Kauno oro uosto keleivių terminalą už 17,7 mln. eurų plės „Infes“ | Diena.lt

KAUNO ORO UOSTO KELEIVIŲ TERMINALĄ UŽ 17,7 MLN. EURŲ PLĖS „INFES“

  • 9

Kauno oro uosto keleivių terminalą už 17,7 mln. eurų (be PVM) maždaug per pusantrų metų išplės statybų bendrovė „Infes“.

Lietuvos oro uostai (LTOU) ketvirtadienį pranešė pasirašę sutartį su konkursą laimėjusia įmone.

Pasak LTOU plėtros departamento direktoriaus Arno Dūmano, išplėtus terminalą oro uostas galės aptarnauti 2 mln. keleivių per metus – beveik du kartus daugiau nei dabar, o per valandą galės aptarnauti iki šešių skrydžių.

„Tai leis atliepti šiuo metu vyraujančias keliavimo tendencijas ir ateities augimo perspektyvas. Keleiviams bus užtikrinta daugiau erdvės ir pasiekta didesnė technologijų pažanga, o tai reiškia greitesnes procedūras, patogesnį skrydžių laukimą“, – pranešime teigė A. Dūmanas.

Darbus planuojama pradėti 2024 metų sausį–kovą, o baigti – 2025 metų viduryje. Bus išplėstos atvykimo ir išvykimo erdvės, bagažo atsiėmimo zonas, padidintos Šengeno ir ne Šengeno atvykimo zonos, laukimo, maitinimo ir prekybos  erdvės – tai didins oro uosto pajamas ir iš komercinės veiklos.

Pasak A. Dūmano,  atliekant darbus Kauno oro uostas veiks įprastu režimu, tačiau kartais gali būti trumpalaikių nepatogumų.

Visas projektas bus įgyvendintas LTOU lėšomis. Šiemet Kauno oro uoste planuojama aptarnauti apie 1,3 mln. keleivių. 

Spalį LTOU su statybų bendrove HISK pasirašė 18,2 mln. eurų (su PVM) sutartį dėl Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtros.

Rašyti komentarą
Komentarai (9)

kaunietis

Taip, bet Vilnius jau dabar stato naują išvykimo ir greitai rekonstruos atvykimo terminalus, kad galėtų aptarnaut 8 mln. per metus. Kaune aš būčiau tik už terminalo vystymą iš pietinės pusės, bet to greitu laiku tikrai nebus, Skuodžio atsakymas FB buvo, kad naujo terminalo statyba pietinėje pusėje niekaip nepraeina karštu-naudos analizės.

Gince kaunieciui

Vilnius jau issisemes ir nebegali priimineti kazkokiu papildomu skrydziu ir tai aiskiai parode vasarinis Vilniaus aerouosto kolapsas. Kauno gi aerouosto pletimas Karmelavoje visgi turi savo nedidelius galinius apribojimus, o is pietines puses galima kad ir "Shipoli" statyti. Na ir komunikacija pietineje puseje be jokiu apribojimu

kaunietis

Iš tikro labai gaila, kad Rail Balltica eis visai kitoj pusėj nei terminalas. Mūsų Susisiekimo ministras yra visiškas analfabetas susisiekimo srityje, latviai Rygos oro uoste pilnai integruos naująją Rail Baltica stotį, pas mus tarp stoties ir oro uosto vežios mikriukai turbūt? Būtū gal logiška vystyti orlaivių remontą ir pan. šiaurinėj pusėj, o pietinėje dalyje vystyti naują keleivių terminalą. Bet kita vertus, daug kainuotų, o Kauno oro uostas ir taip nėra tiek svarbus, kad būtų skirta pakankamai lėšų.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS