”Omnitel” priartėjo Pereiti į pagrindinį turinį

”Omnitel” priartėjo

2003-05-15 00:00

Telekomunikacijų bendrovė “Omnitel” savo prekybos partnerių tinklams perdavė didelę dalį paslaugų teikimo ir aptarnavimo funkcijų

Telekomunikacijų bendrovė “Omnitel” savo prekybos partnerių tinklams perdavė didelę dalį paslaugų teikimo ir aptarnavimo funkcijų.

Nutarė gerinti aptarnavimo kokybę

“Nutarėme decentralizuoti paslaugų teikimo funkcijas ir didelę dalį specifinių, iki šiol tik bendrovės salonuose teikiamų funkcijų perdavėme savo partnerių tinklams. Bet kuriame iš “Omnitel” partnerių salonų apsilankęs klientas gaus vienodai kokybišką aptarnavimą”, - sakė “Omnitel” prekybos ir klientų aptarnavimo direktorius Žydrūnas Stankevičius.

Naujos “Omnitel” paslaugų platinimo funkcijos perduotos išskirtiniams partnerių tinklams - “Mikrovisata”, “Komuna”, Sonex”, “Inta” - ir bendrovės įkurtam tinklui “Simas”.

Partnerių salonuose “Omnitel” klientai galės perrašyti abonentą, pasikeisti telefono numerį, pereiti iš EXTRA į nuolatinius abonentus, aktyvuoti paslaugą “Sava komanda”, atnaujinti sutartį nepraėjus 6 mėn. po jos nutraukimo, o privatūs klientai - pakoreguoti savo duomenis.

“Atlikus tyrimus paaiškėjo, kad klientai ryšio tiekėją renkasi pagal kelis kriterijus: ryšio kokybę, ryšio tinklo platumą, pasitikėjimą bendrove, jos įvaizdžiu, klientų aptarnavimu ir paslaugų kokybe. Mūsų manymu, “Omnitel” labiausiai reikėjo pagerinti klientų aptarnavimą. Pagal tai ir numatytas strateginis šių metų bendrovės tikslas”, - sakė Ž.Stankevičius.

Itin populiarios savitarnos paslaugos

Šiuo metu “Omnitel” paslaugos yra platinamos daugiau kaip 500 prekybos taškų, tarp jų 90- tyje “Omnitel” partnerio - prekybos tinklo SIMAS taškų. 2002 metais “Omnitel” GSM paslaugų platinimo tinklas išaugo 30 proc. ir tapo vienu didžiausių Lietuvoje. Išankstinio mokėjimo paslaugos EXTRA platinimo tinklas išaugo daugiau negu du kartus. Ši paslauga platinama daugiau kaip 5000 prekybos taškų.

Greitai aptarnauti klientus “Omnitel” taip pat padeda modernus Klientų aptarnavimo centras. “Nesvarbu, kokiu būdu klientas kreipiasi į centrą - skambučiu, e-paštu ar faksu, jis aptarnaujamas greitai ir kokybiškai”, - teigė Ž.Stankevičius.

Pačios populiariausios yra savitarnos paslaugos - apie 90 proc. visų besikreipiančiųjų į Klientų aptarnavimo centrą naudojasi automatinėmis paslaugomis. Automatinio meniu bendrovės klientai gali patys rinktis ir keisti mokėjimo planus, įjungti ar išjungti paslaugas, gauti pagrindinę informaciją apie paslaugas, sužinoti apskaitos informaciją ir kt. Per parą šiomis paslaugomis pasinaudoja dešimtys tūkstančių klientų.

Klientų daugėja mažuose miestuose

Beje, “Omnitel” salonuose atsirado knygos, į kurias galima įrašyti atsiliepimus apie aptarnavimo kokybę. “Omintel” salonų ir jų bendrovės partnerių darbą taip pat vertina “Sic” rinkos tyrimų kompanija. “Į salonus vaikšto klientais apsimetę žmonės, bando išprovokuoti įvairias situacijas ir vertina aptarnavimo kokybę. Pagal tai vėliau bendrovės salonai ir partneriai įvertinami balais”, - sakė Ž.Stankevičius.

“Omnitel” pirmąjį šių metų ketvirtį turėjo 855 tūkstančius abonentų. Nuo sausio 1 dienos jų padaugėjo 0,6 proc. Ž.Stankevičius pažymėjo, kad didžioji dauguma naujų abonentų yra privatūs ir mažuose miestuose bei kaimuose. “Neseniai mūsų abonentu tapo 87 metų senukas, iki šiol neturėjęs jokio telefono ryšio”, - sakė Ž.Stankevičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų