Teismų maratonas įšaldė kelio rekonstrukciją | Diena.lt

TEISMŲ MARATONAS ĮŠALDĖ KELIO REKONSTRUKCIJĄ

Į Klaipėdos priemiesčiais tampančias gyvenvietes persikėlę gyventi žmonės atakuoja kelininkus klausimais: kada bus išspręsta prie Radailių besidriekiančio kelio problema?

Į Klaipėdos priemiesčiais tampančias gyvenvietes persikėlę gyventi žmonės atakuoja kelininkus klausimais: kada bus išspręsta prie Radailių besidriekiančio kelio problema?

Kelyje – vienos duobės

Paaiškėjo, kad numatytą kelio rekonstrukciją įklampino teismų maratonas.

Bylinėjimosi ratą įsuko viena konkurse dalyvavusių įmonių, kuri ėmė ieškoti teisybės teisme.

"Iki pat Radailių mes turime puikų kelią. Tačiau už Radailių, važiuojant į Šimkus, kelias tikrai labai prastas. Jis taip suskilinėjęs, kad atrodo kaip Sacharos dykuma per sausrą. Tačiau šiuo keliu žmonės važiuoja į Kretingą, pasiekia Plikius, todėl jis ir yra regioninės reikšmės, o ne vietos kelias", – apie problemą pasakojo Radailių bendruomenės pirmininkas Aivaras Vasylius.

Gyventojai šios kelio rekonstrukcijos laukė nuo 2005 metų, kai buvo parengtas pirminis jo rekonstrukcijos projektas. Tačiau darbai taip ir neprasidėjo. 2011 metais šis projektas buvo pakoreguotas.

Lietuvos automobilių kelių direkcija pernai organizavo konkursą rekonstrukcijos darbams atlikti.

Nutarė bylinėtis

Jį laimėjo mažiausią kainą pasiūliusi įmonė "Žemkasa". Tačiau įmonė nebuvo pripažinta laimėtoja, nes Lietuvos automobilių kelių direkcija suabejojo, ar už pasiūlytą darbų kainą bus įmanoma pasiekti reikiamos kokybės standartus, o tai gali sužlugdyti projekto įgyvendinimą.
Todėl konkurso nugalėtoja buvo pripažinta kita įmonė.
Konkurse mažiausią kainą pasiūliusi įmonė "Žemkasa" kreipėsi į teismą ir siekia įrodyti savo tiesą.

"Spėju, kad bylinėjimasis gali užtrukti metus. O šiuo metu asfaltu šiame kelyje esančios dangos jau negalėčiau pavadinti. Tai būtų tik menamas pavadinimas", – kalbėjo A.Vasylius.

Naikins asfalto dangą

Priekaištų iš gyventojų sulaukianti įmonė "Klaipėdos regiono keliai" nepelnytai priversta teisintis dėl susidariusios situacijos.

"Mums tenka teisintis, tačiau nieko negalime padaryti. Bėda ta, kad šis kelio ruožas tiek nusidėvėjęs, kad kiek mes jį belopytume, naudos iš to nebus. Buvo svarstyta nuimti šio ruožo asfalto dangą, sufrezuoti ir, papildžius žvyru, palikti jį kaip žvyrkelį, kol pasibaigs teismai. Taip bent galėsime greideriuoti šį kelią", – tikino įmonės "Klaipėdos regiono keliai" vadovas Petras Kaučikas.

Jis pabrėžė, kad šis kelias yra pripažintas pačios blogiausios būklės iš visų regiono kelių.

"Suprantamas šiuo keliu važiuojančių aplinkinių vietovių gyventojų nepasitenkinimas, nes kelio danga yra visiškai suirusi. O kelių priežiūros priemonėmis jo nesuremontuosi", – aiškino P.Kaučikas.

Teismo sprendimas – liepą

Išgirdę žinią, kad vietoje asfalto netrukus gali atsirasti žvyrkelis, vietos gyventojai net žagtelėjo iš nuostabos.

"Tačiau, gerai pagalvojus, tai būtų išeitis. Teks kentėti. O kas mums belieka? Tik laukti, kol baigsis teismai", – dūsavo A.Vasylius.

Įmonės "Žemkasa" direktorius Dainius Zokas ramino gyventojus, kad, jo manymu, situacija išsispręs dar šią vasarą.

"Liepos pradžioje teismas skelbs savo nutartį šioje byloje. Viliuosi, kad ji mums bus palanki ir galėsime pradėti darbus. Jei sprendimas mums bus nepalankus, mes jį gerbsime", – kalbėjo D.Zokas.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

kelininkas

manant kad kaina per maza yra tiesa,nes projekto vykdymo metu samata koreguojama ir reikalaujama daugiau pinigu,bei kokybes aspektu maziau zvyro,maziau asfalto,tai geriau jau jokio asfalto,nes po ziemos nebeliks lygaus kelio,tiesiog asfalta pakels ziemos saltukas ir plona asfalto sluoksni suardys,sumazinus skaldos kieki taipat susilpnis asfalto atsparuma vasarai iluzti,tad maziausia kaina nera visada tinkama,reikia apskaiciuoti sanaudas,nes jos keicias del isdurpinimo,del drenazu isklojimo ir panasiu nenumatytu dalyku,o jei i tai nekreipt demesio ir det asfalta,tai gausis luziai krastuose ir keiksnojimai kad pinigai i bala,todel geriau 9 kart pamauot ir 10 pjaut,nes poto du kart moket teks...

Turime žvyrkelį

Mes jau 4 metus turime žvyruotą kelią. Žiemą ir kai palyja, galima kentėti, o pradžiūvus keliui tikras košmaras - visi namai, mašinos, medžiai šalia kelio ir šiek tiek toliau, priklausomai nuo vėjo krypties, būna pilki kaip pelenais nubarstyti. Mašinas tenka kasdien plauti, namų langų neapsimoka valyti, nes po savaitės vėl reikia tą patį darbą daryti. Jei sutiksite žvyru papilti kelią, tai gyvensite "paišini" Ir dar, po gausesnių lietų tas žvyras išsivaikšto, tai kelias patampa tikra tarka, atrodo, kad ne su automobiliu važiuoji, o ant arklio joji:)

vvv

Kas per kvaili istatymai,kad keli valdininkeliai gali sokdinti simtus vairuotoju ir gadinti ju automobilius?Gal but ta kelia butu galima sutvarkyti uz valdiskas lesas,o tos firmos tegul teisiasi nors ir 100metu.O zvyruotas kelias ne iseitis.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS