Apklausa: uostamiesčio valdininkai nemandagūs? | Diena.lt

APKLAUSA: UOSTAMIESČIO VALDININKAI NEMANDAGŪS?

Klaipėdos savivaldybės valdininkai ne itin mandagūs, priėmimo interesantams pas juos tenka laukti ilgai, o beveik pusė klaipėdiečių nebuvo informuoti apie veiksmus, kurių savivaldybės administracija ėmėsi spręsdama jų klausimus. Tai paaiškėjo, atlikus anoniminę gyventojų apklausą.

Klaipėdos savivaldybės valdininkai ne itin mandagūs, priėmimo interesantams pas juos tenka laukti ilgai, o beveik pusė klaipėdiečių nebuvo informuoti apie veiksmus, kurių savivaldybės administracija ėmėsi spręsdama jų klausimus. Tai paaiškėjo, atlikus anoniminę gyventojų apklausą.

Klaipėdiečių apklausą surengė pati Klaipėdos savivaldybės administracija, siekdama sužinoti, ar deramai dirba valdininkai. Per mėnesį anketas užpildė 100 klaipėdiečių.

86 proc. respondentų užpildė apklausos anketą internete. Aktyviausiai apklausoje dalyvavo klaipėdiečiai nuo 31 iki 60 metų.

Dauguma dalyvavusiųjų apklausoje (68 proc.) sutiko, kad yra pakankamai informuoti apie savivaldybės administracijos darbo laiką.

35 proc. atsakiusiųjų teigia, kad jiems savivaldybės administracijoje nustatytas asmenų priėmimo laikas – nepatogus, beveik pusė (48 proc.) apklaustųjų nustatytomis priėmimo valandomis patenkinti.

Pusė apklausoje dalyvavusių žmonių teigia, kad jiems ilgai tenka laukti priėmimo, nors kas trečias respondentas (33 proc.) nesutinka, jog priėmime jie praleidžia daug laiko.

43 proc. žmonių sutinka, kad juos savivaldybės administracijos skyrių specialistai aptarnavo mandagiai, tačiau 45 proc. apklaustųjų teigia, jog aptarnavimas nebuvo malonus.
48 proc. nurodo, kad jų rūpimi klausimai nebuvo išspręsti kvalifikuotai, o 41 proc. apklaustųjų mano priešingai.

Dažniausiai į savivaldybės administraciją kreipiamasi dėl licencijos ar leidimo išdavimo (17 proc.), vietinės rinkliavos (16 proc.) ir kelių, gatvių, kapinių priežiūros tvarkymo (11 proc.).

Po apklausos paaiškėjo, kad savivaldybės valdininkai nepakankamai mandagiai aptarnauja gyventojus, beveik pusė interesantų nebuvo informuoti apie veiksmus, kurių savivaldybės administracija ėmėsi spręsdama jų klausimus, tiek pat žmonių netenkino atsakymų į jų prašymus pateikimo terminai.

Kaip pagrindinius priekaištus savivaldybės veiklai galima įvardyti nepakankamai mandagų aptarnavimą (44 proc.), 47 proc. atsakiusiųjų teigia, kad jie nebuvo informuoti apie veiksmus, kurių administracija ėmėsi spręsdama jų klausimus, taip pat 48 proc. žmonių teigia, kad jų netenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai.

Daugiau informacijos apie gyventojų aptarnavimo tyrimą bus pateikta spaudos konferencijoje.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

Faktas

Pati nemandagiausia valdininkė Klaipėdos administracijos direktorė Judita Simonavičiutė

meslas

mandagus valdininkas? cia naujas anekdotas? ir dar rusu kaime...

nekažką

Kol liberalų nepakeisi ten niekas ir nepasikeis, nes sėdi dėdėd ir dėdienės partijos dėdžių
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS