Prancūzijos aukštosios mados prekės ženklas „Saint Laurent“ atsisako kailių | Diena.lt

PRANCŪZIJOS AUKŠTOSIOS MADOS PREKĖS ŽENKLAS „SAINT LAURENT“ ATSISAKO KAILIŲ

  • 7

Prancūzijos aukštosios mados prekės ženklas „Saint Laurent“ nuo kitų metų savo drabužių kolekcijose nebenaudos kailių, penktadienį pranešė kontroliuojanti bendrovė „Kering“, taip papildydama vis didėjantį tokių pasaulinių bendrovių sąrašą.

Be to, „Kering“ pranešė, kad prekės ženklas „Brioni“ taip pat atsisakys kailių, taigi visi grupei priklausantys mados namai nebekurs drabužių, kuriems naudojamas kailis. 

Gyvūnų teisių gynimo organizacijos jau seniai ragino pasaulinę mados pramonę atsisakyti kailių, ir kelios jų, įskaitant „Versace“, „Chanel“ ir „Michael Kors“, jau nustojo juos naudoti.

Organizacija „Žmonės už etišką elgesį su gyvūnais“ (PETA) ėmėsi iniciatyvos protestuoti prieš „Saint Laurent“ ir šiais metais surengė protestą prie jos parduotuvės madingoje Paryžiaus Monteno alėjoje po to, kai supermodelis Kate Moss pasirodė šio prekės ženklo reklaminėje kampanijoje vilkėdama lapės kailinius.

„Kailiniai – tai nieko gražaus“, – PETA pareiškė „Saint Laurent“.

2017 metais „Kering“ grupėje pirmoji kailio atsisakė „Gucci“, po jos – „Balenciaga“, „Bottega Veneta“ ir „Alexander McQueen“.

„Pasaulis pasikeitė kartu su mūsų klientais, ir prabanga natūraliai turi prie to prisitaikyti“, – sakė „Kering“ generalinis direktorius François-Henri Pinault.

„Kering“ nuo 2022 metų rudens savo kolekcijose visiškai atsisakys kailių.

Penktadienį „Saint Laurent“ internetinėje parduotuvėje vis dar buvo parduodamos prekės iš kailio: triušio kailiniai, kainuojantys 5500 eurų, lapės kailio berankovė liemenė už tą pačią kainą ir audinės kailio šlepetės už 995 eurus.

PETA duomenimis, 85 proc. pasaulyje parduodamų kailių yra gaunama iš gyvūnų, kurie visą gyvenimą praleidžia nelaisvėje, dažnai „prastomis“ ir „ypatingų kančių“ sąlygomis.

Paprastai jie žudomi nuodingomis dujomis, elektrošoku arba užmušami lazdomis, teigia organizacija.

Apskaičiuota, kad tarptautinė kailių prekyba kasmet atneša keliasdešimt milijardų dolerių pajamų, joje dirba apie milijoną žmonių visame pasaulyje.

GALERIJA

  • Prancūzijos aukštosios mados prekės ženklas „Saint Laurent“ atsisako kailių
  • Prancūzijos aukštosios mados prekės ženklas „Saint Laurent“ atsisako kailių
Scanpix nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (7)

Klpd.

Na..Mada yra viena iš gana gražių ir reikalingų žmogaus kūrybos bei saviraiškos formų. Jau seniai galima buvo mėgiamus nat.kailius pakeist daug praktiškesniais ir ne ką blogesniais dirbtiniais. Tik kad daug greičiau užmušt žvėriuką nei pastatyt fabriką gaminantį tokį kailiuką. Antra vertus teks uždaryti visas veisimo vietas..Vistik svarstant už ir prieš, svarstyklės nusveria prieš žudymą - žmogui tikrai nėra būtinybės nešioti tokius rūbus

Jonas

Tai tada gal atsisakom ir odiniu paltu, striukiu, avalynes, mesos ir t.t. Pereinam ant ekoodos.

pagaliau......

valio. pagaliau. isvis uzdraust reikia, kad kazkokia bukaprote fyfa 100 nuzudytu zvereliu ant kupros nesiotu...
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS