Ekspertai pasiūlė priemonių, kaip gelbėti apverktinos būklės Pilies tiltą, tačiau tai gali sukelti nepatogumų vairuotojams.
Ekspertai nustatė, kad tilto būklė prastėja, nes jis yra per daug apkrautas – apkrovą reikia sumažinti 15 proc.
Ekspertai pasiūlė ir priemones, kaip tai padaryti. Jie patarė tiltu uždrausti važiuoti sunkiasvoriam transportui, o automobilių, autobusų greitį apriboti iki 30 kilometrų per valandą.
Saugaus eismo komisijos nariai ketvirtadienį sutarė, jog reikia pastatyti kelio ženklą, jog transporto priemonėms, sunkesnėms nei 25 tonos, važiuoti tiltu yra draudžiama. Vilkikai esą galės važiuoti Mokyklos gatve.
Kur kas audringesnis ginčas užvirė dėl visų transporto priemonių greičio ribojimo iki 30 km/h.
„Kam statyti kelio ženklą, jei jo niekas nesilaikys. Kaip važiavo visi, taip ir važiuos. Kelio ženklų logika taip pat turi didelę prasmę“, - tvirtino Klaipėdos mero pavaduotojas Vytautas Čepas.
Tuomet Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda bakstelėjo į policijos pareigūnus, kad šie esą turėtų atidžiau kontroliuoti, kaip vairuotojai laikosi kelio ženklų.
„Ekspertai nustatė, jog važiuojant didesniu greičiu yra gadinamas tiltas. Todėl greitį reikia riboti bent iki tol, kol tiltas bus suremontuotas“, - aiškino L.Dūda.
Galiausiai Saugaus eismo komisijos nariai sutarė, jog vairuotojai Pilies tiltu negalės judėti greičiau nei 30 km/h.
Toks greičio ribojimas įsigalios, kai bus pastatyti kelio ženklai.
Naujausi komentarai