Pirmiausia, projekto tikslu įvardintas ilgametis bendradarbiavimas ir visą Pietų Korėją apimsiančios naujos transporto sistemos kūrimo perspektyva. Ne vienetinė įdomybė, o kasdienė „HyperTube Express“ paslauga, kelionė iš Seulo į Pusaną, truksianti pusę valandos, o ne 3 valandas, kaip dabar.
Antra, Korėjos inžinieriai dalyvaus kuriant visus vakuuminio traukinio elementus: vamzdžio, levitacijos mechanizmo, baterijų, t.t.
Pirmasis vakuuminio traukinio keleivio reisas nebūtinai įvyks Korėjoje, nes panašūs projektai plėtojami ir Dubajuje, Rusijoje, Vokietijoje, Slovakijoje. O JAV netgi bandomoji trasa nutiesta. Tik šioje šalyje daugiau svarstoma apie investicijų pritraukimą, Emyratuose viliamasi padidinti patrauklumą turistams, o rusai ir suomiai tik paprašė „Hyperloop Transportation Technologies“ paskaičiuoti „Hyperloop“ naudą jų šalyse. Tuo tarpu korėjiečiai, regis, jau visai rimtai pasiruošę pradėti statyti visavertį bandymų stendą.
Kaip pažymėjo Korėjos civilinės statybos institutas, šalies valdžia projekto realizacijai būtinus išteklius jau skyrė. Ir metas pereiti nuo popieriaus prie kastuvo – skaičiavimai beveik baigti ir Korėjos „amžiaus statyba“ tuoj prasidės.
Naujausi komentarai