-
Kauno „Žalgirio“ arenoje duris atvers jubiliejinė paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ 6
Savaitgalio planas visai šeimai – nuo maisto ir gėrimų degustacijų iki akcijų ir dovanų
Gražia rudens tradicija jau spėjusi tapti ir penkioliktuosius metus skaičiuojanti paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ kiekvienais metais sutraukia kelias dešimtis tūkstančių pirkėjų iš visos Lietuvos – tų vietos produkcijos gerbėjų, kurie nori čia atrasti naujus ir dar negirdėtus prekių ženklus, įsigyti savo mėgstamos produkcijos, o gal – pasinaudoti išskirtine proga tiesiogiai pabendrauti ir su pačiais gamintojais bei kūrėjais.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Besilankantieji parodoje taip pat gali pasinaudoti proga paragauti čia pristatomų maisto ir gėrimų degustacijose, iš arčiau susipažinti su kosmetikos, buitinės chemijos, aprangos bei aksesuarų asortimentu, interjero bei dizaino sprendimais būstui ir interjerui. Išskirtinai parodos metu pirkėjams bus taikomos nuolaidos, specialūs pasiūlymai bei dovanos, todėl tikrai verta ir naudinga apsilankyti savaitgalį vyksiančioje parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2023“.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Einantiems koja kojon su mada – Lietuvos gamintojų pristatomos rudens sezono naujienos
Pirmajame „Žalgirio“ arenos aukšte parodos pirkėjus tradiciškai pasitiks specializuota mados kūrėjų erdvė – „Mados pasažas 2023“. Šioje erdvėje savo sukurtus mados, stiliaus, dizaino, aksesuarų gaminius pristatys dizaineriai, kūrėjai, juvelyrai iš visos Lietuvos. Pirkėjai čia atras stilingų drabužių ir aksesuarų artėjančiam šaltajam sezonui bei galės savo garderobą papildyti išskirtiniais rankų darbo aksesuarais bei papuošalais. „Mados pasaže 2023“ pirkėjų lauks beveik 80 skirtingų gamintojų ir prekės ženklų, todėl išsirinkti sau tinkamą pirkinį galės bene kiekvienas lankytojas.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ aukso medaliai – ypatingas įvertinimas geriausiems metų gaminiams
Vienas laukiamiausių momentų parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ – aukso medalių apdovanojimai, kuriais įvertinami konkurse dalyvaujantys Lietuvos gamintojai iš lengvosios pramonės, maisto ir gėrimų, maisto papildų, kosmetikos ir buitinės chemijos bei kitų sričių.
„Geriausių parodos gaminių rinkimai ir apdovanojimai aukso medaliais – tai didelis įvertinimas ir tarsi laiptai į sėkmę ir pripažinimą pirmuosiuos žingsnius žengiantiems kūrėjams ar naujai rinkoje bepradedantiems įsitvirtinti gaminiams. Konkurse dalyvaujantys produktai analizuojami ir vertinami skirtingose savo srities specialistų ir ekspertų komisijose tam, kad aukso medalininkais taptų tik aukščiausios kokybės, geriausius dizaino ir technologinius sprendimus savo veiklai naudojančios įmonės. Taigi kuomet įsigyjate produktus, įvertintus parodos aukso medaliais, galite būti ramūs ir tikri – Jūs ne tik remiate Lietuvos gamintojus, bet ir gaunate aukščiausios kokybės standartus atitinkančius produktus“, – sakė parodos organizatoriaus – UAB „Ekspozicijų centro“ generalinis direktorius Erikas Piskunovas.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ atidarymo dieną – spalio 6-tąją – parodos aukso medaliais bus apdovanoti beveik 50 medalininkų – 44 iš jų išrinko ekspertų komisija, o 3 bus išrinkti vartotojų. Specialus konkursas „Vartotojų mylimiausieji“ ir jų apdovanojimas aukso medaliais – viena iš šių metų parodos naujienų. Beveik mėnesį trukusio internetinio balsavimo metu vartotojai galėjo balsuoti ir rinkti savo mylimiausius gaminius bei prekių ženklus. Pirmąjį kartą organizuojami mylimiausių rinkimai – susilaukė išties didelio susidomėjimo – savo balsus už mėgstamiausius lietuviškus produktus atidavė beveik 3 tūkst. balsuotojų.
Iškilmingą apdovanojimų ceremoniją pradės prezidento sveikinimo žodis, parodos aukso medalius įteiks ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė, žemės ūkio ministras Kęstutis Navickas, finansų viceministrė Vaida Markevičienė, LPK prezidentas Vidmantas Janulevičius, KKPDA prezidentas Marius Horbačauskas.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Nuo konferencijos iki aukštųjų mokyklų POP UP ekspozicijos – veiklos parodoje netrūks visas tris parodos dienas
Tiesa, ekspozicinės erdvės parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ – tik dalis parodos programos. Visas tris parodos dienas „Žalgirio“ arenoje netrūks tiek verslui, tiek ir parodos lankytojams skirtų renginių. Pirmąją parodos dieną – spalio 6-tąją – jau šeštus metus iš eilės verslo atstovus į konferenciją pakvies Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su Eksportuotojų klubu ir Enterprise Europe Network tinklu – „EKSPORTO KODAS: Drąsiai / Kryptingai / Tvariai”.
Konferencijos metu eksportuojančios įmonės dalinsis, kaip joms sekėsi dirbti permainų ir iššūkių kupinu metu. Kaip teko prisitaikyti prie visų aplinkybių, kokių naujovių ėmėsi ir jas įgyvendino „drąsiai / kryptingai / tvariai“. Kokie sprendimai padėjo išsaugoti įmonės stabilumą ar net atvėrė naujų eksporto rinkų ir ko (nebūtinai vien iš sėkmių, galbūt ir iš klaidų) galėtų pasimokyti kiti.
Spalio 6-tąją, verslas ir parodos lankytojai kviečiami apsilankyti ir Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacijos organizuojamame forume „Pramonės transformacija: įgūdžių ir kompetencijų revoliucija“. Jame valdžios institucijų, mokslo atstovai, verslo vadovai susitiks diskutuoti apie skaitmeninius bei žaliuosius įgūdžius, tinkamą aplinką ir technologijas dirbančiųjų kompetencijoms stiprinti bei įgūdžių komercinimo gebėjimus.
Pirmąją parodos dieną „Žalgirio“ arenos VIP renginių salėje parodos lankytojai galės nemokamai įsitraukti į organizuojamus seminarus bei pranešimus.
Visas tris parodos dienas lankytojai galės apsilankyti specialiai įrengtoje erdvėje – „Kompetencijų ir įgūdžių POP-UP“. Čia – Kauno regione veikiančių universitetų, kolegijų, profesinio rengimo centrų atstovai patars kompetencijų ugdymo ir įgūdžių lavinimo klausimais, pristatys savo atstovaujamų įstaigų pasiekimus. Šioje erdvėje bus galima rasti KTU, VDU, LSMU, Kauno kolegijos, Kauno technikos kolegijos bei Kauno technikos profesinio mokymo centro atstovus.
Gera dalintis: senjorams, neįgaliesiems bei POLA kortelės turėtojams įėjimas – nemokamas
Paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ – tai šventė, skirta visai šeimai, skirta atrasti Lietuvos gamintojus bei jų produkciją ir kiekvienam iš mūsų pasidžiaugti esant verslios ir aukščiausius kokybės standartus kuriančios tautos dalimi.
Būtent dėl šios priežasties parodos organizatorius – UAB „Ekspozicijų centras“ – dovanoja nemokamą apsilankymą parodose „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ ir „Mados pasažas 2023“ senjorams, neįgaliesiems ir asmenims su POLA kortele. Nemokamai, tačiau būtinai su suaugusiųjų priežiūra, šias parodas galės aplankyti ir vaikai iki 12 metų.
Daugiau aktualios informacijos apie parodą rasite ČIA.
Bilietai į parodą – ČIA.
-
Visada truputėlį daugiau gėrio ir rūpesčio vieni kitais
Pasirūpins vienišais senjorais
Šiais metais vos prasidėjus pandemijai ir paskelbus pirmąjį karantiną, „Kėdainių konservai“ suskubo pagelbėti jautriausiai ir labiausiai pažeidžiamai socialinei grupei – senjorams. Ėmęsi iniciatyvos susibendravo su Kėdainių rajono savivaldybės Socialinių reikalų skyriumi. Pirmojo karantino metu daugiau nei du šimtai vienišų senjorų sulaukė „Kėdainių konservų“ suruoštų lauknešėlių, kurie buvo pristatyti iki durų. Ne išimtis ir šis laikotarpis. Tiesa, dabar jais galės pasidžiaugti beveik pustrečio šimto vienišų senjorų.
„Senjorai – ypatingai jautri ir socialiai pažeidžiama grupė. COVID-19 jiems yra labai pavojinga liga. Todėl mes kartu su seniūnijomis stengiamės padėti nepasiturintiems, vienišiems senyvo amžiaus žmonėms, kad nereikėtų eiti iš namų ir rizikuoti savo sveikata ar net gyvybe. Jų ekonominė situacija taip pat yra sudėtingesnė, todėl tiek pirmojo karantino metu, tiek ir dabar renkame jau kalėdinių produktų rinkinį, kad Kūčių ar Kalėdų stalas būtų sotesnis ir įvairesnis“, – apie šiltą iniciatyvą kalba „Kėdainių konservų fabriko” marketingo vadovas Tomas Motiejaitis.
Vadovaudamiesi prekės ženklo misija „Visada truputėlį daugiau“ „Kėdainių konservai“ pabrėžia, jog visada siekia, kad produkcijos ingredientai būtų natūralūs, o žaliavos kokybiškos, investuoja į technologijas, patys testuoja receptūras – taigi, kiekviename žingsnyje truputėlį daugiau.
„Tai – mūsų meilės ir pastangų išraiška pirkėjui. Šią idėją žodžiais puikiai įvardija Tėvo Stanislovo arbatos gėrimo ritualas, – pažymi „Kėdainių konservų fabriko“ marketingo vadovas. – Kai ateidavo svečiai, jis į arbatinuką dėdavo tiek arbatos, kiek ateidavo svečių ir vienu šaukšteliu daugiau. Tai buvo jo kredo, kuriuo vadovavosi visą savo gyvenimą, stengdavosi visada kažką padaryti truputėlį daugiau dėl kitų žmonių. Tai taip pat geriausiai atspindi mūsų kryptį ir mąstymą.“
Padeda mažesniems verslams
Rūpestis vienišais senjorais – ne vienintelė „Kėdainių konservų“ iniciatyva. Siekdami padėti smulkiems verslams, pakvietė juos prisidėti prie savo kuriamos reklaminės kampanijos ir taip padidinti jų žinomumą ar atrasti naujus klientus. Pasak T. Motiejaičio, natūralu, kad visiems mažiems verslininkams dabar yra gerokai sunkiau.
„Ši mūsų iniciatyva yra šio laikmečio aktualija. Kaip ir kasmet prieš Kalėdas mes investuojame ir kuriame savo produktų reklaminę kampaniją. Bet savo reklaminiu eteriu norėtume pasidalinti su mažaisiais kūrėjais, kad padėtumėm jiems būti matomesniems, žmonės apie juos sužinotų, paskatintumėm jų pardavimus ir palaikymą, – apie gražią iniciatyvą pasakoja fabriko marketingo vadovas. – Jie patys niekada negalėtų investuoti tokių pinigų į dideles reklamines kampanijas, negalėtų sukurti tokių video klipų, kad pagyvintų komunikaciją ir tai jiems padėtų išgyventi šiuo sunkiu laikotarpiu, o Kalėdos taptų sotesnės.“
Skaitmeninės reklamos agentūros „SOMA agency“ ir kūrybinės reklamos agentūros „Havas Creative Vilnius“ vadovas Arijus Žakas taip pat sutinka, kad šie metai visiems buvo labai sunkūs ir visiškai nenuspėjami.
„Manau, kad atsakingas verslas tokiais atvejais turėtų mąstyti ne tik apie save, bet ir apie kitus, ypač mažesnius ir smulkesnius, lengviau pažeidžiamus. Todėl kartu su „Kėdainių konservų fabriku“ nusprendėme į Kalėdų šventę pakviesti smulkiuosius Lietuvos gamintojus verslus, kurių produkcija tapo mūsų šventinio stalo dovana“, – apie idėjos atsiradimą pasakojo pašnekovas.
