„Maxima“ leidžiasi į mažų kainų drabužiams medžioklę | Diena.lt

„MAXIMA“ LEIDŽIASI Į MAŽŲ KAINŲ DRABUŽIAMS MEDŽIOKLĘ

  • 5

Prieš metus startavusi kampanija „Mažos kainos garantija“ persikelia ir į drabužių kategoriją. Drabužių kainos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“. Jei kuri nors prekė kitur kainuos mažiau – „Maxima“ mažins savo kainą.

„Mūsų klientams svarbu vienoje vietoje rasti viską – nuo maisto prekių iki drabužių. Todėl šiandien žengiame svarbų žingsnį – įsipareigojame užtikrinti mažas prekių kainas aprangos skyriuose. Juk kokybiški ir stilingi drabužiai neturi kainuoti brangiai“, - sako Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė.

Nuo šiol nepriklausomi kainų rinkėjai ne mažiau nei du kartus per savaitę tikrins įprastas vienodos paskirties ir vienodo dydžio drabužių kainas be akcijų ir nuolaidų keturiuose didžiuosiuose Lietuvoje veikiančiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“, ir juos lygins su minėtų prekių kainomis „Maximoje“. Užfiksavus, jog vienodos paskirties ir vienodo dydžio drabužių kainos skiriasi, prekės kaina „Maximoje“ bus mažinama.

Kampanijos „Mažos kainos garantija“ karuliais bei geltonomis kainų etiketėmis pažymėtus drabužius pirkėjai galės rasti visuose aprangos skyriuose parduotuvėse „Maxima“ XX ir XXX. Būtent šio formato parduotuvėse, ypač įsikūrusiose didmiesčiuose, parduodama beveik pusė viso tinklo parduotuvėse siūlomų drabužių.

Kampanija „Mažos kainos garantija“ startavo praėjusių metų vasarį. Tada lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pažadėjo mažas prekių kainas „medžioti“ už savo pirkėjus ir jau metus jas užtikrina 1000-čiui populiariausių prekių – pieno produkcijai, šviežiai mėsai, vaisiams ir daržovėms, buitinei chemijai, kosmetikai ir kt.

O praėjusių metų pavasarį, apsipirkimui Lenkijoje Lietuvos visuomenėje tampant vis aktualesne tema, buvo žengtas kitas drąsus žingsnis. Pradėta precedento šalyje neturėjusi kampanija „Mažos kainos garantija. Patikrina Lenkijoje“, užtikrinanti, jog „Maximos“ pirkėjai svarbiausius maisto produktus iš Lenkijos, šiandien „Maximoje“ perka tokiomis pat, itin žemomis kainomis, kaip ir didžiuosiuose Lenkijos prekybos centruose.

Rašyti komentarą
Komentarai (5)

Nusibodo ta maxima

Labai patinka Lidl ,kainos mažesnes ir kokybe geresne

Maximos formatas pasenes

Europieciai perka Lidle, o kvailiams tai darzine, tai kvailiai pirks kitur :)

...

LIDLAS - daržinė, o ir pigiau būti negali, nes taip būtų pažeistas esminis verslumo principas: "Parduot maksimalia įmanoma kaina".
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS