Kauno gatvėmis keleivius vežios nauji autobusai | Diena.lt

KAUNO GATVĖMIS KELEIVIUS VEŽIOS NAUJI AUTOBUSAI

Miesto savivaldybės įsteigta bendrovė „Kauno autobusai“ nusprendė papildyti savo turimą viešojo transporto parką 25 naujais autobusais.

Kaip antradienį naujienų agentūrai ELTA paaiškino „Kauno autobusų“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis, naujo įmonės sandorio vertė – 3,27 mln. eurų.

Pasak Centrinio viešųjų pirkimų portalo, praėjusių metų gruodžio 21 d. buvo pasirašyta sutartis su vienintele „Kauno autobusų“ paskelbtame konkurse dalyvavusia bei pasiūlymą pateikusia įmone – keleivių vežimo bendrove „Kautra“.

„Autobusai mūsų bendrovę turėtų pasiekti vasario pradžioje, iki kovo jie bus paruošti tarnauti keleiviams įvairiuose Kauno miesto viešojo transporto maršrutuose. O po šešerių metų naujų autobusų eksploatacijos turėsim teisę juos nusipirkti už likusią vertę“, – teigė Eltai M. Grigelis.

Stengiamės kuo greičiau pakeisti jau atitarnavusias transporto priemones naujomis.

Visi šie išperkamosios nuomos būdu įgyti, 85 keleivius galintys vežti, 25 sėdimas vietas (1 – neįgaliesiems) turintys miesto tipo autobusai pagaminti ne anksčiau nei 2017 metais. Jie – žemagrindžiai, važiuodami naudoja dyzelinį kurą. Šios transporto priemonės pritaikytos eksploatuoti, kai aplinkos oro temperatūra yra nuo -35 laipsnių iki +40 laipsnių.

„Kauno autobusų“ bendrovės vadovo M. Grigelio teigimu, įmonės transporto parkas pastaraisiais metais intensyviai atnaujinamas – pernai rudenį iš Lenkijos bendrovės „Solaris Bus & Coach S.A.“ įsigyti 85 nauji troleibusai, taip pat iš Nyderlandų įmonės nupirkta keliasdešimt naudotų autobusų.

„Stengiamės kuo greičiau pakeisti jau atitarnavusias transporto priemones naujomis. Vidutiniškas keleivių vežimo transporto priemonių tarnavimo laikas – dvylika metų, tačiau dar turime autobusų, kurie eksploatuojami mieste gerokai ilgiau. Būtent po 10-12 metų tarnaujančių transporto priemonių keleiviai jose jau nebejaučia komforto. Kadangi per ilgą eksploatavimo laiką buvusių naujų viešojo transporto priemonių vidus „apšiūra“, sėdynės nudėvimos, pradeda gesti visos sistemos. Ir kad tai būtų atstatyta, reikia didelių investicijų.

Todėl labiau apsimoka kasdienėms kelionėms miesto keleiviams parūpinti naujų, modernių autobusų ir troleibusų, nei restauruoti senuosius. Greta to siekiame ir kad visi mūsų autobusai bei troleibusai būtų patogesni įlipti bei išlipti, tai yra – žemagrindžiai. Tikimės, kovo pradžioje nauji autobusai jau važinės Kauno gatvėmis“, – sakė „Kauno autobusų“ bendrovės generalinis direktorius M. Grigelis.

Rašyti komentarą
Komentarai (19)

Vidui dėl ,,otkatų"

Kol kas mūsų valdžiažmogiai be ,,otkato", kaip jaunikis be pi....palo

ekspertui

tu tikras ekspertas tik praleidai puikią progą neparodyt savo bukumo

Kaunietė

Nauji autobusai gerai, bet kodėl jie papuošti Rusijos vėliavos spalvų balionais???
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS