Laisvės pojūtis ne tik su „Ferrari“ | Diena.lt

LAISVĖS POJŪTIS NE TIK SU „FERRARI“

Šiuos automobilius pamatęs gatvėje ne vienas nužvelgia su pavydu, tačiau retas kaunietis juos yra vairavęs. "Kauno diena" buvo pakviesta išbandyti du superautomobilius – "Lamborghini Gallardo" ir "Ferrari 360 Spider".

Nauji potyriai

Nekasdienio pasiūlymo redakcija sulaukė iš įmonės "Laisvalaiko dovanos". Į pašto dėžutę įkrito laiškas su pasiūlymu.

Nesakyčiau, kad išbandyti šiuos automobilius buvo mano svajonė, bet nemirktelėjęs priėmiau pasiūlymą. Tuoj paaiškinsiu kodėl. Buvau įsitikinęs, kad daugiau nei pusvalandį pasivažinėti niekas neleis. Be to, su šiais automobiliais važiuoti paprastomis miesto gatvėmis, o ne gražiausiais Lietuvos keliais tėra tuščias oro šildymas.

Iškyla ir atsakomybės klausimas – nardyti tarp kitų eismo dalyvių su 100 tūkst. eurų kainuojančiais automobiliais, kurių ir proporcijos kitokios, ir valdymas skiriasi nuo tos vieno mėnesio atlyginimo vertės lupenos, kurią kasdien tenka vairuoti.

Vis dėlto nemirktelėjęs sutikau. Tai išėjimas iš komforto zonos, nauji potyriai, be to, jei duoda – imk.

Pasidalijome automobilius

Pasirinkau "Lamborghini Gallardo", kolega Mindaugas sėdo į "Ferrari 360 Spider". Kolega paprastesnis, patraukė gal ryški raudona spalva, bet "Lamborghini Gallardo" yra išskirtinis superautomobilis.

Vien jo atsiradimo istorija ko verta. "Lamborghini" kompanija ilgą laiką ir dar šiandien gamina traktorius bei kombainus. Jos įkūrėjas Ferruccio Lamborghini buvo įžeistas "Ferrari" įkūrėjo Enzo Ferrari.

Ferruccio iš traktorių gamybos susikrovė turtus, prisipirko greitų sportinių automobilių, o tarp jų ir vieną "Ferrari" modelį. Neapsikentęs problemų su sankaba, šis nuvyko pasikonsultuoti pas patį Enzo. Šis su kritika nesutiko, išpeikė, kad Ferrucio nemoka vairuoti, nieko nesupranta ir liepė rūpintis savo traktoriais, nes tik tokią transporto priemonę pats ir gali sukurti.

Ferruccio įsiuto ir sukūrė vieną įspūdingiausių superautomobilių markių pasaulyje.

"Lamborghini" automobiliams vardai duodami legendinių koridos bulių garbei. Tų, kurie nepralaimėdavo ietimis ir kardais ginkluotiems matadorams.

Tiesa, šis testui duotas modelis "Gallardo" yra pavadintas ne konkretaus buliaus, o visos jų veislės garbei. Tai dviejų durų kupė su 5 l darbinio tūrio varikliu, kuris išvysto beveik 600 arklio galių ir pasiekia 325 km/val. greitį.

Lyg kosminiame laive

Įsėdi į automobilį ir pasijunti lyg kosminiame laive. Vairuotojo sėdynė taip žemai, kad atrodo jauti šilumą nuo asfalto, kuris nuo tavo paties sėdynės tėra per gerą sprindį.

Šypseną kelia interjero apdaila. Labai eklektišas dizainas – švytintis superautomobilių aliuminis dera su senos "Audi" prietaisų skydeliu, posūkių svirtimis ir multimedijos įranga.

"Taip, "Lamborghini" šiek tiek trūksta subtilumo, bet žymiai išbrangtų automobilis, jei šios detalės būtų gaminamos specialiai, o ne paimtos iš kitų modelių. "Ferrari" daugiau investuoja į dizainą, o čia viskas kaip kirviu kapota", – pasakojo instruktorius.

Pasuki raktelį ir pasigirsta griausmas. Instruktorius paragina švelniai paspausti pedalą. Gausmas vis didėja, lyg smarkiai artėtų audra.

Sunku apibūdinti

Pajudame iš stovėjimo aikštelės netoli IX forto. Instruktorius sako pasibandyti stabdžius. Švelniai spusteliu, bet to nesitikėjau – mašina pradeda trukčioti, saugos diržai įsirėžia į krūtinę. Čia ne paprasti stabdžiai – keramikiniai, stabdžių diskai viryklės dydžio. Jau turi mokėti jais naudotis, o ir patiems reikia įšilti.

Važiuojame trasa Islandijos plentu nuo IX forto iki Alfonso Meškinio tilto, apsisukame ir grįžtame. Viskas truko gal septynias minutes, tačiau atrodė, kad laikas sustojo.

Nesu didžiausias greičio mėgėjas. Pasitenkinimą iš vairavimo gaunu kitais būdais – protingai susiplanavęs maršrutą ir aplenkęs spūstis, piko metu iš šalutinio kelio įleisdamas kitus vairuotojus, užšokęs ant žaliosios bangos Savanorių prospekte, pravažiavęs ir nežuvęs Girstučio sankryžoje – tikras nuobodyla, bet tos kelios minutės superautomobilyje buvo geriausias vairavimas pastaraisiais metais.

Noriu uždirbti daugiau

Net neviršydamas leistino greičio, pajunti jį visomis savo kūno ląstelėmis. Akceleruodamas nuo 0 km/val. iki 50 km/val. ar nuo 50 km/val. iki 90 km/val., tai padarai per akimirksnį, visa nugara įsiliedamas į sėdynę. Nejauti, kad automobilis yra 1,9 m pločio ir 4,3 m ilgio. "Lamborghini" – laukinis, lyg tie nenugalimi buliai.

Automobilį pastačius sunku išlipti. Tas skraidančių drugelių jausmas pilve – dabar jis visame kūne.

Kolega Mindaugas taip pat patyręs įspūdžių. "Ne be reikalo "Ferrari" turi žirgo ženkliuką. Stiprus šuolis iš vietos, tobulas įsibėgėjimas ir manevringumas prilygsta tikram ristūnui. Galingo variklio riaumojimas prisidėjo prie sunkiai neapsakomo adrenalino antplūdžio. Anksčiau yra tekę važinėti motociklais, todėl šiek tiek priminė tai, tarsi būčiau vairavęs galingą britvą, tik jaučiausi daug saugiau ir patogiau. Pasakysiu atvirai – pojūčiai įspūdingi", – patirtimi dalijosi iš "Ferrari" išlipęs Mindaugas. 

Žinojau, kad gerai pasirinkau. Instruktorius šypsosi ir paaiškina, kad jei jam patiko važiuoti su "Ferrari", reikia sėsti ir į "Lamborghini", nes jei lyginame su motociklais, tai "Ferrari" tėra 0,6 l darbinio tūrio motociklas, o "Lamborghini" važiuoja lyg turėtų visą litrą.

Tai buvo labai gražios vasaros užbaigtuvės. Pats gal sau ir nepirkčiau tokios pramogos ir neišleisčiau 50–60 eurų, bet tai puiki dovana gimtadienio proga ar šiaip nusistovėjus gyvenimui ir praradus motyvaciją. Patikėkite, pavažiavus tuo "Lamborghini" tikrai atsirado noras daugiau uždirbti.

GALERIJA

  • Laisvės pojūtis ne tik su „Ferrari“
  • Laisvės pojūtis ne tik su „Ferrari“
  • Laisvės pojūtis ne tik su „Ferrari“
  • Laisvės pojūtis ne tik su „Ferrari“
  • Laisvės pojūtis ne tik su „Ferrari“
Elijaus Kniežausko nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (3)

.

nepairsk kd pats is sios salies esi . ubageli.

Tautos stebėtojas

O ant ferari uždėti numeriai BBD sudaro nebaudžiamumo pojūtį.

tik

ubagų šaly, tik ir rašyt apie tai.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS