Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė | Diena.lt

KAUNAS PRETENDUOJA TAPTI IRKLAVIMO SOSTINE: ATSIRAS NAUJA SPORTO BAZĖ

  • 15

Kaune esančiame Lampėdžio ežere pradėti modernios, tarptautinius reikalavimus atitinkančios irklavimo bazės statybos darbai. Išvalyta ir pagilinta 2 kilometrų ilgio trasa bei šiuolaikiškai įrengtas pastatas sportininkams taps moderniausia šio sporto baze Lietuvoje. Prasidėjusius statybos darbus tikimasi užbaigti iki 2020 metų pradžios.

„Tikime, jog naujoji irklavimo bazė padės populiarinti irklavimą tiek mūsų šalyje, tiek Kaune.  Užbaigus visus darbus Lampėdžio ežere galės vykti pasaulinio lygio varžybos“, – Kauno mero pavaduotojas Andrius Palionis.

Statybininkai pirmiausia ėmėsi ant Lampėdžio ežero kranto įsikūrusios Kauno sporto mokyklos „Bangpūtys“ irklavimo bazės: nugriauta didžioji dalis pastato, šiuo metu vežamas statybinis laužas ir kai tik leis oro sąlygos, bus pradėti pamatų įrengimo darbai.

„Tikimės per maždaug metus užbaigti pastato rekonstrukciją. Pirmame aukšte bus persirengimo kambariai, dušai, administracijos patalpos, o antrame – treniruoklių salė“, – sakė A. Palionis.

Pasak vicemero, bus iš esmės atnaujinta ir prieplauka prie pastato: įrengti elingai, pontonai, liepteliai.

„Specialistai įvertino vietą prie Lampėdžio ežero ir nustatė, jog ji yra labai dėkinga dėl susisiekimo, vėjo krypties, gylio ir vandens kokybės. Įrengus pagal visus tarptautinius reikalavimus atitinkantį irklavimo nuotolį, pagrindinės varžybos ir mokomosios treniruočių stovyklos vyktų Kaune“, – sakė Kauno savivaldybės Sporto skyriaus vedėjas Mindaugas Šivickas.

Šiuo metu sportininkai treniruojasi 1 kilometro ilgio trasoje, kurią prailginti trukdo ežere esantis pusiasalis, salos ir seklumos.

„Kadangi visoje irklavimo trasoje turi būti ne mažesnis kaip 3 metrų gylis, teks vandens telkinyje esančias seklumas gilinti. Pati trasa turi būti tiesi ir kad atitiktų tarptautinius reikalavimus, jos ilgis turi būti 2 kilometrai, o plotis 150 metrų. Salos nukasimo ir kitus ežero gilinimo darbus planuojama baigti šiais metais“, – pabrėžė M. Šivickas.

Rengiant trasos įrengimo techninį projektą buvo atliktas poveikio aplinkai vertinimas, šį projektą patvirtino aplinkosaugininkai. Kaunas į irklavimo bazės infrastruktūros sukūrimą investuos apie 3 mln. eurų. Visus darbus planuojama užbaigti 2020 metų pradžioje.

GALERIJA

  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
  • Kaunas pretenduoja tapti irklavimo sostine: atsiras nauja sporto bazė
Laimio Steponavičiaus nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (15)

to daug klausimu

Yra gi vietos bendruomene, seniunija. Kam priklauso duoti instancijoms uzklausimus del tvarkymo, drausiminti netvarkingus savininkus? Nemuno pakrante ten tikrai labai apleista, savo akimis maciau ne viena karta, daug metu vaizdelis ten nesikeicia.

daug klausimų

Ar nėra būtina bent kas pora metų genėti baisius ir tankius krūmynus, menkaverčius medžius, išvežti nulūžusius, nepaliekant jų Lampėdžių miško parke, kad vaikščioti įrengtais pasivaikščiojimo takais karjero pakrante ir pušyne būtų saugu, kad būtų užtikrintas geras matomumas. Jei įrengiama reprezentacinė trasa, vadinasi bus daug svečių, ne tik miestiečių, jie ilsėsis ir miško parke, todėl prašome užtikrinti nuolatinę ne tik karjero pakrantės zonos, bet ir miško parko valymą ir priežiūrą. Nepamirškime ir Nemuno pakrantės, ar tikrina kas kaip atrodo upės pakrantė pačios gyvenvietės ribose pavasarį, vasarą, rudenį, kas ją tvarko, prižiūri ar tiesiog gali būti viskas apaugę, sukemsėję, neprižiūrėta?

Edmundas Tulcevičius

Na ir viso šito apvainikavimas tai du ,,gražuoliai,, priešais gel.stotį . Čia paliečiau tik Šilainių ir centro skaudulius , vietas kur lankosi dauguma užsienio turistų . Apie Panemunę , Šančius , Aleksotą ir kitus miesto rajonus gal pasisakys kiti .
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS