Kaune koreguojami automobilių stovėjimo įkainiai | Diena.lt

KAUNE KOREGUOJAMI AUTOMOBILIŲ STOVĖJIMO ĮKAINIAI

  • 11

Į senąją vietą po rekonstrukcijos grąžinus Kauno autobusų stotį, tarybai teikiami svarstyti stovėjimo naujamiestyje apmokėjimo pakeitimai.

Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, pakeitimais siekiama grąžinti senąją tvarką ir suvienodinti kai kuriuos įkainius.

„Tuo laikotarpiu, kai buvo remontuojama autobusų stotis, ji buvo perkelta į Gedimino, Griunvaldo ir Kaunakiemio gatves. Dabar stotis atsikėlė atgal ir dabar atstatoma situacija didžiąja dalimi tai, kas buvo prieš stoties perkėlimą“,– BNS sakė jis.

Be šių gatvių ir jose esančių aikštelių, apmokestinti siūloma ir stovėjimą po stoties rekonstrukcijos atsivėrusioje Girstupio gatvėje. Taip pat suvienodinamas šalia esančios Šiaulių gatvės stovėjimo įkainis: dalyje jos stovėjimas dėl to turėtų atpigti.

Tarybai teikiamas ir vienas su stoties perkėlimu nesusijęs siūlymas – svarstoma branginti stovėjimą automobilių stovėjimo aikštelėje Savanorių prospekte prie 349-uoju numeriu pažymėto verslo centro: ji turėtų būti priskirta Mėlynajai zonai, kur stovėjimo valanda kainuoja 60 centų. Dabar stovėjimas čia kainuoja perpus pigiau.

„Tai tiesiog dėl jos apkrovimo padidėja įkainis. Kadangi ji yra perkrauta, ji perkeliama į didesnę įkainio zoną“, – sakė P.Keras.

Sausio pabaigoje autobusų stočiai išsikėlus iš prekybos centro „Akropolis“ prieigų, Gedimino, Griunvaldo ir Kaunakiemio gatvėse stovėjimas kol kas nėra mokamas. Tačiau, pasak P.Kero, vairuotojai neskuba naudotis šia galimybe, nes per pusantrų metų įprato vykti kitais maršrutais ir automobilius palikti kitur.

„Kol kas ten yra mažiau eismo, kadangi gyventojai yra įpratę, kad uždaryta gatvės atkarpa. Eismas ten yra ne toks intensyvus ir mažiau vairuotojų užsuka į Gedimino gatvę, į Griunvaldo gatvę negu buvo prieš stoties rekonstrukciją. Tiesiog įpratimas yra labai svarbus dalykas, vairuotojams renkantis maršrutą“, – sakė savivaldybės transporto skyriaus vadovas.

Daugelyje vietų atstačius iki stoties perkėlimo buvusią tvarką, Griunvaldo gatvėje eismas vienpusis liks bent jau, kol ateis pavasaris: dabartiniu oru kelininkai negalėtų perbraižyti šios gatvės ženklinimo.

Vytauto prospekte esanti Kauno autobusų stotis uždaryta rekonstrukcijai buvo 2015 metų rugpjūtį, ji vėl duris atvėrė šių metų sausio 23 dieną. Per tą laiką stoties funkcijos buvo perkeltos į netoliese esančias gatves aplink prekybos centrą „Akropolis“.

Rašyti komentarą
Komentarai (11)

O gal

reikėtų apmokestinti stovėjimą prie bažnyčių ir kapinių, tai būtų miestui dar didesnis pelnas. Taip pat galima apmokestinti interesantų užėjimą į savivaldybę, skambinimo minutes savivaldybės klerkams.

Matematikas

„Tai tiesiog dėl jos apkrovimo padidėja įkainis. Kadangi ji yra perkrauta, ji perkeliama į didesnę įkainio zoną“, – sakė P.Keras.O Tauragėje prie visuomeninių pastatų ir daugiabučių kasmet įrengia už mioesto pinigus papildomas stovėjimo vietas ir atsisakė stovėjimo mokesčio. Kur geriau daroma?

reikalingas kauniečio mokestis

kuris kasmet didėtų. Kauniečiai, net ir paskutiniai runkeliai pabėgtų. Liktų daug vaiduoklių pardavimui. Liktų daug babkių reklamai. Niekas negadintų gatvių, netrukdytų lakstyti, tikras BBD.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS