Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę | Diena.lt

VILKIKAI ĮSIKRAUSTĖ Į SVETIMĄ ŽEMĘ

Teritorija šalia Centrinio Klaipėdos terminalo virto sunkiasvorio transporto lūkuriavimo vieta. Vilkikų vairuotojai savavališkai okupavo privatų sklypą ir jame jaučiasi lyg šeimininkai.

Nulaužė ženklus

Buvo skelbiama, jog sklypas šalia Centrinio Klaipėdos terminalo yra parduodamas.

Tačiau panašu, jog, nesulaukus pirkėjo, tuščia teritorija ėmė naudotis tolimųjų reisų vairuotojai.

Centrinio Klaipėdos terminalo vadovas Karolis Grigalauskas tikino, jog gretimo sklypo terminalas ne nuomojo, o jo savininkai neapdairiai paliko laisvas įvažas į jį.

"Šis sklypas nėra pritaikytas stovėti sunkiasvorėms transporto priemonėms. Kol kas yra bėda. Mums sunku pakeisti situaciją, nes nesame sklypo savininkai. Galvojame, gal mums įrengti užtvarus į mūsų teritoriją. Greta esantis sklypas nėra asfaltuotas, purvas ir žemės nešamos į mūsų teritoriją. Šiame sklype yra palikta įvažos iš Minijos gatvės ir iš Baltijos prospekto", – situaciją komentavo K.Grigalauskas.

Gudragalviai vilkikų vairuotojai įsitikinę, jog nieko nepažeidžia. Stovėjimą ar eismą draudžiančių ženklų čia nėra, tad vyrai drąsiai suka į aikštelę, manydami, jog ji kaip tik jiems ir skirta.

Atidžiau pasidarius po šią teritoriją matyti, kaip įžūliai vilkikų vairuotojai joje šeimininkauja – eismą draudžiantis ženklas nulaužtas, krūmuose rikiuojasi senų padangų krūva, žolėje mėtosi šiukšlės.

"Įtariu, kad sklypo savininkas gali būti piktas. Ir net mūsų gali imti klausinėti, kaip čia taip viskas nutiko", – svarstė K.Grigaulauskas.

Keitė keltų grafiką

Dar lapkričio pradžioje uostamiestį buvo paralyžiavusi didelė vilkikų spūstis.

Po kelias valandas trukusios Baltijos prospekto vilkikų šturmo miesto valdžia suskubo aiškintis, ką daryti, kad tokios situacijos nepasikartotų.

"Mes taip pat atlikome tam tikrus namų darbus. Tą kartą susiklostė kelios nepalankios aplinkybės, ir situacija tapo nevaldoma. Baltijos prospekte sugedus vilkui akimirksniu susidarė automobilių eilės. Prieš tai jūroje siautėjo audra, ir laivyba iš viso buvo sustabdyta. Tęsėsi grūdų sezonas. Todėl miesto gatvėmis juda ne tik vilkikai, vykstantys į mūsų terminalą, bet ir kitos transporto priemonės, vykstančios į kitas kompanijas", – aiškino K.Grigalauskas.

Centrinio Klaipėdos terminalo administracija aiškinosi, kokių veiksmų pirmiausiai galima imtis.

"Viena valanda pavėlinome į Kylį plaukiančių keltų išvykimo ir atvykimo laiką. Įrengėme papildomą įvažą į terminalą. To prireikė tam, kad atvykstantys transporto srautai kuo greičiau būtų "sugeriami" ir neparalyžiuotų Minijos gatvės ir Baltijos prospekto sankryžos", – tikino K.Grigalauskas.

Sklypai – komercinei veiklai

Po vilkikų desanto į uostamiestį buvo prabilta ir apie specialios aikštelės, skirtos sunkiasvorėms mašinoms, įrengimą.

Šiuo metu šalia Centrinio Klaipėdos terminalo parduodami du sklypai.

Arčiausias terminalo įvertintas 360 tūkst. eurų. Jo dydis – per 40 arų. Sklypas – komercinės paskirties, prekybos, paslaugų ir pramogų objektų statiniams statyti. Leistinas pastatų aukštis – nuo 8,5 iki 20 m.

Kitapus Baltijos prospekto parduodamas dar vienas 43 arų sklypas.

Centrinio Klaipėdos terminalo vadovas K.Grigalauskas įsitikinęs, kad tokios laukimui skirtos aikštelės problemos neišspręs iš esmės.

Transportininkų pasaulyje tokios aikštelės vadinamos vežėjų prakeiksmu.

"Ne pirmus metus kalba pasisuka apie tokias aikšteles. Transportininkas nebus patenkintas, jei jo vilkikas užuot gabenęs krovinį, kažkur stovėtų. Bet koks vežėjo apribojimas vertinamas laiku ir pinigais. Jei tai būtų Rusijos vežėjas, neturintis leidimo vykti į Lenkiją ar kitą šalį, dar būtų suprantama. Bet neaišku, kaip sureaguos mūsų vežėjai, kai jų vilkikus imsime grūsti į aikšteles", – kalbėjo K.Grigalauskas.

Laukia statybų

Uostininkai tikina, jog transporto bėdas spręstų antžeminės sankryžos įrengimas šalia terminalo.

Miesto valdžia akcentuoja, jog situacija turėtų kardinaliai pasikeisti Šilutės plento ir Baltijos prospekto sankirtoje įrengus dviejų lygių, rytų–vakarų krypties, sankryžą.

Tam reikalingas lėšas Klaipėdai yra pažadėjusi Lietuvos Vyriausybė. Netrukus bus paskelbtas projektavimo konkursas.

Kol kas numatoma sureguliuoti Minijos gatvės–Baltijos prospekto sankryžos šviesoforą, kad jis veiktų efektyviau.

GALERIJA

  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
  • Vilkikai įsikraustė į svetimą žemę
Rašyti komentarą
Komentarai (18)

Arunas

Padare terminala o aiksteles nera,o atvykus sunkvezimiui diena anksciau i terminala kur jam dingti?...Ar po langais gal kam nors.Gal po mero? Nu bet tas trimitininkas visviena nieko nesupras.Reikia sustatyti visam mieste sunkvezimius,tada gal prades galvoti tie balvonai kurie gyvena is musu pinigu.

Liet.

Miesto pagrindinė arterija pastoviai užkišta vilkikais,žmonės negali atidaryti langų,terminalo vadovas net nesidomi situacija kadangi jis visai nieko apie tai nesupranta

Kodėl

Kodel nebetiko sena Mukrano perkėla?Gal postą pagal tėvo Vaclovo pavardę gavęs Grigalauskiukas žino?
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS