Pasak VERT, pajamų riba didėja dėl infliacijos, planuojamų atlikti ir jau atliktų bendrovės investicijų, tarp kurių – Naujojoje perkėloje atlikta keleivių stoties ir infrastruktūros rekonstrukcija.
Smiltynės perkėla dar apskaičiuos ir patvirtins galutinius keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais tarifus.
Gegužės vidutyje VERT nepatvirtino Smiltynės perkėlos apskaičiuotos 9,64 mln. eurų maksimalios metinės pajamų sumos. Pasak reguliuotojo, ji buvo apskaičiuota nesilaikant būtinųjų sąnaudų, investicijų grąžos normos skaičiavimo principų.
Bendrovės vadovas Mindaugas Čiakas tuomet BNS teigė, kad VERT buvo paskaičiavusi 5 tūkst. eurų didesnes sąnaudas, kurios turėtų būti įtraukiamos į bilieto kainą.
Smiltynės perkėla privalo suderinti su VERT maksimalią pajamų sumą, pagal kurią bendrovė apskaičiuoja ir tvirtina galutinius keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais per Kuršių marias tarifus.
Registrų centro duomenimis, Susisiekimo ministerijos valdoma Smiltynės perkėla pernai uždirbo 1,25 mln. eurų grynojo pelno – 59 proc. daugiau nei 2023 metais, jos pajamos siekė 9,87 mln. eurų – 23 proc. daugiau nei užpernai.
Per metus bendrovės keltais iš Klaipėdos į Smiltynę ir atgal persikelia daugiau nei 2 mln. keleivių ir apie 700 tūkst. transporto priemonių.
Naujausi komentarai