Miesto taksi pasinaudoję ir ten pamiršę daiktus keleiviai savo turto gali ir neatgauti.
Viena Klaipėdos gyventoja piktinosi, jog, palikusi akinius taksi automobilyje ir panorėjusi juos susigrąžinti, to padaryti negalėjo.
Taksi firmos dispečerinėje klaipėdietei buvo pasakyta, jog jei taksistas ir rado akinius, jis juos paprasčiausiai išmetė. Anot moters, dispečerinėje jai teigė, jog taksi vairuotojai paliktus daiktus laiko nereikalingais ir juos išmeta.
Tačiau visiškai kitaip kalbėjo dienraščio kalbinti taksi firmų atstovai.
Taksi įmonių vadovai visi kaip vienas tvirtino, jog paliktus daiktus vairuotojai atveža į dispečerinę. Jei tai būna paliktas mobilusis telefonas, jis grąžinamas individualiai žmogui, kuris kvietė taksi.
Anot įmonės "Baltic taksi" vadybininko Vitalijaus Chirnyj, keleiviai savo daiktus palieka palyginti retai. Visus rastus daiktus bendrovė savo biure laiko mažiausiai mėnesį.
Vadybininkas pabrėžė, jog daug trumpiau laikomi tik palikti maisto produktai.
Kompanijų atstovai taip pat aiškino, jog ne visi palikti daiktai būna atrandami ir dėl to, kad paprastai taksi automobiliu važiuoja klientas po kliento ir vairuotojas tiesiog neapsižiūri, ar kas nors buvo palikta automobilio salone. Jei žmogus ir paliko daiktus, tai gali būti ir taip, jog po jo įsėdęs klientas paliktą turtą tiesiog pasisavino.
Bendrovės "Vyjuvio taksi" atstovas pridūrė, jog, kaip ir visur, kartais pasitaiko ir nesąžiningų vairuotojų, kurie paliktus daiktus tiesiog pasisavina, niekam nieko nesakydami.
Taksi įmonių darbuotojai taip pat tvirtino, jog paliktų daiktų žmonės neskuba atsiimti. Tokių radinių nėra daug, tačiau ir jų savininkai neretai savo nuosavybės kažkodėl neieško.
Naujausi komentarai