Apie Lietuvos paštą: siuntas atidavė kitam žmogui, o darbuotojai dar ir akis draskė | Diena.lt

APIE LIETUVOS PAŠTĄ: SIUNTAS ATIDAVĖ KITAM ŽMOGUI, O DARBUOTOJAI DAR IR AKIS DRASKĖ

"Abiejų savo siuntų akyse neregėjau, o man Lietuvos pašto darbuotojos akis draskė, melavo ir dar dvi savaites gadino nervus. Pasijaučiau tarsi aferistė", – sako kaunietė Eglė Maširkienė.

Klientė: mane aprėkė

Moteris pasakoja, kad gegužės mėnesį internetu už 25 eurus užsisakė darbo priemonių. Ji kuria paveikslus ir juos pardavusi,  gautus pinigus skiria neįgalios dukters reikmėms. "Laukiau iš Lietuvos pašto trumpųjų žinučių telefonu, tačiau jų nesulaukusi, patikrinau siuntų duomenis sistemoje. Paaiškėjo, kad gegužės 29 d. abi mano siuntos paimtos. Nuėjau į pašto skyrių aiškintis situacijos, o man atspausdino lapus ir rodo, kad aš esą pasirašiau atsiimdama siuntinius. Aišku, kad parašas buvo ne mano", – nemalonią situaciją prisiminė E.Maširkienė.

Nusikaltėlių šioje istorijoje nėra – tik nesąžiningos ir įžūlios pašto darbuotojos.

Anot pašnekovės, Kauno 43-ąjį paštą viena siunta pasiekė gegužės 15 d., kita – gegužės 23 d. Ir šie abu siuntiniai buvo atiduoti kitam žmogui.

"Man aiškino, kad atsiimdama siuntas aš esą pateikiau asmens dokumentą, nes juk be jo siuntų žmogui neatiduoda. Patikrino sistemoje ir pasakė, kad man ir dvi trumposios žinutės su siuntų kodais į mobilųjį telefoną tikrai buvo išsiųstos. Labai susijaudinau, buvo iškviesta direktorė, – pasakojo E.Maširkienė. – Dėl suklastoto parašo man patarė kreiptis į policiją. O direktorė mane dar ir aprėkė, kai pasakiau, kad atiduodant siuntas darbuotojai greičiausiai net į asmens dokumentą nepasižiūri. Jos buvo įsitikinusios, kad siuntas pasiėmiau aš arba mano artimieji, kurie turėjo mano asmens dokumentą."

Formalus atsakymas

Moteris Lietuvos paštui parašė skundą ir daugiau nei savaitę laukė atsakymo. "Kaip ir buvo galima tikėtis, buvo atsakyta, kad jie nekalti, Lietuvos pašte dirba labai geri darbuotojai ir jie savo darbą padarė gerai. Pasijaučiau tarsi aferistė, kuri siekia naudos. Dar pridėjo dokumentą, kuriame atsiimant siuntas buvo mano pasirašyta. Tą parašą aš pirmą kartą gyvenime mačiau", – pasakojo kaunietė.

Įvyko elementari žmogiškoji klaida. Lietuvos pašto darbuotojai sumaišė pavardes ir pranešimą apie siuntas išsiuntė ne tai moteriai.

Tačiau neilgai trukus jai paskambino Lietuvos pašto atstovė ir pranešė, kad į pašto skyrių jos siuntos buvo atneštos moters, kuri jas ir atsiėmė.

"Man buvo pasakyta, kad išdraskytas siuntas atnešė moteris, kurios vardas ir pavardė yra panaši į mano. O juk tiek melo buvo norint išsukti sveiką kailį. Sunku suvokti, kaip Lietuvos paštas atiduoda siuntas, nes ši situacija tikrai rodo, kad man iš tiesų tų trumpųjų žinučių net nesiuntė, – kartėlio neslėpė moteris. – Dabar jau nėra priežasties kreiptis į policiją, nes juk ne pats žmogus pasiėmė siuntas, o jos jam buvo paduotos. Nusikaltėlių šioje istorijoje nėra – tik nesąžiningos ir įžūlios pašto darbuotojos."

Pripažino klaidą

Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė atsiprašė klientės už sukeltus nepatogumus.

"Įvyko elementari žmogiškoji klaida. Lietuvos pašto darbuotojai sumaišė pavardes ir pranešimą apie siuntas išsiuntė ne tai moteriai. Jūsų pašnekovės ir klientės, kuriai buvo per klaidą atiduotos siuntos, pavardės skiriasi tik viena raide. Lietuvos pašto darbuotojos šiuo atveju buvo neatidžios ir to nepamatė", – sakė Lietuvos pašto atstovė.

Ji taip pat atsiprašė klientės, jei ši pasijuto tarsi aferistė ir pažadėjo, kad dėl šios situacijos bus dar kartą pasikalbėta su 43-ojo pašto skyriaus personalu.

"Ne jai skirtas siuntas į paštą atnešė klientė. Pasiimdama siuntas ji irgi nepamatė, kad pavardė, kuri užrašyta ant siuntų, skiriasi ir siuntos yra ne jos. Siuntos buvo grąžintos tikrajai savininkei, – aiškino V.Budrienė. – Dar kartą savo darbuotojams priminsime, kaip vis dėlto reikia neprarasti atidumo ir būti jautriam klientams."

Kaunietė teigė siuntų dar nespėjusi atsiimti. "Man jų dar negrąžino, nežinau, ar visi užsakyti daiktai yra. Įdomu, kam jos buvo dabar atiduotos, nes tikrai ne man", – ir vėl melą įtaria E.Maširkienė.

GALERIJA

  • Apie Lietuvos paštą: siuntas atidavė kitam žmogui, o darbuotojai dar ir akis draskė
  • Apie Lietuvos paštą: siuntas atidavė kitam žmogui, o darbuotojai dar ir akis draskė
  • Apie Lietuvos paštą: siuntas atidavė kitam žmogui, o darbuotojai dar ir akis draskė
  • Apie Lietuvos paštą: siuntas atidavė kitam žmogui, o darbuotojai dar ir akis draskė
  • Apie Lietuvos paštą: siuntas atidavė kitam žmogui, o darbuotojai dar ir akis draskė
Rašyti komentarą
Komentarai (14)

Kliente

Kiekvienas zmogus pasakytus zodzius interpretuoja skirtingai,vienam tai bus sausas pasakymas,o kitas nores,kad su juo grazbyliautu. Niekada nesu girdejusi is pasto darbuotoju nemandagaus tono klientu atzvilgiu,juolab pasto vadoves,kuri netgi iteikia neregistruotas siuntas klientams...

Lina

Ir man lygiai lygiai tokia pati sutuacija buvo tame pačiame 43 pašte kovo mėnesį, ir taip pat pašto paaiškinimas buvo kad pavardė skirėse nedaug, vietoj ienės aitė. Gal jie ten kažkokią strategija turi susikūre pasiaiškinimams.

Taiigi

panasiai dirba visi pasto skyriai tiek mieste tiek rajone. O dabar dar jiems kokia laime nesioti ubagams pensijas. Nunese, gavo duokle .Juk laikrastuku ir zurnalu beveik niekas neuzsisako. I daugiabuti pastininkas ateina tik kada mokamos pensijos,o siaip prapedina pro sali nes nera ko uzeit.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS