Erdvė reikštis – smalsiam ir kūrybiškam jaunimui | Diena.lt

ERDVĖ REIKŠTIS – SMALSIAM IR KŪRYBIŠKAM JAUNIMUI

  • 0

Kauno apskrities viešoji biblioteka pristato jaunimui skirtą projektą „Erdvė reikštis“, startuosiantį jau balandžio mėnesį. Galbūt tu patenki į 18–29 metų amžiaus grupę? Esi studentas, tarnautojas, ieškotojas, filosofas ar dykaduonis? Galvoje tau nuolat sukasi mintys apie kūrybą, svajoji apie asmeninę parodą, o gal tiesiog nori įgyti naujų žinių? Tu ne vienas, mūsų daug! Prisijunk prie projekto „Erdvė reikštis“ ir pristatyk savo kūrybą!

Kas yra „Erdvė reikštis“? Tai erdvė jaunimui, kurioje galima pristatyti savo vaizduojamojo meno kūrybą, užmegzti ryšius, įgyti vizualinio meno ir prisistatymo įgūdžių, atrasti naujų gebėjimų, dalytis žiniomis ir patirtimi, mokytis vieniems iš kitų – kitaip sakant, ugdyti kūrybiškumą. Projektas apims kelias veiklas: parodas, performansus, peržiūras, edukacijas, kūrybinius susitikimus. Projektas finansuojamas Lietuvos kultūros tarybos, Lietuvos jaunimo reikalų departamento įtrauktas į Lietuvos jaunimo metų 2022 kalendorių. Registracija jauniesiems kūrėjams ČIA.

Balandžio–rugpjūčio mėnesiais numatoma edukacinė programa, apimanti 6 skirtingas edukacijas. Edukacijos vyks Kauno apskrities viešojoje bibliotekoje.

1-oji edukacija: doc. dr. Remigijus Venckus, „Fotografija – teorija ir pasauliniai pavyzdžiai“. Medijų menininkas ir kritikas, kuriantis eksperimentinę fotografiją, papasakos apie savo fotografijos kūrybos kryptį, paaiškins, kodėl, kaip ir ką kuria, koks jo drąsių fotografijos ir kompiuterinės technikos eksperimentų ryšys su kalba ir jos suvokimu, kokios temos vyrauja, ko siekia eksperimentuodamas su technika ir formuodamas neįprastą estetinį sprendimą.

2-oji edukacija: Tomas Lagūnavičius, „Teksto kūrimas“. Suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro direktorius, ekonominės-socialinės psichoterapijos konsultantas, verslo treneris mokys frazeologijos – ekspresyvumo, netikėtumo, šmaikštumo bei tekstinio prisistatymo. Teksto kūrimas yra bandymas perkelti savo vidines prasmes, idėjas ir t. t. į tekstinę, vizualinę, audialinę ar kitokią formą. Kaip tai daryti gerai? Kokiame stiliuje rašyti, kur rasti teksto idėją? Kaip idėją sustruktūruoti? Kaip ją išdėlioti laike ir erdvėje: knygoje, straipsnyje, spektaklyje, vaizdo įraše? Kaip jį padaryti įdomų, provokuojantį, išlaikantį dėmesį? O svarbiausia, kokiais kūrybos metodais galima sukurti įdomius tekstus?

3-oji edukacija: Remigijus Venckus, „Videomenas – eksperimentinė filmų kūryba“. Medijų menininkas ir kritikas, kuriantis eksperimentinę fotografiją, nuolatos tiria medijas, revizuoja fotografijos, eksperimentinio videofilmo, literatūros ir kalbos ribas, tarsi atlieka permanentinį kalbos išradimą.

4-oji edukacija: Vaiva Kovieraitė-Trumpė, „Transfer grafika“. Susipažinsite su kūrybiniu procesu ir patys išbandysite keletą skirtingų grafikos technikų (monotipija, „transfer“ (perkėlimo) technologija) naudodami neįprastas medžiagas ir priemones.

5-oji edukacija: Laima Giedraitienė, „Tapyba ant audinio“. Susipažinsite su skirtingų rūšių dažų panaudojimo galimybėmis. Išmoksite piešti ant audinio kontūrinį piešinį, nuspalvinti plotelius arba tiesiog užpurkšti audinio dažus tonuojant atspalvius. Reikia tik atsinešti norimą išmarginti tekstilės gaminį.

6-oji edukacija: Laima Giedraitienė, „Monotipija tapyboje“. Mokysitės monotipijos atspaudo atlikimo technikos, sužinosite, kaip išgauti norimas spalvas. Vėliau, naudodami šias monotipijas, akriliniais dažais kursite abstrakčius tapybos darbus.

Edukacijų tikslas – ugdyti kūrybišką mąstymą bei suteikti naujų įžvalgų, padedančių kūrybiniuose procesuose. Užsiėmimuose bus supažindinama su naujomis technikomis bei jų jungimu tarpusavyje.

Kauno apskrities viešosios bibliotekos svetainėje, Facebook paskyroje bei informacinių partnerių puslapiuose skelbsime registracijos anketas, kuriose kviesime nurodyti, kodėl būtent tu turi atsidurti „Erdvėje reikštis“.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS