Antra pagal dydį Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovė Bitė GSM keičia prekės ženklą ir sieks klientams teikti suprantamas ir paprastai naudojamas paslaugas.
Naujajame Bitės ženkle, forma primenančiame SIM kortelę, žaliame fone bus geltonos spalvos užrašas bitė. Anksčiau bendrovė naudojo prekės ženklą Bitė GSM. Ryšys visiems.
Supaprastins paslaugas
Baigiantis sparčiam mobiliojo ryšio rinkos augimui ir Lietuvoje įsigalėjus mobilumui, iš esmės keičiasi mūsų klientų poreikiai, - sakė Bitės generalinis direktorius Darius Masionis.
Kiek investuota į pusantrų metų trukusį Bitės vizijos, tikslų ir vertybių sistemos kūrimą D.Masionis neatskleidė. Bitė teigia į tinklo plėtrą, naujų paslaugų kūrimą bei reklamą per metus investuojanti daugiau kaip 100 mln. litų.
Ekspertų teigimu, iki šiol į paprastų ir lengvai suprantamų paslaugų teikimą orientuojasi ir trečia pagal dydį šalies mobiliojo ryšio bendrovė Tele2. Tiesa, ši bendrovė siūlo tik pagrindines balso bei trumpųjų žinučių (SMS) paslaugas, tuo tarpu Bitės paslaugų skaičius viršija 200.
Šešios paslaugų grupės
Mes nenorime užimti Tele2 vietos būdami pigiausi, mes siekiame būti arčiausiai kliento, - vakar surengtoje spaudos konferencijoje sakė D.Masionis.
Bitės Rinkodaros direktoriaus Norberto Žiobos teigimu, keisdamasi bendrovė iš esmės pertvarkė paslaugų ir produktų struktūrą, o visiems abonentams teikiamos paslaugos bus sugrupuotos į šešias grupes pagal jų paskirtį.
Keičiant prekės ženklą Bitę konsultavo maždaug 200 mln. litų metinę apyvartą turinti Danijos konsultacijų bendrovė Kunde & Co., Lietuvoje reklamos strategiją kuria agentūra Astos dizainas McCann - Erickson Vilnius.
Mobiliųjų vartotojų - jau 1,6 milijono
Bitės pajamos pernai siekė 351 mln. litų - 50,6 proc. daugiau nei 2001-aisiais, kai bendrovės apyvarta buvo 233 mln. litų. Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) 2002 metais buvo 132 mln. Danijos kronų (61,4 mln. litų) - 9,8 proc. mažesnis nei 2001-aisiais (147 mln. Danijos kronų). Danijos telekomunikacijų bendrovė TDC valdo 100 proc. Bitės akcijų.
Šių metų pradžioje bendrovė turėjo 485 tūkst. vartotojų - 56,5 proc. daugiau nei 2001 metų pabaigoje (310 tūkst.).
Mobiliojo ryšio bendrovė Omnitel šių metų pradžioje turėjo 850 tūkst. abonentų - 46,8 proc. daugiau nei 2002 metų pradžioje (579 tūkst.).
Statistikos departamento duomenimis, trys Lietuvoje veikiančios mobiliojo ryšio bendrovės 2003 metų pradžioje turėjo 1,632 mln. vartotojų - 60,3 proc. daugiau nei 2001-ųjų pradžioje.
Naujausi komentarai