”Lietuvos telekomas” grįžta į praeitį Pereiti į pagrindinį turinį

”Lietuvos telekomas” grįžta į praeitį

2004-02-11 00:00

Bendrovė mėgins atkariauti prarastus klientus

Bendrovė mėgins atkariauti prarastus klientus

“Lietuvos telekomas” siūlo grįžti į praeitį - ilgės nemokamų pokalbių laikas”, - taip naujoves mokėjimų planuose apibūdino naujasis bendrovės atstovas spaudai Rosvaldas Gorbačiovas. “Lietuvos telekomas”, siekdamas susigrąžinti prarastus vartotojus, nuo vasario 14 dienos “Vietinio” ir “Šalies” mokėjimo planų vartotojams už tą patį mokestį savaitgaliais ir vakarais siūlys 30 valandų nemokamų pokalbių per mėnesį.

Klaidų nepripažįsta

Kaune vykusios spaudos konferencijos metu paklausus, ar bendrovė pripažįsta klydusi, prieš keletą metų ėmusi didinti paslaugų kainas, tiesaus atsakymo neišgirsta. “Pirmas etapas buvo įmonės modernizavimas, kuriam skirta 2 milijardai litų. Dabar bendrovė gali užtikrinti kokybiškas paslaugas”, - sakė R.Gorbačiovas.

“Lietuvos telekomo” generalinis direktorius Arūnas Šikšta vakar spaudos konferencijoje Vilniuje sakė, kad šis žingsnis yra viena nuoseklių rinkodaros bei kainodaros strategijos krypčių, kuriai buvo rengtasi ne vieną mėnesį.

Bendrovės rinkodaros ir pardavimo direktoriaus pavaduotojas Nerijus Ivanauskas sakė, jog tokia idėja kilo susipažinus su statistika, rodančia, kad pastaruoju metu telefonu kalbama trumpiau.

“Manome, kad žmonės daugiau kalbėdami mobiliuoju ryšiu pradeda vis tiksliau formuluoti savo mintis ir telefonu sako tik tokius dalykus, kuriuos gali pasakyti trumpai ir aiškiai”, - sakė direktoriaus pavaduotojas.

Baltijos šalyse - pirmieji

Anot N.Ivanausko, dabar “Lietuvos telekomas” gerina savo mokėjimo planus ir suteikia 30 valandų arba 1800 nemokamų minučių ne piko metu: savaitgaliais, poilsio ir švenčių dienomis bei darbo dienomis nuo 20 iki 7 val.

“Vietinio” plano vartotojams už 30 litų mokestį, kaip ir anksčiau, bus suteikiamos 2 valandos vietinių pokalbių piko metu, o “Šalies” plano vartotojams, mokantiems 50 litų mėnesio mokestį, toliau bus skiriamos 4 valandos tarpmiestinių ir vietinių pokalbių piko metu. Pokalbių sujungimo mokestis “Vietinio” ir “Šalies” planų vartotojams netaikomas. Kainos galioja skambinant į fiksuotą ryšį.

Vartotojams, jau dabar besinaudojantiems “Vietiniu” ir “Šalies” mokėjimo planais, jų sąlygos bus pakeistos automatiškai, be papildomų prašymų ir mokesčių.

“Tokius planus mes pradedame taikyti pirmieji Baltijos šalyse, Vakarų Europoje taip pat pereinama prie tokių planų”, - sakė N.Ivanauskas.

Dauguma skambina miesto abonentams

2003 metų pabaigoje “Vietinį” ir “Šalies” planus buvo užsisakę 315 tūkst. vartotojų - daugiau nei pusė visų privačių klientų.

Kauno regione, kuris apima 10 rajonų, šiais mokėjimo planais naudojasi 90 tūkstančių namų ūkių. Net 96 proc. iš jų yra pasirinkę “Vietinį” planą.

Kauno regiono klientų aptarnavimo centro direktorius Regimantas Girdvilis teigė, kad didelė dalis abonentų dar nėra pasirinkę mokėjimo plano. “Nežinau, kaip tai paaiškinti. Gali būti, kad ne visus pasiekia informacija apie tai. Pastaruoju metu mūsų paslaugų reikia tiems, kurie nori turėti gerą interneto ryšį”, - sakė R.Girdvilis.

Apie 100 tūkstančių abonentų yra laikinai atsisakę “Lietuvos telekomo” paslaugų. Tikimasi, kad didelė dalis jų vėl nuspręs naudotis fiksuoto ryšio paslaugomis.

Pernai patyrė nuostolių

Sumažinęs turto vertę bei sumokėjęs išeitines pašalpas darbuotojams, “Lietuvos telekomas” pernai patyrė 36 mln. litų nuostolių. 2002-aisiais “Lietuvos telekomo” įmonių grupė buvo uždirbusi 67,032 mln. litų konsoliduoto grynojo pelno.

2003 metų pabaigoje “Lietuvos telekomas” turėjo 828 tūkst. fiksuotojo ryšio linijų - 11,5 proc. mažiau nei prieš metus (936 tūkst.). Sumažėjus fiksuotojo ryšio klientų, “Lietuvos telekomas” pernai gavo 812,405 mln. litų pajamų - 16,1 proc. mažiau nei 2002-aisiais (968,212 mln. litų).

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų