Pašto rinkos pajamos per metus didėjo 2,8 proc. iki 64 mln. eurų | Diena.lt

PAŠTO RINKOS PAJAMOS PER METUS DIDĖJO 2,8 PROC. IKI 64 MLN. EURŲ

  • 1

Lietuvos pašto rinkos pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį siekė 63,9 mln. eurų, arba 2,8 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu (62,2 mln. eurų), pranešė Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).

Tačiau pašto siuntų šiemet sumažėjo – per ketvirtį jų išsiųsta 19,6 mln. – 2,5 proc. mažiau nei prieš metus ir ir 8,3 proc. mažiau nei antrąjį šių metų ketvirtį.

RRT strateginio valdymo grupės patarėja Viktorija Goferienė sako, kad siuntų skaičius mažėja dėl vis rečiau siunčiamų laiškų.

„Didžiausią įtaką sumažėjusiam pašto siuntų kiekiui turi žymiai krentančios siunčiamų laiškų apimtys. Palyginti su analogišku laikotarpiu pernai, jų kiekis sumažėjo 24,1 proc. Jos sudarė 35,6 proc., arba 7 mln. vienetų visų pašto siuntų“, – RRT pranešime teigia V. Goferienė.

Pagal bendrąsias pajamas didžiausią rinkos dalį užėmė valstybės valdomas Lietuvos paštas (25 proc.), bendrovės „DPD Lietuva“ (19,8 proc.), „Venipak Lietuva“ (12 proc.), „DHL Lietuva“ (10,3 proc.), „Omniva LT“ (9,5 proc.) ir „FedEx Express Lithuania“ ( 9 proc.).

Didžiausią įtaką sumažėjusiam pašto siuntų kiekiui turi žymiai krentančios siunčiamų laiškų apimtys.

 

Pajamos už korespondenciją trečiąjį ketvirtį siekė 11,7 mln. eurų ir buvo 8,9 proc. mažesnės nei pernai liepą–rugsėjį.

Daugiausia pajamų – 50,7 mln. eurų – gauta už pašto siuntinių siuntimą (5,5 proc. daugiau nei prieš metus ir 1 proc.  daugiau nei antrąjį ketvirtį). Iš viso išsiųsta 12,6 mln. pašto siuntinių (atitinkamai  15,7 proc. ir 4,4 proc. daugiau).

Didžiausią rinkos dalį šiame segmente užėmė Lietuvos paštas (83,2 proc.), „DHL Lietuva“ (4,4 proc.), „Zipas“ (3,8 proc.), „Pašto paslaugos“ (2,7 proc.) ir „FedEx Express Lithuania“ (1,4 proc.).

Pagal pajamas, gautas už pašto siuntinių pristatymą, didžiausią dalį užėmė „DPD Lietuva“ (24,9 proc.), „Venipak Lietuva“ (15,2 proc.), „DHL Lietuva“ (12,0 proc.), „Omniva LT“ (12,0 proc.) ir Lietuvos paštas (9,4 proc.).

49,1 proc. visų pašto siuntų, atsiimtų paštomatuose, pristatė bendrovė „Omniva LT“, Lietuvos paštas (23 proc.), „DPD Lietuva“ (15,4 proc.), „Itella logistics“ (6,5 proc.) ir „Venipak Lietuva“ (5,7 proc.).

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Ar tai

todel zmones simtais atleidzia,o klijentus apiplesia po 30% daugiau!?

SUSIJUSIOS NAUJIENOS