Jūrų turistus Klaipėda pasitiks su dovanomis | Diena.lt

JŪRŲ TURISTUS KLAIPĖDA PASITIKS SU DOVANOMIS

Klaipėdos uostas stengiasi kaip galima šilčiau priimti kruiziniais laivais atplaukiančius turistus.

Suteiks ne visas paslaugas

Klaipėdos miesto savivaldybė paskelbė konkursą dėl kruizinių laivų priėmimo 2019–2021 m. Kruizinius laivus aptarnaujančiai organizacijai nebekeliama sąlyga didelius kruizinius laivus priimti su šokiais ant kruizinio terminalo pirso. Daliai jūrų turistų ta atrakcija patikdavo.

Visus Baltijos jūros uostus pristatančioje organizacijos „Cruise Baltic“ medžiagoje nurodyta, kad Klaipėdos uoste prie terminalo krantinės bus muzikinis sutikimas. Tokius sutikimus prie krantinių jūrų turistams ypatingais atvejais rengia dauguma Baltijos jūros kruizinių uostų.

Taip pat nurodyta, kad Klaipėdos uostas jūrų turistus pasitiks iškeldamas Lietuvos nacionalinę vėliavą, kuri dažnai plevėsuoja kruiziniame terminale. Taip pat kruizinių laivų svečiams Klaipėdos uoste numatyta dalyti dovanėles. Iš 29 Baltijos jūros uostų, kurie priklauso asociacijai „Cruise Baltic“, dovanėles 2019 m. planuoja dalyti 10.

Baltijos jūros kruizinė laivyba tuo ir įdomi, kad joje yra pačių įvairiausių netikėtumų. 

Klaipėdos uostas yra vienas iš tų, kurie 2019 m. jūrų turistams teiks daugiausia paslaugų. Bet nurodyta, kad jis negalės užtikrinti prie krantinių laisvos „Wi-Fi“ prieigos, pinigų keitimo paslaugos, dviračių ir automobilių nuomos.

Naujovė vertinant uostus

Jau žinoma, kad šiemet į Klaipėdą kruiziniai laivai planuoja užsukti 52 kartus. 2020 metams jau yra 64 laivai, tačiau jų gali būti ir daugiau. Kol kas nėra duomenų, kiek kruizinių laivų į Klaipėdą užsuks 2021 m.

Artimiausių trejų metų kruizinių laivų aptarnavimo konkursas paskelbtas įvertinus, kad kruizinių laivų bus maždaug tiek, kiek 2020-aisiais.

„Cruise Baltic“ nuo šių metų balandžio pradėjo skelbti detalią informaciją apie visus Baltijos jūros uostus, kurie priima kruizinius laivus. Su ja galima susipažinti šioje svetainėje.

Informacija apie Klaipėdos uostą yra iš esmės gera. Akcentuojama, kad jis yra pasirengęs priimti bet kokio dydžio kruizinius laivus. Per naująją sistemą bet kurio kruizinio laivo kapitonas ar savininkai gali detaliai anglų kalba susipažinti su reikalavimais, kurie taikomi į Klaipėdos ar kitą uostą atplaukiantiems laivams.

Pradėjus taikyti internetinę platformą „Port Development Overview“ siekiama užtikrinti, kad pasaulio kruizinės laivybos kompanijos turėtų lengvai pasiekiamą informaciją apie Baltijos jūros uostus. Ši informacija svarbi todėl, kad per pastaruosius 10 metų smarkiai didėjo kruiziniai laivai. Informacija leis įvertinti, kiek ir kokias pastangas dėjo uostai, kad priimtų šiuolaikinius kruizinius lainerius.

Dėmesys didesniems laivams

Klaipėdos uoste aptarnaujami kruiziniai laivai yra skirstomi į dvi kategorijas – iki 190 metrų ilgio ir didesni nei 190 metrų.

Didesnių nei 190 metrų laivų, kurių šiemet Klaipėdoje bus 35, turistus pasitiks po du žmones, kurie ne tik pateiks informacinę medžiagą apie Klaipėdą, bet ir paaiškins turistams, kur jie gali eiti ir ką pamatys Klaipėdoje. Mažesnių laivų turistai patys turės susiorientuoti pagal pateiktą informacinę medžiagą.

Didesnių laivų atplaukimo proga Klaipėdoje bus rengiamas amatininkų turgus, jūrų turistus prie krantinės pasitinkantys žmonės aiškins apie Lietuvos kultūrinį ir tautinį paveldą.

Akcentuojama tai, kad nuo 2019 m. jūrų turistams bus dalinama daugiau įvairios informacinės medžiagos apie Klaipėdą. Pagal minėtą 2019–2021 m. kruizinių laivų priėmimo konkursą bus užsakyta išspausdinti per 20 tūkst. informacinių leidinių apie Klaipėdos lankomus objektus su miesto planu. Taip pat bus išspausdinta apie 40 tūkst. spalvotų atvirukų su Klaipėdos miesto vaizdais.

Rašyti komentarą
Komentarai (14)

>Pastebėjimui9

tai pagal jus apie griūvantį senamiestį reikia tylėti, ar sakyti kad va čia taip turi būt? Nes negražu kalbėti apie mūsų miesto blogybes kurios bado akis?

Pastebėjimas

Keisti žmonės klaipėdiečiai. Dažnai apie savo miestą pasisako blogiau nei apie jį mano ir jį mato kiti iš šalies. bet gal taip daromas spaudimas vietinei valdžiai, kad nemiegotų ant laurų, o dirbtų?

pritariu

Po Sankt Peterburgo ir Rygos net kojos iš laivo nekelčiau, nebent norėčiau pamatyti bei įsiamžinti sovietį premenančiame užkampyje ir pajusti to laikmečio dvelksmą. Apskritai, apart uždaro rato "verslininkų" niekam daugiau tie laivai naudos neneša, tik trukšmas ir kamščiai .
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS