Kauno tarptautinis oro uostas - neabejotina būtinybė

Kauno tarptautinis oro uostas - neabejotina būtinybė

2009-06-11 18:42
Kauno tarptautinis oro uostas - neabejotina būtinybė
Kauno tarptautinis oro uostas - neabejotina būtinybė / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Pastaruoju metu daug dėmesio žiniasklaidoje yra skiriama Kauno oro uosto veiklai. Reaguodama į viešoje erdvėje išsakytą buvusio europarlamentaro Arūno Degučio poziciją, Kauno miesto saivvaldybė išplatino pareiškimą, kad Kauno oro uostas yra būtinas.

Buvęs europarlamentaras Arūnas Degutis, kalbėdamas apie Lietuvos oro uostus, teigia, kad „išmintingiausia būtų „užšaldyti“ Kauno oro uostą“.

Esant sunkiai ekonominei situacijai Kauno tarptautinis oro uostas išlaiko stabilų keleivių skaičių, o nuo birželio pradžios didžiausia Baltijos šalyse oro bendrovė „airBaltic“ pradėjo kasdienius skrydžius iš Kauno tarptautinio oro uosto į Rygą.

„Iš Kauno oro uosto reguliarius keleivinius skrydžius vykdo daugiausia keleivių Europoje pervežanti aviakompanija “Ryanair”, ką tik reguliarius skrydžius į Ryga pradėjo vykdyti “airBaltic”, taip sudarant galimybę pasiekti daugiau nei 50 miestų Europoje ir ne tik. Skrydžiai tapo patogiau prieinami gyventojams iš didžiausių miestų regionų - rytų, centrinės Lietuvos dalies ir vakarų krašto“, - įsitikinęs Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Kaip teigiama Kauno savivaldybės pranešime, Kauno oro uostas plečia savo veiklą ir siekia pritraukti privačias vietines bei užsienio tiesiogines investicijas, infrastruktūros projektų plėtros vykdymui. Atkreipiamas dėmesys, kad pats A. Degutis straipsnyje tik patvirtina mintį apie Kauno oro uosto veiklos privalumus, sakydamas, kad „Kauno oro uostas plėtrai yra labai tinkamas, jis turi ilgą taką, kurį galima dar tobulinti. Dar vienas privalumas - tai yra Lietuvos centras“.

„Esu tikras, kad jei iš tikrųjų valstybėje kiltų klausimas ar reikia uždaryti Kauno oro uostą, nes valstybei tai per didelė finansinė našta, atsirastų privačių užsienio kompanijų, kurios norėtų perimti oro uosto valdymą į savo rankas, ar jį nupirkti ir tęsti veiklą. Manau, jau turėjo praeiti laikai, kai Vilniaus rūpesčiai problemos sprendžiami kitų regionų plėtros ir tolygaus vystimosi sąskaita“, - pareiškė A.Kupčinskas.

“Suprantu, kad kiekvienas žmogus turi teisę pareikšti savo nuomonę, bet manau, kad ypač politikams šiuo metu vertėtų susilaikyti nuo tokių pasisakymų, kurie keltų sąmyšį visuomenėje bei gali būti dviprasmiškai vertinami ir Kauno oro uosto partnerių. Tai tikrai nepadeda mums bendraujant su esamais ir potencialiais klientais, pradedant nuo aviakompanijų ir baigiant investuotojais į oro uosto infrastruktūrą. Susisiekimo ministerija kartu su oro uostais intensyviai dirba šiuo klausimu ir esu tikras bus priimtas geras sprendimas, kuris atitiks valstybės strateginius aviacijos rinkos vystymo tikslus, tenkins visuomenės poreikius ir užtikrins tolimesnę sėkmingą oro uostų veiklą bei plėtrą. Galimybių tam yra tikrai labai daug” - teigė VĮ “Kauno aerouostas“ generalinis direktorius Arijandas Šliupas.

2007-2013 metais į Kauno oro uostą planuojama investuoti 120 mln. litų. Šiuo metu jau panaudoti beveik 100 mln. litų. Už šias lėšas atidarytas naujas keleivių terminalas ir atnaujinamas aerodromas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra