Nuo šiandien Kaune – vienas savivaldybės įmonių klientų aptarnavimo centras | Diena.lt

NUO ŠIANDIEN KAUNE – VIENAS SAVIVALDYBĖS ĮMONIŲ KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRAS

Kauno miesto savivaldybė žengė antrą svarbų žingsnį pertvarkant savo valdomų įmonių klientų aptarnavimą. Nuo Naujųjų metų pradžios duris atvėrė vieningas kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“, apjungęs miesto teikiamas paslaugas ir užtikrinantis lankstų, greitą ir operatyvų klientų aptarnavimą.

Kauniečių patogumui aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ nuo šiol veikia vienoje vietoje. Bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“, „Kauno vandenys“, „Kauno autobusai“, „Kauno butų ūkis“ ir „Kauno gatvių apšvietimas“ privatūs ir verslo klientai nuo šio antradienio aptarnaujami naujai įrengtame centre Statybininkų gatvėje 3 (įėjimas iš S. Žukausko g.)

„Visi žingsniai, kuriuos darome, yra skirti vieninteliam tikslui – kauniečių patogumui. Nuo šiol kauniečiai taupys savo laiką, o miestas – kauniečių pinigus. Kol centas įsibėgės visu pajėgumu, prašome būti kantriems ir supratingiems“, - sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

„Jei ankščiau įsigiję būstą turėjote eiti į skirtingas vietas pasirašyti sutarčių ir taip sugaišti nemažai laiko, nuo dabar visus reikalus galite sutvarkyti vienoje vietoje. Keliame tikslą – klientų aptarnavimą pakelti į lygį, atitinkantį geriausių verslo kompanijų praktikas“, – pabrėžė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Keliame tikslą – klientų aptarnavimą pakelti į lygį, atitinkantį geriausių verslo kompanijų praktikas.

Šiame centre klientai galės sudaryti sutartis, gauti pažymas ir informaciją apie paslaugas ir įkainius, sumokėti už paslaugas, pateikti prašymus. Ir toliau kauniečiai atsakymus į visus klausimus, susijusius su savivaldybės valdomų įmonių paslaugomis, operatyviai gali gauti parašę žinutę į socialiniame tinkle „Facebook“ veikiantį puslapį „Mano Kaunas“. Socialiniais tinklais nesinaudojantys kauniečiai kviečiami skambinti nemokamu telefonu 8 800 20000.

„Esame visapusiškai orientuoti į klientą. Mūsų tikslas, kad kauniečiai vienoje vietoje gautų profesionalų, greitą ir dėmesingą aptarnavimą. Siekiame atitikti šių dienų kliento lūkesčius, kad viskas būtų patogu ir greita“, - sakė naujoji kauniečių aptarnavimo centro „Mano Kaunas“ direktorė Kristina Martinėnienė.

Pradėjus veikti aptarnavimo centrui „Mano Kaunas“, nuo sausio 2 d. pradėjo kursuoti naujas 24-asis autobusų maršrutas „Kauno pilis – Šiaurės pr.“, kuriuo patogu pasiekti šį centrą.  Autobusai darbo dienomis važiuoja Jonavos g., Šauklių g., Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., S. Žukausko g., Šiaurės pr., S. Žukausko g., Savanorių pr., Šv. Gertrūdos g., Šauklių g., Jonavos gatve.

Kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ dirba pirmadieniais – penktadieniais nuo 9 iki 18 val. Daugiau informacijos galima rasti internetiniame puslapyje mano.kaunas.lt

GALERIJA

  • Nuo šiandien Kaune – vienas savivaldybės įmonių klientų aptarnavimo centras
  • Nuo šiandien Kaune – vienas savivaldybės įmonių klientų aptarnavimo centras
  • Nuo šiandien Kaune – vienas savivaldybės įmonių klientų aptarnavimo centras
  • Nuo šiandien Kaune – vienas savivaldybės įmonių klientų aptarnavimo centras
Organizatorių nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (18)

as

geriau jau vieną išlaikysim, nei 6is atskiruose vietose..kažkiek mastykit , o jei pyksta atleistieji ir jų artimieji, tai jau jų problema, negali viskas nesikeičiant būt iki pasaulio pabaigos ir taip jau ilgokai tęsėsi, jei reikėjo pvz parduot butą, tai lakstyk po visą miestą, kol popierius susirinksi

mnbv

labai gerai padare, viskas vienoje vietoje labai patogu, o pyksta atleistieji ir ju artimieji.

kamera

Gal ir gerai, kad plėšikus suvarė į vieną kamerą. Bent jau kauniečiams nuo blogiau nebus.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS