Ekskursija po Vilniaus oro uostą: kas slypi už keleiviams uždarų durų? | Diena.lt

EKSKURSIJA PO VILNIAUS ORO UOSTĄ: KAS SLYPI UŽ KELEIVIAMS UŽDARŲ DURŲ?

Laukimo salės oro uostuose nėra mėgstamiausia keliautojų vieta, tačiau jei dažnai skraidote, turbūt ne kartą susimąstėte ir apie kitas oro uosto teritorijas, jų istoriją ar, pavyzdžiui, aptarnaujamų keleivių skaičių.

Vilniaus oro uosto istoriją papasakojo Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas.

Prieš kiek daugiau nei 80 metų Vilniaus oro uoste lėktuvai pradėjo skraidyti reguliariaisiais reisais ir oro uostas tapo tarptautinis. Dabar jis per metus aptarnauja apie 3,8 mln. keleivių.

„Bendrai teritorija yra apie 320 hektarų, tai yra didelis sklypas visai miesto centre. Perimetro, arba tvoros, ilgis yra apie 12 km, kiekvienas jos centimetras saugomas ir prižiūrimas“, – kalbėjo G. Almantas.

Pasak Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus, pirmasis skrydis Vilniaus oro uoste įvyko 1932 m. maršrutu Varšuva-Vilnius-Ryga-Talinas LOT oro linijomis.

„Tuo metu buvo pastatytas laikinas terminaliukas, kuris neišliko iki šių dienų. Per karą atsitraukiantys vokiečiai jį sugriovė, nes oro uostas buvo svarbi strateginė infrastruktūra“, – paaiškino G. Almantas.

Išsamiau – reportaže.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS