Trijų Kauno miesto viešojo transporto laukimo paviljonų stendai užpildyti vyriškos kosmetikos pakuotėmis, o stendų užrašas skelbia, jog „Vyrai surado geriau“. Šį projektą įgyvendina lauko reklamos operatorius ,,JCDecaux Lietuva“.
Pasak ,,JCDecaux Lietuva“ vadovės Žanetos Fomovos, tokia netradicinė lauko reklamos forma buvo pasirinkta siekiant nustebinti bei intriguoti praeivius ir taip pritraukti kuo didesnės auditorijos dėmesį.
„Manome, jog instaliacijos, kuriose panaudotos tikros vyriškos kosmetikos pakuotės, yra įdomus ir efektyvus netradicinės komunikacijos pavyzdys, kadangi tokiomis neįprastomis priemonėmis kuriama intriga sulaukia nemažo visuomenės susidomėjimo“, - teigia Ž.Fomova.
Šios kampanijos projektui buvo panaudota daugiau nei pusė tūkstančio vyriškos kosmetikos pakuočių.
Reklamos stendai, kurio užsakovo „JCDecaux Lietuva“ kol kas nenori nurodyti, įrengti Jonavos gatvėje (prie „Iki“ prekybos centro), K.Donelaičio g. (prie VDU) ir Savanorių pr. (prie sporto klubo „Savas“) laukimo paviljonuose. Ši reklamos kampanija taip pat vykdoma Vilniuje ir Klaipėdoje.
Naujausi komentarai