”Bitė GSM” keičia prekės ženklą Pereiti į pagrindinį turinį

”Bitė GSM” keičia prekės ženklą

2003-04-29 00:00

Antra pagal dydį Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovė “Bitė GSM” keičia prekės ženklą ir sieks klientams teikti suprantamas ir paprastai naudojamas paslaugas

Antra pagal dydį Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovė “Bitė GSM” keičia prekės ženklą ir sieks klientams teikti suprantamas ir paprastai naudojamas paslaugas.

Naujajame “Bitės” ženkle, forma primenančiame SIM kortelę, žaliame fone bus geltonos spalvos užrašas “bitė”. Anksčiau bendrovė naudojo prekės ženklą “Bitė GSM. Ryšys visiems”.

Supaprastins paslaugas

“Baigiantis sparčiam mobiliojo ryšio rinkos augimui ir Lietuvoje įsigalėjus mobilumui, iš esmės keičiasi mūsų klientų poreikiai”, - sakė “Bitės” generalinis direktorius Darius Masionis.

Kiek investuota į pusantrų metų trukusį “Bitės” vizijos, tikslų ir vertybių sistemos kūrimą D.Masionis neatskleidė. “Bitė” teigia į tinklo plėtrą, naujų paslaugų kūrimą bei reklamą per metus investuojanti daugiau kaip 100 mln. litų.

Ekspertų teigimu, iki šiol į paprastų ir lengvai suprantamų paslaugų teikimą orientuojasi ir trečia pagal dydį šalies mobiliojo ryšio bendrovė “Tele2”. Tiesa, ši bendrovė siūlo tik pagrindines balso bei trumpųjų žinučių (SMS) paslaugas, tuo tarpu “Bitės” paslaugų skaičius viršija 200.

Šešios paslaugų grupės

“Mes nenorime užimti “Tele2” vietos būdami pigiausi, mes siekiame būti arčiausiai kliento”, - vakar surengtoje spaudos konferencijoje sakė D.Masionis.

“Bitės” Rinkodaros direktoriaus Norberto Žiobos teigimu, keisdamasi bendrovė iš esmės pertvarkė paslaugų ir produktų struktūrą, o visiems abonentams teikiamos paslaugos bus sugrupuotos į šešias grupes pagal jų paskirtį.

Keičiant prekės ženklą “Bitę” konsultavo maždaug 200 mln. litų metinę apyvartą turinti Danijos konsultacijų bendrovė “Kunde & Co.”, Lietuvoje reklamos strategiją kuria agentūra “Astos dizainas McCann - Erickson Vilnius”.

“Mobiliųjų” vartotojų - jau 1,6 milijono

“Bitės” pajamos pernai siekė 351 mln. litų - 50,6 proc. daugiau nei 2001-aisiais, kai bendrovės apyvarta buvo 233 mln. litų. Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) 2002 metais buvo 132 mln. Danijos kronų (61,4 mln. litų) - 9,8 proc. mažesnis nei 2001-aisiais (147 mln. Danijos kronų). Danijos telekomunikacijų bendrovė TDC valdo 100 proc. “Bitės” akcijų.

Šių metų pradžioje bendrovė turėjo 485 tūkst. vartotojų - 56,5 proc. daugiau nei 2001 metų pabaigoje (310 tūkst.).

Mobiliojo ryšio bendrovė “Omnitel” šių metų pradžioje turėjo 850 tūkst. abonentų - 46,8 proc. daugiau nei 2002 metų pradžioje (579 tūkst.).

Statistikos departamento duomenimis, trys Lietuvoje veikiančios mobiliojo ryšio bendrovės 2003 metų pradžioje turėjo 1,632 mln. vartotojų - 60,3 proc. daugiau nei 2001-ųjų pradžioje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų