Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ dėl techninių problemų pusei paros atidėjo antradienio vakare planuotą skrydį Londono Stanstedo oro uostą.
Antradienį 22.20 val. turėjęs pakilti lėktuvas, pakilo tik trečiadienį, 12.05 val., pranešė Kauno oro uostas.
Sprendimas dėl skrydžio atidėjimo buvo priimtas, kai „Ryanair“ įgula pastebėjo technines problemas ir nusprendė sulaukti įmonės inžinierių pagalbos.
Sužinojęs apie atidėtą skrydį vilnietis Andrius Jusevičius dvi valandas palaukė oro uoste, tikėdamasis, kad aviakompanijos atstovai pasiūlys nakvynę viešbutyje arba bent užkandžių nepatogumų patiriantiems klientams.
„Niekas nieko nepasiūlė. Supratau, kad teks arba miegoti prie oro uosto, arba reikia kažkokiu būdu grįžti namo į Vilnių ir į oro uostą atvažiuoti ryte“, - pasakojo A.Jusevičius.
Draugų aplankyti į Lietuvą atskridęs, antrus metus viename Londono restorane dirbantis A.Jusevičius neslėpė apmaudo dėl atidėto skrydžio.
„Pavėlavau į darbą. Nežinau, kaip reaguos restorano administratorius, nes neturėjau kaip jo įspėti, kad pavėluosiu. Tikiuosi, kad dėl šio įvykio darbo neprarasiu“, - skundėsi A.Jusevičius.
Statybininku Londone dirbantis Egidijus Čikotas piktinosi oro uosto darbuotojais. Esą kai jis pasiteiravo, kodėl niekas atidėto skrydžio keleiviams nepasiūlo nakvynės ir maisto, oro uosto darbuotojai atrėžė, kad nereikia tikėtis tokių dalykų skrendant su pigių skrydžių bendrovėmis. Vidurnaktį pažadinęs motiną, A.Čikotas pernakvojo jos namuose.
„Ryanair“, pervežanti apie 99 proc. Kauno oro uosto keleivių, šiuo metu iš Kauno tiesiogiai skraidina į Londoną (Lutoną ir Stanstedą), Liverpulį, Dubliną, Birmingemą, Frankfurtą ir Brėmeną Vokietijoje.
Naujausi komentarai