Kauno „Ermitažo“ darbuotojas iškeikė ir grasino klientui (vaizdo įrašas) | Diena.lt

KAUNO „ERMITAŽO“ DARBUOTOJAS IŠKEIKĖ IR GRASINO KLIENTUI (VAIZDO ĮRAŠAS)

Dienraščio „Kauno diena“ rašinys

Sekmadienio popietę Pramonės prospekte esančioje statybinių prekių parduotuvėje „Ermitažas“ apsilankiusi kaunietė Lauryna R. (vardas redakcijai žinomas) negali patikėti tuo, ką išvydo ir išgirdo.

Moteris pasakojo, kad su draugu į šią parduotuvę užsuko šiek tiek po 14 val. „Priėjome prie konsultanto paprašyti pagalbos, o jis mums atsakė: „Savitarna“. Sekundę sustingome, nes galvojome, kad to negali būti“, – kaunietė pasakojo, kad prie darbuotojo priėjo dar kartą pasitikslinti, ar gerai suprato, tačiau atsakymas buvo toks pats.

Sutrikę pirkėjai, kurie čia ieškojo detalės automobiliui, nuėjo prie kasų išsiaiškinti dėl nemalonaus incidento. Kaip pasakoja pašnekovė, buvo pasiūlyta išsikviesti parduotuvės vadovę. Su ja kartu parduotuvės lankytojai nuėjo prie konsultanto.

„Ir tada prasidėjo cirkai. Darbuotojas ne tik pradėjo stumdytis, bet ir įžeidinėjo, sakė, kad „užmuš“, „sudaužys“ ir t.t. Jis mano draugą kvietė eiti išsiaiškinti santykių į lauką ir dar jį stumtelėjo“, – pasakojo moteris, kuri dalį incidento ir nufilmavo.

Anot kaunietės, vaizdo įraše matoma, kaip įsikarščiavusį konsultantą ramina parduotuvės vadovė.

Statybinių prekių parduotuvės „Ermitažas“ atstovė Laima Skirienė portalui teigė, kad pirmadienį bus peržiūrėtas visas incidento vaizdo įrašas, surinkti pasiaiškinimai tiek iš darbuotojo, tiek iš tuomet dirbusio personalo, kad susidarytų bendras šios nemalonios situacijos vaizdas.

„Faktas, kad čia buvo neeilinė situacija. Klientų labai atsiprašome dėl šio nekokybiško ir nemandagaus aptarnavimo. Visiems darbuotojams priminsime, kokie yra klientų aptarnavimo standartai, kad panašių situacijų nepasikartotų“, – teigė parduotuvės atstovė.

Rašyti komentarą
Komentarai (175)

Rau

Dirbu tiesiogiai su klientais daugiau nei 20 metų, po covid'o skiepo ar izoliacijos klientai patapo labiau mandresni, išsiilgę dėmesio ir pasiilgę parodyti savo išmintį, tikrai problemas mato smulkmenose, užsisakinėja imantres nesąmones, kurios greit nusibosta. Gydytojai beje ir pedagogai mokyklose (nežinau universitetuose kaip dabar) - labiau lengvabūdiški, mažiau atsakingesni, kitus laiko visiškai nelygiais žmonėmis. O policija ir valdiškos institucijos - surinktus įrodymus ignoruoja, į situaciją nesigilina ir atsako raštiškai ir oficialiai - baudos jei negalime išrašyti, tai "skęstančiųjų gelbėjimas - jų pačių reikalas". Nepatinka atsakymas - kreipkitės į teismą, ten žmonės "neturi ką veikti", advokatai už sekundę skirto Jums laiko ima nuo 1eur/sekundę... Gerai LT gyventi, jei maistą atneša kurjeriai į namus, dirbi ofise vienas ir niekas neknisa proto. Bet jei atsitiko namuose nelaimė, apgadino Jūsų atomobilį su diagnoze kaimynas, sutriko sveikata... Norint tiesos - ieškosit teisme.

Giedre

prie straipsnio yra toks liudininkės komentaras: "Tą dieną buvau netoliese, nes dirbu šalia esančiame skyriuje. Neginsiu savo kolegos todėl, kad kartu dirbame, ginsiu todėl, kad šiuo atveju ne jis išprovokavo klientą, o klientas pats vierchu pavaidinti norėjo. Tuo metu, kai pirkėjai atėjo pas jį, jis aptarnavo kitą klientą ir buvo užsiėmęs. Konsultanto prie auto prekių nėra - taip, ten yra ''savitarnos'' skyrius, kur nė vienam konsultantui realiai nepriklauso jis. Pirkėjas pats pirmas pradėjo įžeidinėti konsultantą prie direktorės pavaduotojos, kuri matoma šiame vaizdo įraše. Darbuotojas buvo pakankamai pakantūs iki tam tikros ribos. Jei patys šie pirkėjai būtų adekvatesni ir nesielgtų su konsultantais kaip su šiukšle, šios situacijos būtų išvengta. Nes po šio įvykio, nuėjo prie kito konsultanto irgi su savo pričiudais, ir išsiaiškinta buvo, kad jo norimos auto detalės išvis yra Raudondvario ermitaže esančioje auto prekių parduotuvėje.

Super darbuotojas

Duokit jam premija, nes turbut gauna 600 i rakas ir dar visokios lervos kas 5min prota knisa, as uz darbuotoja
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS