Kinijos paaugliai, kaip ir dauguma europiečių, nemažą dienos dalį praleidžia socialiniuose tinkluose. Tačiau Kinijoje, skirtingai nei Europoje ar Vakaruose, populiarus visai ne „Facebook“, o Kinijos socialinis tinklas „Weixin“, rašo 15 min.lt .
Washingtonpost.com rašo, kad paėjus vos trims metams po to, kai buvo pristatytas Kinijoje, „Weixin“ jau turėjo 300 mln. vartotojų ir augo gerokai greičiau nei „Facebook“ ar „Twitter“.
„Wexin“ – tai programėlė, kurią atsisiuntus galima prisijungti prie „Weixin“ socialinio tinklo. Dėl šios programėlės jau gerokai sumažėjo didžiausio šalies mobiliųjų telefonų operatoriaus pajamos, o didžiausios Kinijos interneto bendrovės, spaudžiamos „Weixin“ savininkų, pagerino ryšio paslaugas.
Analitikai sako, kad fenomenalus „Weixin“ iškilimas sumažina bet kokias galimybes čia kada nors lyderio poziciją užimti „Facebook“, kurį Kinijoje dar 2009 m. užblokavo valdžia. Kinijoje taip pat neveikia „Twitter“ ir „Youtube“.
„Weixin“ priklauso bendrovei„Tencent“, kuri taip pasitiki savo sukurta programa, kad ją reklamuoja ir užsienyje, ypatingai Pietų Azijoje, kur jau turi dešimtis milijonų vartotojų. Bendrovė taip pat planuoja apie programą reklamuotis Europoje ir Lotynų Amerikoje.
Naujausi komentarai