Pandemija dukart sumažino besikeliančiųjų į Kuršių neriją srautą | Diena.lt

PANDEMIJA DUKART SUMAŽINO BESIKELIANČIŲJŲ Į KURŠIŲ NERIJĄ SRAUTĄ

  • 15

Keleivius ir automobilius per Kuršių marias keliančios Smiltynės perkėlos vadovas teigia, kad automobilių srautas dėl pandemijos krito daugiau nei dukart.

Mindaugas Čiakas teigia, kad užsitęsus karantinui vasarą gali brangti bilietai. 

„Nekoks paveikslas. Dar, aišku, šių metų nelabai ką turėjome, bet praeitą savaitę palyginau su  2020 metų atitinkamu periodu, tai transporto perkėlimas yra kritęs 60 proc. Nes jeigu žiemą, paprastą dieną turėdavome 1-1,2 tūkst. automobilių (per parą – BNS), tai dabar turime nuo 500 iki 600 automobilių“, – BNS sakė M. Čiakas.

„Daug įtakos turi, kad uždaryta su Kaliningradu siena, ir muziejus uždarytas – tai pakeldavo besikeliančių srautą“, – pridūrė jis.

Daug įtakos turi, kad uždaryta su Kaliningradu siena, ir muziejus uždarytas – tai pakeldavo besikeliančių srautą.

Pasak jo, dar sunku pasakyti, kokios bus bendrovės pajamos šiemet, tačiau jeigu dabartinis karantinas užsitęs, yra rizikos, kad vasara nesugebės kompensuoti žiemą negautų lėšų.

„Esame uždarę Šiaurės rago perkėlą, tai automatiškai sąnaudos mažėja toje vietoje. Naujoji perkėla dirba įprastai, kaip ir dirbo, tai nemanyčiau, kad labai įtakos bilieto kainą. Bet: taip, jeigu mes dirbsime nuostolingai, jeigu pastoviai plaukios pustuščiai keltai, tai gali atsiliepti bilieto kainai, nes mes nesurinksime pajamų, kurios kompensuotų kasdienines įmonės išlaidas“, – aiškino vadovas.

Jis priminė, kad pernai, per pirmąjį karantiną pavasarį, taip pat būta staigaus srautų kritimo – buvo dienų, kai kelta vos po 400 automobilių, – tačiau vasarą padėtis pagerėjo ir bendras metų rezultatas jau nebuvo toks prastas.

Rašyti komentarą
Komentarai (15)

Bukam nidos merui

Bukas meras pakeltu dvigubai ivaziavima.

čiakui

SP neadekvatai, nors savaitgaliais atverkite Senąją perkėlą!!!!!

Anonimas

Sigitai, sugalvojai aviacijos ir geležinkelių įmonės lyginti su Smiltynės perkėla, kuri dirba dvejose šalia esančiose perkėlose su 4 normaliais keltais, kursuojančiais 1 km atstume maršrutu A-B . Ką tokioje įmonėje veikti 23 biurokratų armijai? Nenustebčiau, kad joje yra kokie 2-3 pavaduotojai, kokie 3-4 skyriai su vadovais, 2-3 teisininkai, 2-3 buhalterės ir dar kokie nors neaiškaus plauko patarejai.Tiek orinių etatų paprastai yra prikūriami visose panašiose valstybės ar savivaldybės įmonėse ( pvz Kratc, Keleivinis transportas ir pan.). Ką ten veikia 28 specialistai? Normaliai dirbančiai įmonei pakaktų kokių 3-5 administracijos darbuotojų (tame tarpe sekretorę ir neskaitant valdybos) bei 3-5 specialistų. Dabar gi kokie 60proc. etatų sudaro dykaduoniai su nekukliais atlyginimais, nežinančiais ką reiškia dirbti, o ne sėdėti 8 val. Dirbau valdišką darbą ir mačiau kas kiek dirba. Didžioji dalis realiai ten dirba ~ 4 val. , visas kitas laikas - kavos gėrimas, interneto skaitymas, po p
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS