Tikslas – pagreitinti kelionę iš Vilniaus į Varšuvą | Diena.lt

TIKSLAS – PAGREITINTI KELIONĘ IŠ VILNIAUS Į VARŠUVĄ

Lenkijos geležinkelių prezidentas Krzysztofas Maminskis penktadienį Vilniuje su „Lietuvos geležinkelių“ vadovybe aptarė aktualius infrastruktūros klausimus.

Įmonės vadovybės susitikime su K. Maminskiu kalbėtasi apie „Rail Baltica“ projektą, taip pat aptartas bendrovių bendradarbiavimas bei pasidalyta efektyvaus valdymo patirtimi. K. Maminskio teigimu, dabar aktualiausias klausimas - pasiekti, kad iš Vilniaus į Varšuvą keleiviai galėtų nuvykti kuo greičiau ir patogiau. Svečio teigimu, konkrečios datos, kada šis tikslas bus pasiektas, pasakyti dar negalima, tačiau bus stengiamasi tai padaryti kuo greičiau. „Pirmiausia svarbu identifikuoti poreikį, ką dabar ir darome“, - sakė K. Maminskis.

„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška sakė, kad Lenkijos geležinkeliai yra vienas pagrindinių partnerių regione, su kuriuo tikimasi plėsti bendradarbiavimą. „Aptarėme infrastruktūros plėtros galimybes, bendradarbiavimą krovinių vežimo srityje, matome daug galimybių jį plėsti. Tikime, kad krovinių srautas iš Lenkijos ateityje gali didėti, išnaudojant mūsų turimą jungtį. Kalbamės ir ieškome galimybių keleiviams greitai susisiekti tarp Vilniaus ir Varšuvos“, - po susitikimo sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius M. Bartuška.

M. Bartuška Eltai sakė, kad artimiausiu metu „Rail Baltica“ projekto koordinatorės bendrovės „RB Rail“ Stebėtojų taryboje kaip darbinis klausimas bus aptariamas ir požiūrių į valdymą neatitikimo su bendrovės „RB Rail“ vadove klausimas. ELTA primena, kad „RB Rail“ Stebėtojų tarybos nariai pareiškė nepasitikėjimą bendrovės vadove Baiba Rubesa. B. Rubesa išplatino pranešimą, kuriame interesų painiojimu ir neskaidrumu kaltina nepasitikėjimą ja pareiškusius Stebėtojų tarybos narius.

Su K. Maminskiu penktadienį taip pat susitiko susisiekimo ministras Rokas Masiulis. Anot jo atstovės Vytautės Šmaižytės, Lenkijos geležinkelių vadovo vizitas buvo mandagumo ir susipažinimo.

Lenkijos, Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkelio projektas „Rail Baltica“ Lietuvai yra ypatingos svarbos. Juo siekiama geležinkeliu sujungti Suomiją, Baltijos šalis ir Lenkiją.

Lietuva jau yra įgyvendinusi pirmąjį „Rail Baltica“ projekto etapą - 2015 m. rudenį baigti „Rail Baltica“ geležinkelio linijos statybos darbai nuo Lenkijos ir Lietuvos valstybių sienos iki Kauno. Tačiau šiuo metu atliekama studija dėl šios vėžės koregavimo, nes dabartinė linija neatitinka „Rail Baltica“ greičio reikalavimų.

2017 metų sausį pradėtos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros „Rail Baltica“ projekto ruože nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

sūduvis

tai vidutinis greitis balstogė-Kaunas sudaro apie 55 km/val. Tokiu pačiu greičiu, kaip ir XX amžiuje, dar ilgai važiuosime į Europą:) juokinga ir apgailėtina

...

Vėl Zuokula bėgt ruošias?.. (oi, š'Mašius)

META

Nejuokinkit zmoniu - sis gelezinkelis is Kauno i Balstoge nuveza per 5 val. Ar dar gali buti didesne nesamone kaip tas railas? Kiek pinigu jau isplauta?

SUSIJUSIOS NAUJIENOS