtino, kad arterijos rekonstrukcijos darbai vyksta lėčiau nei numatyta oficialiame darbų grafike.

Šiuo metu įgyvendinta maždaug ketvirtadalis sutartyje numatytų darbų. Pagal pastarąją rangovas yra įsipareigojęs rekonstrukciją baigti iki kitų metų liepos 19 d.

Dokumente taip pat numatyta, kad nuo gruodžio 15 iki kovo 15 d. darbai gali būti sustabdyti dėl nepalankių oro sąlygų.

Apie dviejų kilometrų Tilžės gatvės ruožo rekonstrukcija pagal sutartį turėtų kainuoti per 1,7 mln. eurų. Bus pakeista visa danga, pastarosios konstrukcijos, kur reikia, sustiprinta sankasa, įrengta vandens nutekėjimo sistema, drenažai, pralaidos.

Po rekonstrukcijos kelio eismo juostų skaičius nesikeis – išliks dvi, tačiau jos bus platesnės. Papildomos eismo juostos atsiras sankryžose, ties posūkiais, įrengtos įvažos autobusams į stoteles. Šioje Tilžės gatvės dalyje bus paklotas ir pėsčiųjų-dviračių takas.

Rašyti komentarą
Komentarai (10)

sekliui

Visas tas vietas galėtų užimti klaipėdiečiai, tuomet į miesto biudžetą pakliūtų pinigai, už kuriuos klaipėdiečiams būtų tvarkoma infrastruktūra. O dabar pinigai eina Gargždams, į kuriuos kaimiečiai niekada net nenuvažiuoja. Dėl idioto jūs klystate, galbūt vertindamas pagal save - jei jūs nesuprantate oponento argumentų, tai nebūtinai reiškia, kad kvailas būtent oponentas.

Tika

manyčiau didžiausia problema yra, kad prisigrobia daug objektų vienu metu ir nesugeba deramai laiku vykdyti darbus. Po to ir gaunasi, kad darbai daromi skubant, nebūna tinkamai paruošti gatvių pagrindai, ko pasekoje gatvės ir nelaiko.

jerominas

gaila jog dėl liberolų nesugebėjimo valdyti miesto kenčia, pykstasi miestiečiai ir rajono gyventojai
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS