Reklamos apimtis labiausiai didino prekybos tinklai ir ryšio tiekėjai, sako „Kantar“ media ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė.
„Tiek TV, tiek internete apsukas smarkiausiai didino prekybos tinklai – ši kategorija per pusmetį augo net 80 proc. Taip pat spurtavo ryšio tiekėjų segmentas“, – pranešime teigia G. Juronienė.
Televizijoje per pusmetį buvo ištransliuota 1,6 mln. reklamos klipų – 16,1 proc. daugiau nei pernai, interneto reklama augo 15,6 proc. iki 7 mlrd. parodymų, radijo stotys sausį–birželį ištransliavo 3,9 proc. daugiau reklamos – beveik 5,9 mln. sekundžių.
Kino reklamos padaugėjo 19,1 proc. iki 277 tūkst. reklaminių klipų, lauko statinės reklamos vidutinis vienos dienos plotas išaugo 4 proc. – vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose Lietuvoje buvo 24,9 tūkst. kvadratinių metrų reklamos.
Spaudoje reklamos sumažėjo 3,1 proc. – laikraščiuose jos plotas mažėjo 4,3 proc., o žurnaluose – traukėsi 1,3 proc. Degalinėse reklamos kiekis nesikeitė.
Tarp didžiausių reklamdavių šį ketvirtį buvo visi didieji prekybos centrai – „Lidl“, „Maxima“ ir „Iki“, jie užima tris pirmąsias pozicijas, dešimtuke yra ir „Rimi“. Be to, sąraše yra trys didieji telekomunikacijų operatoriai „Tele2“ ir „Telia“, taip pat „Eurovaistinė“, „Valentis“ ir „Camelia“ bei „Kesko Senukai“.