Pagrindinė švenčių problema – persivalgymas | Diena.lt

PAGRINDINĖ ŠVENČIŲ PROBLEMA – PERSIVALGYMAS

Kūčioms ir Kalėdoms besiruošiančių klaipėdiečių prašoma vaišių stalui produktus rinktis ir patiekalus ruošti itin atidžiai. Atsakomybės reikalaujama ir iš prekybininkų. Priešingu atveju šventės gali apkarsti ir neapsieiti be medikų pagalbos.


 

Kūčioms ir Kalėdoms besiruošiančių klaipėdiečių prašoma vaišių stalui produktus rinktis ir patiekalus ruošti itin atidžiai. Atsakomybės reikalaujama ir iš prekybininkų. Priešingu atveju šventės gali apkarsti ir neapsieiti be medikų pagalbos.

Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Antanas Bauža pasakojo, kad prieš šventes specialūs patikrinimai nėra rengiami.

„Dirbame įprastą darbą. Atliekame planinius patikrinimus, reaguojame į klaipėdiečių skundus. Pastarųjų sulaukiame dažnai. Kažko išskirtinio tikrai neorganizuojame. Taip dirbsime ir per šventes“, – pasakojo viršininkas.

A.Bauža prekybininkų prašė būti atidžių ir dėmesingų pirkėjams, produktus, kuriais prekiaujama, laikyti pagal visus reikalavimus.

„Juk prekybininkai atsakingi už parduodamus produktus. Pirkėjas, vartotojas yra karalius. Jam turi būti pateiktas saugus ir kokybiškas produktas, kad šventės būtų laimingos, sėkmingos, o 12 patiekalų ant Kūčių stalo – sotūs ir skanūs“, – pabrėžė pašnekovas.

Pasak A.Baužos, ypač atidžios turėtų būti šventėms besiruošiančios šeimininkės. Norint išvengti negalavimų, svarbu laikytis asmens higienos, atkreipti dėmesį į produktų ar patiekalų laikymo sąlygas.

„Patiekalų ant stalo tikrai negalima palikti dvi dienas. Kambario temperatūroje jie gali sugesti“, – įspėjo viršininkas.

Be to, rengiant šventinį stalą svarbu, kad kontakto neturėtų išvirti ir termiškai neapdoroti produktai. Ypač pirmųjų nereikėtų padėti šalia paukštienos, kiaušinių.

Perkant produktus rekomenduojama atkreipti dėmesį į tinkamumo vartoti terminą.

„Iš patirties galiu pasakyti, kad didelių nusiskundimų per šventes nesulaukiame. Panašu, kad šeimininkės moka ruošti stalą ir tai daro atsakingai“, – teigė viršininkas.

Tačiau A.Bauža įspėjo, kad apsiperkant reikėtų išsaugoti čekius. Jei įsigytų produktų kokybė netinkama, patariama kulniuoti į prekybos centrą, kad šis pakeistų prastą prekę ar grąžintų pinigus.

„Jei kilo nesutarimų ar didesnių problemų, galima kreiptis ir į mūsų tarnybą. Mes visada padėsime, patarsime“, – tvirtino pašnekovas.

Specialistai žmones įspėja nepersivalgyti, nepadauginti alkoholio. Būtent dėl šių problemų švenčių metu dažniausiai kreipiamasi į medikus.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Rina

Ačiū.Patarimai vertingi,rimti.Pritaikysime,laikysimės. Linksmų jums švenčių!

SUSIJUSIOS NAUJIENOS