Klaipėdos Baltijos prospekto viadukui trūksta 1,5 mln. eurų valstybės lėšų | Diena.lt

KLAIPĖDOS BALTIJOS PROSPEKTO VIADUKUI TRŪKSTA 1,5 MLN. EURŲ VALSTYBĖS LĖŠŲ

Šiemet suplanuotiems Klaipėdos Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbams iš Vyriausybės trūksta 1,5 mln. eurų, teigia Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.

Pasak jo, finansavimo tikimasi artimiausiu metu, dėl šiuo metu trūkstamų lėšų kol kas nekyla grėsmė, kad projektas vėluos.

„Poreikis yra šiems metams pusantro milijono iš valstybės biudžeto, iš Susisiekimo ministerijos asignavimų, tai ypatingos grėsmės galbūt nėra, aš manau, kad tokią sumą ministerija vis tiek suras“, – pirmadienį Klaipėdoje žurnalistams sakė A. Vaitkus.

Šių metų pradžioje iš valstybės biudžeto rekonstrukcijai skyrus 4 mln. eurų ministerija teigė, kad lėšų turėtų užtekti visiems darbams, kurie suplanuoti šiais metais.

Trūkstamų lėšų poreikis jau aptartas su susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu, jas tikimasi gauti rugsėjį, sako uostamiesčio meras.

Ministras kvietė rugsėjo mėnesį atvykti ir ieškoti kartu lėšų, kurių trūksta šios sankryžos projekto užbaigimui.

„Ministras kvietė rugsėjo mėnesį atvykti ir ieškoti kartu lėšų, kurių trūksta šios sankryžos projekto užbaigimui“, – teigė A. Vaitkus.

40 mln. eurų vertės darbus darbus atlieka bendrovė „Kauno tiltai“, sankryžos rekonstrukcija pradėta 2020 metais ir turėtų būti baigta 2024-ųjų pirmąjį ketvirtį.

Iš Vyriausybės kelių priežiūros ir plėtros programos šiam projektui iki šiol skirti 22,9 mln. eurų, rekonstrukciją taip pat finansuoja Klaipėdos uosto direkcija, Klaipėdos savivaldybė ir Ekonomikos ir inovacijų ministerija.

Klaipėdos vicemero Algirdo Kamarausko teigimu, savivaldybė ir Klaipėdos uostas savo finansinius įsipareigojimus šiam projektui vykdo be vėlavimo.

Sankryžoje statomi du apie 400 metrų ilgio viadukai, jungiantys Vilniaus plentą su Baltijos prospektu, rekonstruojama Šilutės plento dalis nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centrą „Banginis“, žiedinė sankryža pertvarkoma į „turbožiedą“ su požeminėmis pėsčiųjų perėjomis, pėsčiųjų ir dviračių takais.

Rašyti komentarą
Komentarai (22)

Klaipėdietis

Klaipėdai labai nenoriai skiriami valstybės pinigai,bet VIlniui ir Kaunui nespėjus dar sugalvoti ką statys jau valstybės finansavimas yra.

Paulius

Artėja rugsėjis , tai darosi baisu, kaip reikės vėl išvažinėti iš spūsčių iš Dragūnų rajono pusės. O tame gale dar ir Kalotės naujakuriai prisidėjo.Laikas peržiūrėti visus kelius, asfaltuoti žvyrkelius, kad būtų žmonėms kuo daugiau pasirinkimo laisvės judant link miesto.

Jura

Šis viadukas – Klaipėdos šviesoforų mafijos sumanymas. Pinigus teko investuoti ne į granito apdailą, o į įprastą projektą, kuris būtų išlaisvinęs du kelius be žiedo. Bet kurioje šalyje viskas paprasta: Kinijoje, Olandijoje, Vokietijoje .... bet ne Klaipėdoje. Vienas stebuklas – pastatytas Jakų žiedas ir čia amžini kamščiai. Greitai bus antrasis Klaipėdos stebuklas. Vieno plano pagerinti eismą Klaipėdoje nėra. Pagrindinis dalykas yra daugiau šviesoforų ir kvadratinių kilometrų asfalto, bet tai, kad automobiliai spūstyse ir dūmai visoje Klaipėdoje, niekam netrukdo
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS