Grožio salonui – solidi bauda už klientams agresyviai bruktas prekes | Diena.lt

GROŽIO SALONUI – SOLIDI BAUDA UŽ KLIENTAMS AGRESYVIAI BRUKTAS PREKES

  • 1

Vilniaus grožio salono "Golden Touch" savininkė bendrovė "D Service" nubausta 4 tūkst. eurų bauda dėl agresyvaus elgesio su klientais.

Baudą skyrusi Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pranešė, kad brangias kosmetikos priemones siūlęs "Golden Touch" pažeidė Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymą. Be to, salonas kurį laiką dirbo neteisėtai.

"Bendrovė leidimą - higienos pasą užsiimti grožio paslaugų veikla gavo tik šiemet lapkričio 18 dieną, jau po prašymus pateikusių vartotojų apsilankymo grožio ir sveikatinimo centre "Golden Touch". Nors iki tol bendrovė neturėjo teisės atlikinėti jokių veido ar plaukų procedūrų ir verstis grožio paslaugų bei medicinos paslaugų veikla, vartotojoms buvo sudaromas įspūdis, kad jos atvyksta į teisėtai veikiantį grožio saloną", - pranešė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Tarnyba tyrimą atliko pagal 9 gautus skundus.

"Golden Touch" klientės nurodė, kad jos asmeniškai buvo pakviestos nemokamoms grožio procedūroms į "Golden Touch" Vilniuje, nurodant, kad nemokamą procedūrą padovanojo draugė arba vartotoja procedūrą gavo draugės dėka. Vartotojų teigimu, salono darbuotojai visą grožio procedūros atlikimo laiką primygtinai ragino pirkti brangų kosmetikos rinkinį, nurodydavo, jog kaip priedą vartotojos gaus dovanų nemokamas procedūras, diagnostikas, treniruotes, kvietimus į organizuojamus renginius.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

R

Kauno "Grožio kristale" tas pats, kodėl jiems neskiriama bauda?

SUSIJUSIOS NAUJIENOS