Sumokėta už dvejus metus televizijos, bet jau ketvirta diena su juodu ekranu | Diena.lt

SUMOKĖTA UŽ DVEJUS METUS TELEVIZIJOS, BET JAU KETVIRTA DIENA SU JUODU EKRANU

  • 27

Kaunietis Evaldas netveria pykčiu: sumokėta dvejiems metams į priekį už televizijos programų retransliavimą, tačiau jau ketvirta diena kaip tenka spoksoti tik į juodą ekraną. Vyro teigimu, bendrovei prisiskambinti niekaip nepavyko, atstovų pažadai, gauti socialiniame tinkle, - bergždi - skambučio iš meistro nesulaukta. Portalui kauno.diena.lt bendrovės atstovas teigė, kad iš minėto kliento skundų apskritai negauta.

"Jau ketvirtą parą penkių asmenų šeima savo TV ekrane matome tik užrašą: "Nėra TV signalo"", – skundėsi kaunietis Evaldas, gyvenantis Verkių g. ir atsiuntė nuotrauką.  

"Namuose yra du senjorai, kuriems televizija yra vienas iš nedaugelio likusių pramogų", - pridūrė vyras.

Jis pasakojo, kad bandė susisiekti su TV retransliacijos paslaugas jam teikiančios bendrovės "Cgates" atstovais, tačiau nesėkmingai. "Telefonais prisiskambinti nepavyksta, į el. laiškus neatsako, bendraujame tik per socialinį tinklą, tačiau tik maitina pažadais. Neva turi susisiekti inžinieriai, bet per tris paras niekas nei piršto nepajudino", - piktinosi vyras.

"Sveiki, Evaldai, prašykite telefono numerį, perduosime kontaktus komandai, kuri su Jumis susisieks ir padės išspręsti problemą. Ačiū, kontaktai perduoti", - šis viltingai nuteikiantis "Cgates" pranešimas, gautas socialiniame tinkle, kaip šiandien paaiškėjo, buvo tik tušti pažadai.

"Niekas su mumis nesusisiekė! Gedimas palietė ir daugiau butų, nepatenkintų "Cgates" paslaugomis skaičius didėja!" - nepaliko ramybėje bendrovės kaunietis.

"Sveiki, Evaldai, Jūsų kontaktai perduoti inžinieriams kurie per valandą su Jumis susisieks ir pabandys pašalinti sutrikimus. Atsiprašome dėl kilusio nesklandumo", - vėl pažadų šliūkštelėjo bendrovės atstovai.

Be TV šeima liko ir šiandien. Užklaustas, ar tikisi susigrąžinti pinigus, už laikotarpį per kurį negavo paslaugų, vyras sakė, kad ne pinigai jam svarbiausia, o požiūris į klientą.

Portalui kauno.diena.lt iš karto pavyko susisiekti su "Cgates". Surinkus bendrovės tinklapyje nurodytą telefono numerį, netrukus atsiliepė konsultantas.

Vyras tvirtino, kad minėtu adresu bendrovė teikia paslaugas, tačiau tikino, kad neužfiksuota jokių pranešimų apie paslaugos sutrikimus. Užregistravęs gedimą atstovas informavo, kad meistrai problemos ieškoti pradės tik rytoj, nes lapkričio 1-ioji - nedarbo diena. 

Gairės: Cgates, TV
Rašyti komentarą
Komentarai (27)

Stanislava

Nesupratau, kodėl taip atsitiko. Mano Tv irgi rodė "Nėra signalo", tačiau kai parašiau elektroniniu paštu užklausimą (buvo jau vėlus vakaras), su manimi tuojau pat susisiekė Cgates atstovas. Išsiaiškinome. Dabar žiūriu tv be trukdžių. Gal būt daugelis pakeiksnojame paslaugų tiekėją, tačiau teigti, kad jie visiškai abejingi kliento signalams - nereikėtų. Iš tikrųjų jie stengiasi įtikti ir tikrai laiku reaguoja į iškeltus klausimus

Sumani tv reikalauja smegenu darbo

O tu neverkslenk, junk irasus ir ziurek i sveikata. Bet gal nemoki, ar nezinai? Tada kelk tv naudotojo kvalifikacija. O ziuresi tv su keliolikos sekundziu atsilikimu, ko tavo senoliai net nepastebes.

INIT

INIT tai visiškas šlamštinis vieno žmogaus valdomas tinklas, vienintelis, kuriam uždrausta rodyti HTB , 1 Baltijskij, ir visos transliuojamos niekinės programos
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS