Kaunietis bute šąla beveik savaitę: specialistai teigia, kad nespėja suktis | Diena.lt

KAUNIETIS BUTE ŠĄLA BEVEIK SAVAITĘ: SPECIALISTAI TEIGIA, KAD NESPĖJA SUKTIS

Į portalą kauno.diena.lt kreipėsi daugiabučio, esančio Parodos g. 8, gyventojas. Anot skaitytojo, jo bute nuo praėjusios savaitės penktadienio yra vos 10 laipsnių šilumos. „Būsto administratoriaus „Santermita“ atstovai kelias dienas melavo, kad atvyks ir kažką padarys. Dabar net nebepavyksta prisiskambinti“, – skundėsi vyras.

Anot pašnekovo, ne visi daugiabučio gyventojai šąla. „Situacija yra nevienoda. Pas vienus kaimynus radiatoriai  geriausiu atveju yra drungni, pas kai kuriuos – ir labai karšti, – pasakoja neseniai šiame daugiabutyje apsigyvenęs vyras. – Vieniems tenka papildomai šildytis, o pas kitą kaimyną, gyvenantį toje pačioje laiptinėje, vos ne užuolaidos lydosi.“

Vyras tikina, kad jei specialistai bent teiktųsi atvažiuoti apžiūrėti namo, tuomet gal ir paaiškėtų priežastis, kodėl kai kuriems gyventojams tenka kęsti šaltį. „Labai sunku prisiskambinti, vos 10 proc. skambučių pasiekia tikslą: prisiskambini, išklausai robotą ir tuomet ragelis yra padedamas. Praeitą penktadienį elektroniniu paštu susirašinėjau su vadybininke, ji teigė užregistravusi atvejį, pirmadienį pažadėjo, kad atvyks meistrai. Neatvažiavo. Skambiname iki keliolikos kartų per dieną –  iš 10 kartų vieną prisiskambinu“, – sakė pašnekovas.

Anot vyro, vienintelis šilumos šaltinis bute dabar yra orkaitė, o naktį tenka miegoti po dviem patalynės komplektais.

Įmonės „Santermita“, teikiančios pastatų administravimo, techninės priežiūros ir remonto paslaugas, techninės priežiūros vadovas Vytautas Kybartas portalui kauno.diena.lt teigė žinantis apie problemą šiame name. „Važiuoja šiandien technikas. Jūs patikėkite, žmonės be pertraukų dirba iki 20-21 valandos. Stengiamės visiems padėti. Šiandien važiuojame, išspręsime problemą, padėsime tam žmogui. Laimė, kad dar oras yra šiltas, tačiau sulaukiame labai daug yra skundų“, – aiškino įmonės atstovas.

Gyventojas portalą informavo, kad ketvirtadienį po vidurdienio įmonės „Santermita“ darbuotojai atvyko į daugiabutį ir ėmėsi spręsti problemą.

Gairės: Santermita, nešyla butas, šalta, skaitytojo naujiena
Rašyti komentarą
Komentarai (15)

tam "baltarankiai"

pritariu,kad radiatorius,net po renovacijos naujai sudėtus ,reik nusiorinti,o ypač jei name buvo nuimami radiatoriai dėl remonto,tai tuo labiau,nes oras per niekur kitur neišeis.Juk žmogus turėdamas ausis,nosį,burną,orą išleidžia persdamas.

įtariu

jog Santermitoje ne visi darbuotojai kvalifikuoti ir supranta kaip reik sureguliuoti kompiuterį,kurio dėka yra reguliuojama temperatūra,spaudimo padavimas ir t.t.Riomerio g.mūsų name visa sistema veikė puikiai,renovacijos metu viskas buvo sureguliuota .Prižiūrėjo santechnikas iš Santermitos,tik gaila,kad dėl sveikatos problemų jam teko išeiti iš darbo.Dabar mūsų name šiluminį mazgą prižiūri naujai paskirtas iš Santermitos darbuotojas.Tai šis " profas " pastoviai pridaro nesąmonių,tai sumažina karšto vandens temperatūrą ,tai dabar paliko be šilumos,nes prikišo savo nagus prie kompiuterio ir išreguliavo sistemą.Skambinom į "Būsto valdą ",bet jau baiginėjasi savaitė,o radiatoriai ŠALTI,o už priežiūrą visi mokame pinigus.

bakas

gyvenu virsutiniam aukste, kiekviena sezona nuorinu radiatorius, nes jei nenuorinciau, visi like apacioj uzsaltu. O jokia kontora tuo nesirupina
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS