-
Vaistinių tinklas pristato kampaniją: siekiame padrąsinti žmones su negalia siekti pergalių
Rūpintis buities klausimais, mankštintis ar siekti aukščiausio lygio sporto laimėjimų – visa tai įmanoma kiekvienam, nepaisant turimos negalios. Tai savo pavyzdžiu naujame reklaminiame vaizdo klipe įrodė „Parateam“ komandos nariai: snieglentininkas Rapolas Micevičius, raitelė Roberta Orlauskaitė, sprinteris Danas Sodaitis, bėgikė Aušra Garunkšnytė, jame taip pat nusifilmavo komikė Aistė Krušinskaitė.
Pasak reklamą pristatančio vaistinių tinklo rinkodaros direktorės Kristinos Veštortienės, šiuo vaizdo klipu siekiama ne tik padrąsinti aktyviai siekti savo tikslų žmones, turinčius negalią, bet ir atverti visuomenės mąstymą, neretai vis dar grįstą stereotipais.
„Camelia“ nuotr.
„Šiuo klipu norime priminti, kad žmonių su negalia kasdienybė yra kupina iššūkių, stiprinančių jų dvasią ir charakterio savybes, bet tai jokiu būdu nėra kliūtis. Buitis jiems tampa treniruočių lauku, papildomi iššūkiai – pranašumu, siekiant savo tikslų. Žmonės su negalia turi tai, ko reikia pergalėms. Visgi nemažiau svarbus ir visos visuomenės palaikymas, to turime nepamiršti kiekvienas“, – sakė „Camelia“ rinkodaros direktorė.
Bendros pergalės
Reklaminę kampaniją kūrusios agentūros „All Caps“ kūrybos vadovas Vismantas Kasteckas sako, kad žmonės su negalia yra didelė visuomenės dalis, tačiau nėra matoma tiek, kiek turėtų būti.
„Galvodami klipo kampanijos idėją, norėjome, kad žinutė būtų motyvuojanti ir įkvepianti tiek paralimpinės komandos sportininkams, besiruošiantiems kitais metais vykstančioms Paryžiaus paralimpinėms varžyboms, tiek ir nesportuojantiems žmonėms, turintiems negalią“, – sakė V. Kasteckas.
Kūrybiniame procese dalyvavo ir „Parateam“ komanda. Lietuvos paralimpinio komiteto prezidento Mindaugo Biliaus teigimu, tokios kampanijos svarbios ir paralimpiniam judėjimui, ir visuomenei.
„Sportininkai tampa žinomesni, o jų pergalės įkvepia žmones drąsiai svajoti ir siekti tikslų, nepaisyti jokių kliūčių. Pasitelkdami sportą kalbame apie negalią, atkreipiame visuomenės dėmesį į negalią turinčių žmonių problemas ir iššūkius, su kuriais kiekvienas susiduriame“, – akcentavo paralimpinio komiteto prezidentas.
„Camelia“ nuotr.
Anot jo, tokios partnerystės leidžia drauge su verslu siekti bendrų tikslų, o kartu ir kurti geresnę Lietuvą dabarties ir ateities kartoms. Vaistinių tinklas „Camelia“ yra paralimpinės komandos partneris nuo 2022 m. rugpjūčio.
Ši reklama yra ilgalaikės „Camelia“ socialinės komunikacijos kampanijos „Kartu vienas dėl kito“ dalis, kuria siekiama didinti visuomenės supratimą apie negalią turinčius žmones.
Lojalumo programos „Kartu vienas dėl kito“ nariams, „Camelia“ vaistinėse suteikiamos šios nuolaidos: 30 proc. maisto papildams, 25 proc. – kosmetikai, iki 20 proc. – vaistams ir 20 proc. kitam asortimentui.
Nuolaidos prekėms galioja „Camelia“ vaistinėse pateikus „Mažų kainų“ kortelę kartu su neįgaliojo pažymėjimu.
Internetinėje vaistinėje žmonėms su negalia taikomas nemokamas prekių pristatymas į namus.
Daugiau informacijos – „Camelia“ vaistinėse bei čia.
-
Vilnius pristato reklaminę kampaniją: šalutinis vakcinos poveikis – grįžimas į įprastą gyvenimą
Kampanijos idėją internete pasiūlė kūrybininkas Matas Grecevičius, kuris šį kūrybinį sprendimą sutiko padovanoti Vilniaus miesto savivaldybei.
„Jau kitą savaitę skiepysime visus, vyresnius nei 45 metų amžiaus gyventojus. Matydami, kokiu tempu dirba Vilniaus vakcinacijos centrai, neabejojame, kad greitu metu galėsime pakviesti dar jaunesnius vilniečius. Suprantame, kad su jais reikia kalbėtis kita kalba – jie nesijaučia esantys rizikos grupėje, todėl argumentai turi būti kitokie. Akcentuojame privalumus, kuriuos suteiks vakcina – grįžimas į jaunimui įprastą gyvenimą“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos vadovė Lina Koriznienė.
Akcentuojame privalumus, kuriuos suteiks vakcina – grįžimas į jaunimui įprastą gyvenimą.
Kampanijos idėją sugalvojusio M. Grecevičiaus teigimu, jo informaciniame lauke dominavo neigiamos žinios apie vakcinų šalutinį poveikį, todėl kilo mintis parodyti esminį teigiamą poveikį, kurį turi vakcina.
„Norėjau parodyti tuos poveikius, kurie labiausiai motyvuoja skiepytis, kuriuos pajusime dauguma mūsų, apie kuriuos nedaug kas kalba. Vakcinos leis sugrįžti į koncertus, kurių metu galėsi prarėkti balsą, į sporto renginius, po kurių galbūt skaudės kojas, į vakarėlius, ir pan.“, – sakė M. Grecevičius.
Pirmieji reklaminiai plakatai, kviečiantys įvertinti teigiamus vakcinos poveikius, jau kabo Vilniuje, artimiausiu metu jų dar daugės. Kampaniją lydės ir žinutės socialiniuose tinkluose.
Vilnius šiuo metu skiepija visus vyresnius nei 55 m. asmenis, taip pat lėtinėmis ligomis sergančius, mokytojus, abiturientus, pareigūnus. Registracija vakcinacijai vykdoma svetainėje čia.
-
Vilnius įvertintas turizmo „Oskaru“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4
Geriausių miestų rinkodaros kampanijų kategorijoje Vilnius aplenkė Las Vegasą, Liverpulį ir Dalasą, skelbiama Vilniaus miesto savivaldybės pranešime.
„Tarptautinė turizmo rinkodara yra labai konkurencinga sritis, kurioje išsiskirti pavyksta nedaugeliui. Siekdami pritraukti turistų dėmesį pasaulio miestai dirba ilgus metus ir skiria didžiulius išteklius. Vien stovėti prie finalo linijos su tokiais pasaulio turizmo gigantais kaip Las Vegasas mums buvo didelis pasiekimas. Tačiau gauti auksą iš tarptautinių turizmo ekspertų rankų yra pripažinimas, kad Vilnius padarė įspūdį net ir visko mačiusiai kelionių industrijai“, – sakė sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Pelnytu miesto reklamos apdovanojimu, kurį įvardijo kaip turizmo „Oskarą“, trečiadienį džiaugėsi ir Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Mes gal ir maži pasauliniu mastu, bet tikrai galingi!
„Daugiau nei 1000 publikacijų visame pasaulyje, pasiekta 600 mln. žmonių auditorija, šiemet Vilniuje dviženkliu skaičiumi augantis turistų skaičius (12,6 proc.), augantis turistų pasitenkinimas ir dabar – turizmo rinkos auksas. Mes gal ir maži pasauliniu mastu, bet tikrai galingi!“ – feisbuke rašė R. Šimašius.
„Vilnius – the G-spot of Europe“ atkreipė pasaulio žiniasklaidos dėmesį į Lietuvos sostinę ir viešojoje erdvėje sukėlė dvejopų nuomonių diskusiją. Vis dėlto, skelbia savivaldybė, per visą reklaminės kampanijos laikotarpį svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė per 110 tūkst. žmonių iš viso pasaulio, daugiausia iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos, JAV.
Kampanijos idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta.
Tarptautiniai kelionių ir turizmo apdovanojimai („International Travel & Tourism Awards“) itin svarbūs turizmo rinkoje, jie įvertina didžiausius pasiekimus pelniusias kelionių kryptis, valstybines ir privačias turizmo organizacijas ir asmenis.