Anot jo, pandemija smogė visam pasauliui, situacija jau kurį laiką negerėja, o metų pabaigoje sugriežtėjęs karantinas dar labiau apribojo smulkiųjų gamintojų galimybes. Jie priversti ieškoti išgyvenimo galimybių, o bendradarbiavimas su didesniais, stipresniais ir labiau patyrusiais prekių ženklais yra bene efektyviausias būdas išsilaikyti.
„Manau, kad sunku yra ne tik smulkiesiems gamintojams, bet visiems be išimties. Todėl padėti sudėtingomis gyvenimo sąlygomis yra ne tik prasminga, bet ir garbinga. Šiais metais Kalėdos bus pakankamai neįprastos, ne visos šeimos turės galimybę susirinkti prie didelio bendro šventinio stalo, tikriausiai vyraus daug daugiau atsargumo ir rūpesčio, ypač vyriausiais šeimos nariais. Lygiai taip pat turėtume elgtis ir su smulkiaisiais gamintojais, amatininkais ar kūrėjais, kuriems susidariusi situacija sukuria riziką išgyventi“, – įsitikinęs A. Žakas.
Pasaulinės tendencijos Lietuvoje
Kėdainiuose įsikūrusios ir „Kėdainių konservų fabriko“ iniciatyvoje dalyvaujančios parduotuvės „Tik gėlės“ vadovė Vilma Matulionienė džiaugiasi tokiu didžiųjų verslų dėmesiu ir viliasi, jog pavyks išgyventi šį sunkų laikotarpį.
„Aišku, labai smagu, kad mus pasirinko ir pakvietė prisijungti prie projekto. Tai yra labai naudingas ir reikalingas dalykas. Labai graži iniciatyva. Džiugu, kad didelė įmonė pasirūpina mažesniais tokiais kaip mes, kad padeda mums išgyventi tą sunkų periodą. Labai sveikintina iniciatyva, jei tik būtų ji tęsiama ir po švenčių, mielai joje toliau dalyvautume“, – atvirauja parduotuvės vadovė.
Reklamos agentūros vadovas pastebi, jog visame pasaulyje vyksta daugybė akcijų, skatinančių „palaikyti vietinius gamintojus“ ir „Kėdainių konservų fabrikas“ parodė, kad pasaulinės tendencijos turi būti skatinamos ir pas mus.
„Socialiniai tinklai buvo sukūrę specialių sprendimų, kaip galima pažymėti smulkius lokalius verslus ir tokiu būdu parodyti savo draugams ir artimiesiems, kaip mes juos palaikome. Jeigu kiekvienas iš mūsų Kalėdų dovanoms rinktųsi vietinius gamintojus, jeigu kiekvienas įsigytų kad ir kokią smulkmeną, tai ne tik padėtų smulkiesiems, bet ir prisidėtų prie vidaus ekonomikos skatinimo“, – pabrėžė pašnekovas.
Paklaustas, kokių mažųjų šalies gamintojų ir kokia produkcija per šias šventes, jo nuomone, galėtų atsidurti ant mūsų visų šventinio stalo, A. Žakas sako: „Manau, kad nėra taip svarbu, kuriuos mažuosius gamintojus pasirinksime, nes kiekvienas savo pažįstamų rate atrastų žmogų, mokantį siūti staltieses ar megzti megztinius, žiesti keramikinius indus, gaminti žvakes ar pinti vainikus. Trumpai tariant, mažųjų kūrėjų yra daug, bet užtektų, kad pasirinktume vieną ir įsigytume jų produkcijos.“
O kviesdami ramiai sulaukti švenčių A. Žakas ir T. Motiejaitis visiems linki: „Norėtųsi, kad šių metų kontekste, visada būtų truputėlį daugiau sveikatos ir artimųjų šilumos.“
Mažųjų verslų sąrašas – čia.
„Bitutės dovana“ – čia.
„Ernesta Ceramics“ – čia.
„Linen Vibe“ – čia.
„Tebežydi Jurginai“ – čia.
„Tik Gėlės Kėdainiai“ – čia.
„Kėdainių konservų“ kalėdinė kampanija – čia.