Ministrai tarsis, kaip spręsti specialiojo ugdymo mokyklų problemas | Diena.lt

MINISTRAI TARSIS, KAIP SPRĘSTI SPECIALIOJO UGDYMO MOKYKLŲ PROBLEMAS

Trijų ministerijų vadovai tarsis, kaip spręsti problemas dėl socializacijos centrų ir specialiojo ugdymo mokyklų. Pasitarime dalyvaus švietimo ir mokslo, sveikatos apsaugos, socialinės apsaugos ir darbo ministrai  bei Vaikų teisių apsaugos kontrolierė. Pastaruoju metu visuomenėje pasigirsta kaltinimų, kad valstybė nesirūpina specialiųjų poreikių turinčiais vaikais ir paaugliais.

Pasitarimą sušaukęs Švietimo ir mokslo ministras Dainius Pavalkis sako, kad pirmiausia reikia išsiaiškinti, kokios didžiausios problemos kyla įstaigose, kuriose vaikams teikiama ypatinga pagalba. Ketinama sudaryti darbo grupę, į kurią būtų įtraukta ir Teisingumo ministerija – kadangi dalis vaikų į socializacijos centrus patenka teismo sprendimu. D. Pavalkis teigia, jog dėl specialiųjų poreikių turinčių vaikų gerovės turi būti atsakingos kelios ministerijos iškart, tačiau jos kol kas nebendradarbiauja.

Sveikatos apsaugos ministrė Rimantė Šalaševičiūtė teigia, kad tik kompleksiškai dirbant kelioms ministerijos, įmanoma pasiekti teigiamų rezultatų ir pagerinti socializacijos centrų bei specialiojo ugdymo mokyklų padėtį. LRT Radijui ministrė pripažino, kad specialiųjų poreikių vaikams neužtikrinama tinkama pagalba.

„Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymas, kuris būtent ir reglamentuoja socialinių centrų darbą, jis nėra tinkamas ir vaikas patekęs į tokias įstaigas negauna reikiamos pagalbos“, – kalbėjo ministrė.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS